N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
seb_gbk
seb_gbk

172
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#3286 - Skrevet 10-04-2016 00:19

Scrapper skrev:
@seb-gbk: Min gamelog står på ca. 250 timer til Legends. På wii u har jeg lagt ca. 400 timer i det og der mangler jeg stadig Twilight Map, Termina Map og Challenge Mode, så det er vist på sin plads at sige, at Legends er noget nemmere end originalen.

Nu kan ens karakterer (indtil videre) kun blive level 99 i Legends, så det er klart at de forskellige adventure maps skulle gøres noget lettere. Termina Map'et er vel sagtens rettet mod at spille i level 200+


Ja ok, det kan jeg så godt se. Jeg har købt det, men må indrømme jeg har svært ved at komme i gang. Trods jeg har over 400 timer på originalen, så føler jeg stadig stor motivation til at spille det hele igen, for kæft hvor er det fedt. Men på 3DS'en? Ellers tak. Jeg har det meget svært ved at sætte mig ind i noget som helst på en håndholdt, desværre Smiley

Og så kommer der endda endnu flere eksklusive ting til Legends... Så må nok tage mig sammen og komme i gang på et tidspunkt.

Men ja, Twilight Map og Termina Map er helt klart rettet mod nær maks level. Rupee glitchen hjælper dog en del, så skal man bare have en enkel op i 255, og så kan man købe sig til resten. Selvfølgelig kun hvis man ikke har noget i mod at "snyde".


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3287 - Skrevet 10-04-2016 08:27

@seb_gbk: Tja, jeg kan så ikke få den glitch til at virke, så jeg grinder på den gammeldags måde. Men når man kan skaffe 20-30 levels i timen er det sådan set også fint nok.

Nu har jeg spillet wii U versionen lidt her de sidste par dage og for at være helt ærlig, så foretrækker jeg 3ds versionen. Spillets Pick up and play mentalitet passer meget bedre på en håndholdt og så kører det faktisk også med en mere stabil frame rate på 3ds (new 3ds). Knapperne gør jo det samme uanset versionen, så der er såmænd ikke noget du skal vænne dig til, andet end at de sidder lidt anderledes, men det er gjort indenfor den første times gameplay Smiley


seb_gbk
seb_gbk

172
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#3288 - Skrevet 10-04-2016 18:36

@Scrapper Haha, det tog mig også MEGET lang tid første gang. Tror jeg sad i en 3-4 timer før det til sidst lykkedes. Siden har jeg så på nogenlunde samme tid fået aktiveret den nok gange, til at jeg har kunne få købt alle op til 255. Men ja, der er skam stadig andre fine nok metoder til grinding, den bedste er vel nok den det rewards map med alle bosserne.

Jeg har spille begge dele over den sidste uges tid, men jeg foretrækker nu stadig at spille på Wii U'en. Jeg kan godt se, at det passer perfekt til 3DS, men jeg føler bare stadig at der sker alt for meget, i forhold til hvor lille skærmen er. Og udover det, så har jeg stadig lidt svært ved controls efter 2 timers tid Smiley Det ikke så slemt, men synes bare knapperne er lidt små, i forhold til hvor meget man skal kunne på en og samme tid.

Udover det er det dog trods alt stadig lige så sjovt som originalen. Skal lige tage mig sammen til at klare historien IGEN, men ellers glæder jeg mig til at klare adventure maps efter Smiley


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3289 - Skrevet 10-04-2016 19:36

seb_gbk skrev:
Men ja, der er skam stadig andre fine nok metoder til grinding, den bedste er vel nok den det rewards map med alle bosserne.

Skal lige tage mig sammen til at klare historien IGEN, men ellers glæder jeg mig til at klare adventure maps efter Smiley



Jeg synes faktisk den mission i nederste venstre hjørne i master quest mappen er bedre. Og ja, det sværeste ved Legends er da at kæmpe sig gennem legend mode igen. Hold op de kapitler tager lang tid i forhold til adventure map missioner. Jeg er stadig igang med at gennemføre legend mode på hero mode og synes godt nok det tager sin tid, men der er sådan set gode materials i at kæmpe på hero mode Smiley


madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3290 - Skrevet 12-04-2016 14:08 - Redigeret 12-04-2016 22:53

Jeg spiller stadig Super Metroid. Har nu klaret Ridley i Norfair, og mangler nu blot den afsluttende del af dette fantastiske spil - nemlig Mother Brain Smiley

Status er følgende: alle energy- og reserve tanks er fundet. 170 alm. missiler, 45 power missiler og 40 power bomber. Nu vil jeg nok jagte lidt mere ammo, inden jeg begiver mig ind i den sidste del af spillet.

