N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3271 - Skrevet 04-04-2016 08:23

Super Metroid er nok også det spil, hvor wall jumping er mest besværligt Smiley Da jeg spillede det sidst, faldt jeg ned i det der hul, hvor man skal booste sit løb og lave det der 'raket-trick' for at komme op igen... det havde jeg bare ikke fattet, så jeg forsøgte at wall jumpe hele vejen op af skakten, hvilket faktisk næsten lykkedes til sidst.


madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3272 - Skrevet 04-04-2016 16:13 - Redigeret 04-04-2016 16:14

Så fik jeg klaret Maridia i Super Metroid - og fik således fat i Space Jump. Så nu er det ikke længere så nødvendigt med Wall Jump, når først timingen sidder mht. Space Jump...

Jeg er nu igang med at finde Energy Tanks, Reserve Tanks samt diverse ammo-upgrades, inden jeg begiver mig videre i spillet - der i øvrigt fortsat er helt fantastisk Smiley

Man kommer da helt til at ønske sig et nyt 2D Metroid eventyr på sin Wii U Smiley


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3273 - Skrevet 05-04-2016 08:51

Ellers kan du med fordel kigge til Metroid: Fusion til GBA/Wi U virtual console - det er nok det tætteste man kommer på en direkte efterfølger til Super Metroid og det er også rigtig fedt, selvom det er mere lineært.


Angus101
Angus101

203
Offline
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#3274 - Skrevet 05-04-2016 19:29 - Redigeret 05-04-2016 19:31

Spiller Metal Gear: Snake eater 3D for tiden. Var lidt nervøs for at købe det til 3DS da det har fået lidt hårde ord med på vejen fra forskellige anmeldere, men det der super fedt. Jeg kan godt se at man skal vende sig lidt til styringen, dog synes jeg at den giver god mening. Frame-raten er ikke helt i top, men det er ikke noget der har ødelagt spiloplevelsen for mig endnu.

Jeg er nået til laboratoriet hvor jeg skal redde den russiske forsker.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3275 - Skrevet 05-04-2016 19:44

Jeg er blevet færdig med legend mode i Hyrule Warriors Legends. Mange af hård mode skulltulaerne er godt nok blevet nemmere i 3ds versionen. Men jeg skal da lige love for at der var en urimeligt svær linkle skulltula iblandt. Så er det vist tid til rewards Map.


aidbit
aidbit

1626
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#3276 - Skrevet 05-04-2016 22:43 - Redigeret 05-04-2016 22:45

Jeg spiller Gradius Advance på GBA SP (AGS-101).

Den seneste tid har jeg spillet det på DS Lite, men jeg blev træt af det upræcise d-pad, så jeg købte en DS Phat. Det hjalp en hel del. Jeg kom så til at købe en GBA SP for at sammenligne spiloplevelsen. Det var godt jeg gjorde det, for den har et totalt overlegent d-pad - afstanden fra een retning til en anden er meget kortere, så jeg kan hurtigere manøvre mellem kugler og alt muligt lækkert. Et ekstra plus er det at GBA SP har en meget bedre skærm end DS Phat - også uden den ekstra AGS-101-belysning. Nå, det var et sidespor.

Det er et super fedt spil. Det tager mig 20 år tilbage til da jeg spillede Nemesis 2 på MSX. Og, udfordringen er helt tilpas for mig - ikke for svært og ikke for nemt (jeg spiller på Normal), så nogle baner skal jeg spille igen og igen for at klare dem, som fx med sidste bane i Level 4, hvor der er pænt meget bullet hell lige før bossen, som jeg også lige skulle finde den rette taktik til at klare.

Jeg er lige kommet til den her boss i Level 5, og det er en rigtig bad boy, så jeg øver mig lidt Smiley




Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3277 - Skrevet 06-04-2016 21:21 - Redigeret 06-04-2016 21:37

Jeg har klaret alle reward maps nu. 8 ud af 9 er tilmed A-ranket. Så mangler jeg "kun" den ekstremt sadistiske bane, hvor man bliver proppet sammen med en masse af kæmpebosserne. Det er da noget vild at a-ranke.Specielt når man ikke må tage mere end 10 hjerter/4.000 damage.

