Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
KJ85
KJ85

21311
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#3301 - Skrevet 23-04-2016 01:38 - Redigeret 23-04-2016 01:39

@Bjarne: Ja, sådan går det, når man ikke lige gider til at skrive, hvilket spil man har gang i en gang til, og så var det jo lidt en opdatering på den gamle post.

Anyways, jeg har spillet en del videre på Project X Zone 2, og har nu rundet de 80 timer med 40 kapitler gennemført. Er meget tæt på at være i mål, så forhåbentlig bliver jeg færdig med historien i morgen. De seneste 2-3 kapitler har for resten også budt på udfordring til en afveksling Smiley


AND
AND

462
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3302 - Skrevet 24-04-2016 13:11

Jeg har kastet mig over Ocarina of Time 3D, hvor jeg lige har ordnet Forest Temple og hentet Linse of Truth. Spillet er overvældende flot i forhold til originalen og helt klart anbefalelsesværdigt, for mig. Styringen er intuitiv og i det hele taget er det bare en bedre version af et af de - i forvejen - allerbedste Nintendo-spil.


Nekra
Nekra

66
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#3303 - Skrevet 25-04-2016 16:54

jeg har lige købt en New Nintendo 3DS XL og tænkte at jeg ville spille dream team igen på hard mode. eftersom jeg havde en 2DS før anede jeg ikke hvor fede nogle spil så ud i 3D
det er helt klart det værd at få en 3DS til dream team. jeg er lige noget til BEEF brødrene og det er bare nice. helt klart bedre end paperjam


aidbit
aidbit

1626
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#3304 - Skrevet 25-04-2016 22:04

^jeg glæder mig til at prøve Dream Team.

Lige nu spiller jeg Gradius (NES) på 3DS. Det er et svært spil, som bliver nemmere af at man kan lave save states på 3DS'en. Shmups (og fighters) er bare ikke lige optimalt for mig på 3DS, DS og GBA, for skærmen hopper fra side til side, når jeg masher på knapperne. Det er lidt ærgerligt, når det er nogle af min(e) yndlingsgenre(r). Det går bedre på GBA SP og 2DS.

Anyway, jeg er kommet til Level 3's sub-boss, og det er efterhånden pænt udfordrende.



madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3305 - Skrevet 26-04-2016 13:57

Så fik jeg gennemført Metroid: Zero Mission med en clear time på 7:52:45 og en clearing rate på 83% Smiley


AND
AND

462
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3306 - Skrevet 26-04-2016 16:06

^Nice! Spillet er ret kort, synes jeg - og det er lidt dumt, at man først får power bomb efter sidste boss, men ellers er det jo super fedt Smiley


madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3307 - Skrevet 26-04-2016 17:16

@And - jeg er helt enig. Spillet er super fedt, men relativt kort, hvis ikke man vil udforske. Det skulle kunne gennemføres på under 2 timer! Men jeg er alligevel imponeret over spillet, når nu man tænker på, at der er tale om en GBA-udgivelse Smiley Og ja - det havde været fedt med Power Bombs tidligere i spillet. Selv fik jeg også først Super Misiles ret sent SmileyNu vil jeg nok kaste mig over Metroid Fusion, hvis ikke jeg skal kaste mig over Xenoblade Chronicles X til en afveksling Smiley


AND
AND

462
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3308 - Skrevet 27-04-2016 10:35

Fusion er i hvert fald super fedt. Det er godt nok meget lineært, men til gengæld er det noget længere og mere udfordrende end Zero Mission - tror jeg har været igennem Fusion mindst tre gang efterhånden.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

1
1ups givet

#3309 - Skrevet 30-04-2016 22:55

Jeg har lige gennemført Pokémon Snap. Det er dælme et godt spil. Jeg håber virkelig, at de laver et nyt Snap. Det er desværre ret kort, medmindre man altså vil slå de der challenge scores, som man åbner for efter at have taget alle billeder.


The ultimate beast
The ultimate beast

2667
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#3310 - Skrevet 30-04-2016 23:09

Lige nu spiller jeg Dragon Quest (/Warrior) 3 til GBC, hvor jeg er ved sidstebossens slot og er i gang med at grinde de sidste levels til at kunne udfordre ham. Hold da op et fedt old school rpg! Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor jeg har ventet så længe med at spille serien, jeg startede først her i decembers med det første også til GBC. Det er sådan en charmerende serie og selvom de er gammeldags og delvist kræver en guide, så er de bare så hyggelige og Akira Toriyamas karakterdesign skinner aldeles igennem. Jeg er blevet så hooked, at jeg lige har bestilt Nintendo DS remakene af 4, 5 og 6. Smiley
(Jeg ser nu RIGTIG meget frem til Dragon Quest 7 og 8 til 3DS!)


Shajita
Shajita

338
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#3311 - Skrevet 30-04-2016 23:13

Scrapper skrev:
Jeg har lige gennemført Pokémon Snap. Det er dælme et godt spil. Jeg håber virkelig, at de laver et nyt Snap



Det faktum, at NIntendo aldrig lavede et Snap til Wii U, er i sandhed en skændsel. Game Pad'et var næsten så godt som lavet til det, og nu hvor de har en pålidelig internet service, er der rum til at lave mindre eksperimenter uden at skulle ofre plastik og papir på det.

Ak ja... Måske en dag.


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3312 - Skrevet 01-05-2016 02:01

Spiller lidt Story of seasons Smiley har rundet 85 timer, 2. år og bager for sygt på Reager. Forsøger at få pink flower event startet med ham Smiley der er så hjernedødt mange timer i de spil, og der sker endnu en masse nyt fra dag til dag. Har lige fået bygget vin bryggeriet, og sparer nu penge op til næste store bygge projekt.


Shajita
Shajita

338
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#3313 - Skrevet 01-05-2016 02:43

Så fik jeg endelig (ENDELIG!) banket alle cupsne i FAST Racing NEO på den højeste sværhedsgrad.

Så kan vi gå i gang med Hero Mode...


JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3314 - Skrevet 01-05-2016 09:07

Jeg er nået lidt over halvvejs i Star Fox Zero. Jeg kan stadig godt lide det, men har nu oplevet situationer, hvor styringen altså fejlede. Især Landmaster-missionen på Titania gik grueligt galt ved bossen - døde ikke, men kunne aldrig finde bossen, eller sigte på den når jeg fandt den med kameraet på TV-skærmen.

Jeg tror jeg ville spille spillet mere og i længere perioder, hvis det tillod almindelig styring, men omvendt er jeg glad for præcisionen, som GamePad giver - det var ikke noget problem at ramme de svage punkter på ovennævnte boss, og heller ikke i Missil-missionen senere hen.


Dennis Høj-Suhr
Dennis Høj-Suhr

68
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#3315 - Skrevet 02-05-2016 11:21

Fra første til sidste bane i Star Fox: zero, på lige omkring 4 timer. Smiley

Når man spillet co-op er Star Fox jo nemt nok, rigtigt godt spil.

Styringen kan til tider være lidt svær især nå man skal gå med den robot walker især, men generelt fungerer GamePaden rigtig godt Smiley