På min n3ds står den selvfølgelig også på Metroid. Nemlig Return og Samus Smiley

Edit: Super Metroid er nu gennemført! Med en claering-rate på 87% og spilletid på 13:15. Fedt spil - og bestemt min nye favorit i den franchise Smiley


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8080
Offline
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#3291 - Skrevet 13-04-2016 21:46

Zone og jeg har spillet Star Fox Zero i nogle timer for at lave let's play-videoer og danne et grundlag for en anmeldelse - hold kæft hvor er jeg amazed. Vi nåede til sidste boss, hvor vi så desværre døde en del gange og var nødt til at stoppe grundet tidsmangel, men vi gennemfører resten og spiller Star Fox Guard i morgen Smiley


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3292 - Skrevet 14-04-2016 10:45

@madjor - flot med 87% i Super Metroid Smiley Hvad synes du om Return of Samus?


madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3293 - Skrevet 14-04-2016 14:27

@AND - tak for det Smiley Jeg forsøgte virkelig også at finde alle items i spillet, hvilket jeg personlig synes er en af styrkerne ved spillet. Jeg nyder at gå på opdagelse, og kunne godt tænke mig at spille spillet igennem på et senere tidspunkt, og gå efter 100% Smiley Det må være en stor udfordring!

Return of Samus er faktisk okay - ikke på niveau med Super Metroid, men der er jo også tale om en GB-titel. Det jeg savner allermest er et kort, så jeg kan se, hvilke områder jeg har været, og hvilke områder jeg fortsat mangler at udforske. Men jeg måtte også undvære et kort i Metroid på NES... Jeg har fået Varia Suit, Spider Ball og Ice Beam indtil videre...


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3294 - Skrevet 14-04-2016 16:40

^ Ja, Return of Samus er lidt noget andet, fordi det er mere lineært og - i sagens natur - er ret begrænset, rent teknisk. Jeg synes nu alligevel at det er ret genialt, når man tager højde for disse begrænsninger. En del af udfordringen er netop også at finde ud af, hvor man har været før, og hvor man skal hen, når et nyt område åbnes.


madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3295 - Skrevet 14-04-2016 18:58

@AND - når man tænker over, at der er tale om en GB-titel, så er spillet faktisk ret genialt. Både Metroid på NES, Return of Samus på GB og Super Metroid på SNES overrasker med deres omfang, dybde og udfordring. Det er intet mindre end imponerende, hvad man kunne få ud af datidens hardware. I min verden hører disse titler blandt de bedste spiloplevelser jeg har haft.

Det har bestemt sin charme, at man som spiller udfordres til at huske kortet i de to første Metroid spil.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3296 - Skrevet 16-04-2016 09:45

Så fik jeg kæmpen mig igennem horder af fjender i Hyrule Warriors Legends' Legend Mode på Hero sværhedsgraden. Det var ikke helt nemt med et level cap på 99, men det kan altså lade sig gøre Smiley


KJ85
KJ85

21409
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#3297 - Skrevet 16-04-2016 17:52

KJ85 skrev:
Har klaret prologen (5 dele) og 7 kapitler i Project X Zone 2 indtil videre, og kapitlerne kan allerede nu godt tage op mod en time at komme igennem. Har på fornemmelsen, at det bliver en lang rejse at komme gennem, men spillet er heldigvis også tilpas meget anderledes end de andre RPG-spil, som jeg har anmeldt herinde på det seneste Smiley


Gad vide hvornår dette spil bliver svært? Har lige klaret kapitel 18, hvilket så godt nok heller ikke engang er halvvejs inde i spillet, men har spillet i 32 timer, så man skulle jo mene, at det godt kunne begynde at blive bare en smule udfordrende..


madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3298 - Skrevet 17-04-2016 19:34 - Redigeret 17-04-2016 19:34

Efter at have gennemført Super Metroid - så har jeg kastet mig over Metroid Zero Mission på min Wii U. Jeg har nu klaret bossen i Norfair, og nu venter Ridley's lair. Jeg er blevet grebet af dette spil på samme vis som Super Metroid, så det står lidt stille med Return of Samus på min n3ds Smiley


aidbit
aidbit

1626
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#3299 - Skrevet 17-04-2016 23:18 - Redigeret 17-04-2016 23:23

KJ85 skrev:

KJ85 skrev:
Har klaret prologen (5 dele) og 7 kapitler i Project X Zone 2 indtil videre, og kapitlerne kan allerede nu godt tage op mod en time at komme igennem. Har på fornemmelsen, at det bliver en lang rejse at komme gennem, men spillet er heldigvis også tilpas meget anderledes end de andre RPG-spil, som jeg har anmeldt herinde på det seneste Smiley


Gad vide hvornår dette spil bliver svært? Har lige klaret kapitel 18, hvilket så godt nok heller ikke engang er halvvejs inde i spillet, men har spillet i 32 timer, så man skulle jo mene, at det godt kunne begynde at blive bare en smule udfordrende..



Min tålmodighed med det spil rakte kun en halv times tid Smiley

P.S. Jeg kan godt lide at du citerer dig selv Smiley

#3390, der er også Metroid Fusion på 3DS'en, hvis du ikke allerede har spillet det. Selv har jeg stadig Zero Mission til gode, for jeg vil gennemføre Super Metroid først Smiley


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3300 - Skrevet 18-04-2016 16:23

Jeg bliver mindre og mindre forstående overfor folk, der synes Pokkén Tournaments historie er en nem sag, fordi CPU'en angiveligt skulle være helt vildt nem. Helt ærligt. Spiller vi det samme spil? Jeg har netop klaret Red League og er igang med at få tæv af Shadow Mewtwo for 117. gang. Fordi han har 3.000 HP!! Og boycotter ens Synergy Boost!! Hvorfor giver de ham ikke bare et 1H-KO angreb nu de er igang...