EDIT: Skæbnen ville naturligvis, at jeg A-rankede den forsøget efter jeg skrev herinde. Så nu går der achievement hunter i den Smiley


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3278 - Skrevet 07-04-2016 08:57

Jeg har taget en pause fra Eternal Darkness, for at spille lidt Mario Kart Super Circuit på GBA'en. Spillet er virkelig fedt, med ti cups, hvilket vist ikke tidligere var set, back in the day. Jeg har netop vundet guld i de fem første cups på 150 cc, og troede så egentlig at resten af banerne ville blive tilgængelige i time trial (som er det sjoveste), men jeg mangler guld i en enkelt cup på 100 cc, så måske er det derfor, der ikke er blevet unlocket noget endnu.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3279 - Skrevet 08-04-2016 21:55

Har efterhånden fået klaret nogle achievements i Hyrule Warriors Legends. Mangler nogle rimelig overkommelige nogle som at redde 500 allies, finde 100 gold food items og klare legend mode på hero difficulty (Master sword er endnu mere broken i Legends, så den er bare et spørgsmål om at gøre det). Men så er der nogle af de sværere. Blive dræbt af normale cuccos (ikke guldfarvede) bliver noget nær umuligt med mine snart maskede karakterer og at bytte sig til 50 Rental skills bliver vist heller ikke nemt.


Kalak Nuan
Kalak Nuan

82
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3280 - Skrevet 08-04-2016 22:24 - Redigeret 08-04-2016 22:25

Løber rundt og leger lidt, inde på ét hospital hvor jeg tester nogle ting.. .. ..
i Dementium vel og mærket Smiley jeg er næsten færdig med at finpudse mit review af spillet, det tog dog desværre ét par dage mere end forventet Smiley men den bliver indsendt denne weekend Smiley


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3281 - Skrevet 08-04-2016 23:54

Fik påbegyndt Chronicles of Teddy i går, det virker super fedt og.med en absurd lækker grafisk side. Glæder mig til at komme videre i det!


KJ85
KJ85

21414
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#3282 - Skrevet 09-04-2016 17:24

Har klaret prologen (5 dele) og 7 kapitler i Project X Zone 2 indtil videre, og kapitlerne kan allerede nu godt tage op mod en time at komme igennem. Har på fornemmelsen, at det bliver en lang rejse at komme gennem, men spillet er heldigvis også tilpas meget anderledes end de andre RPG-spil, som jeg har anmeldt herinde på det seneste Smiley


seb_gbk
seb_gbk

172
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#3283 - Skrevet 09-04-2016 22:35

@Scrapper: Hvor mange timer har du brugt på HW Legends? Smiley Jeg har en god 400+ timer på HW, og jeg er ikke engang helt færdig med den sidste Adventure Map, Termina Map, og så mangler jeg vist nok også en del achievements, dog ikke noget jeg har tjekket op på for alvor.

Jeg har hørt det skulle være noget nemmere end den originale port til Wii U, men hvor lang tid har det så taget dig at klare alt det du har indtil videre?


Lorvald
Lorvald

205
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3284 - Skrevet 09-04-2016 23:19 - Redigeret 10-04-2016 00:18

Er et godt stykke igennem Hyper Light Drifter. Har klaret bosserne i West, North og East delene. Rigtig godt Zelda inspireret spil med rigtig god exploration med masser af secrets og combat der minder lidt om Dark Souls. Grafikken er smuk pixel art og musikken er komponeret og produceret af Rich Vreeland aka Disasterpeace som også lavede soudtracket til FEZ. Jeg spiller på PC og spillet er planlagt til alle konsoller men dog ingen dato endnu. Anbefaler stærkt Smiley


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3285 - Skrevet 09-04-2016 23:54

@seb-gbk: Min gamelog står på ca. 250 timer til Legends. På wii u har jeg lagt ca. 400 timer i det og der mangler jeg stadig Twilight Map, Termina Map og Challenge Mode, så det er vist på sin plads at sige, at Legends er noget nemmere end originalen.

Nu kan ens karakterer (indtil videre) kun blive level 99 i Legends, så det er klart at de forskellige adventure maps skulle gøres noget lettere. Termina Map'et er vel sagtens rettet mod at spille i level 200+