Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Amiibo!

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
RuzPwn
RuzPwn

26
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#3586 - Skrevet 22-01-2017 13:32

Er fuld igang med Dragon Quest VIII 3DS. Er dog ikke så langt inde, men det er meget fedt, spændende og ikke mindst en god udfordring Smiley


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3587 - Skrevet 23-01-2017 08:23

AND'en har nu lagt omkring 35 timer i Resident Evil: Revelations til 3DS. Raid Mode er 'da name o´da game' og her er vi nået til lvl 45, cirka fem baner inde i Abyss-sværhedsgraden. Det er godt nok blevet udfordrende pludseligt - og derfor fortsat aldeles underholdende Smiley Smiley Smiley


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3588 - Skrevet 30-01-2017 09:43

Så er ANDen efterhånden nået til vejs ende med Resident Evil: Revelations.

Har efterhånden lagt 49 timer i spillet, hvor jeg har klaret Story Mode på easy og normal, samt været igennem alle tre sværhedsgrader (med utallige gentagelser) i spillets fantastiske Raid Mode, hvor man slipper for scanning og det meste svømning.

Eneste mål, som jeg gerne vil klare, inden Revelations bliver lagt på is, er at gennemføre bonusbanen Ghost Ship 100% - banen er ualmindelig udfordrende og kulminerer i en opgraderet udgave af Raid Modes final boss battle. Sidste jeg prøvede, var jeg milimeter fra at nå i mål, så det giver man nok lige et forsøg eller to mere, inden ANDen call'er det quits og kaster sig over Majora's Mask 3D (tema købt i theme store og det hele!).


Kaptian_N
Kaptian_N

563
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#3589 - Skrevet 30-01-2017 10:13

Jeg er I gang med en del spil efterhånden. Xenoblade Chronicles på Wii U'en, og New Super Mario Bros. 2 + Kirby's Triple Deluxe på 3DS'en. Det er gode spil og New Super Mario Bros. 2 er nu min yndling i mellem New Super Mario-spillene. Xenoblade Chronicles er fantastisk, men jeg er for dårlig til at slippe det igen når jeg først går i gang. Så det er kommet lidt på hylden. Og Triple Deluxe skal der samles coins til, så små skridt ad gangen, men det er et sjovt spil. Smiley


RuzPwn
RuzPwn

26
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#3590 - Skrevet 30-01-2017 13:29

Har fået gennemført Resident Evil 7 sammen med kæresten. vil sige at første del af spillet er ren horror, men det bliver mere og mere "Resident Evil". Synes det er et utrolig lækkert spil Smiley


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3591 - Skrevet 30-01-2017 14:30

^Godt at høre - mon ikke Capcom udgiver et remake til Switch indenfor de næste tolv måneder? Smiley


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

486
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3592 - Skrevet 30-01-2017 16:16

Jeg ved ikke hvor langt jeg lige er i historien, men jeg har i skrivende stund rundet 6 timers spilletid i Resident Evil 7, og nøj hvor er det spil lækkert! Jeg vil nok mene at det er det bedste RE spil til dato!


RuzPwn
RuzPwn

26
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#3593 - Skrevet 30-01-2017 17:52

AND skrev:
^Godt at høre - mon ikke Capcom udgiver et remake til Switch indenfor de næste tolv måneder? Smiley



Lad os bede! Smiley (Har dog læst at dette ikke vil ske) - Dog kommer der noget fri DLC her Spring 2017, som jeg glæder mig meget til Smiley


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

486
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3594 - Skrevet 30-01-2017 18:13

Tvivler på at Capcom udgiver det til Switch. Tror virkeligt ikke der vil være salg nok i det til Switch'en.


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3595 - Skrevet 04-02-2017 12:01

Så fik jeg endelig klaret bonus banen i RE: Revelations helt. Det var skisme svært, men en lille finte med de nøgler, som man samler undervejs hjalp gevaldigt.

Nu står den så på opfølgeren til det gamle gameboy-spil Gargoyles Quest, som jeg gennemførte i efteråret. 2'eren er en gammel NES-port, som er hentet på 3DS'erens virtual console og hedder (obviously) Gargoyles Quest II: The Demon Darkness.

Indtil videre er jeg kun ved at starte op, men alene det at se Firebrand og de baner man spiller ham igennem i farver, er super lækkert. Ligeledes bevæger figuren sig noget hurtigere ude i spillets overworld, hvilket er en tiltrængt forbedring. Og så er interaktionssystemet baseret på en action-buttom i stedet for originalens pop-up menu, som - alt andet lige - var super irriterende og overflødig. Alt i alt et godt første indtryk; så skal der bare games! Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3596 - Skrevet 06-02-2017 04:30

Okay...

Min monk i Diablo 3 er nu paragon-level 628 og sparker okay meget ***.

På Nintendo-fronten er jeg igang med Fire Emblem Heroes, og jeg er ganske underholdt. Er dog kun ved chapter 3 nu.


Mike JezZ
Mike JezZ

471
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3597 - Skrevet 06-02-2017 11:58

O-train skrev:
Okay...

Min monk i Diablo 3 er nu paragon-level 628 og sparker okay meget ***.

På Nintendo-fronten er jeg igang med Fire Emblem Heroes, og jeg er ganske underholdt. Er dog kun ved chapter 3 nu.



Jeg elsker Fire Emblem-serien, har dog ikke rørt Heroes, da jeg ikke er stor tilhænger af touch-spil. Jeg har brugt omkring 30-40 timer på Awakening, og har endnu ikke gennemført det, og jeg tror ikke jeg får det gjort. Elsker virkeligt spillet, og det er en fantastisk serie. Men jeg synes desværre, at det føles ret trivielt, når man har været igang i så mange timer.

Kampene ændre sig ikke meget. Man får ikke mange nye items til sine karakterer, og der er ikke den store forskel på om det er ens første rigtige kamp, eller om det er ens kamp nr. 200.


Mitropen
Mitropen

18
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#3598 - Skrevet 07-02-2017 20:44

Jagter de sidste ca. 100 guldklodser i Lego City Undercover Smiley


RuzPwn
RuzPwn

26
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#3599 - Skrevet 09-02-2017 22:23

Fuldt igang med Nioh, lækkert spil med nogle sindsyge fede combat mechanics! Det er en dejlig udfordring ligesom Dark souls serien og Bloodborne, dog anderledes.

Hvis man er til denne her slags spil, go for it. Bare hver klar på at dø mange gange Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3600 - Skrevet 09-02-2017 23:25

Er kommet nogle flere kapitler videre i Fire Emblem Heroes. Det er som så mange andre mobilspil, men det er en god tidsdræber, og jeg nyder spillet i små doser Smiley