Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
JOEP
JOEP

74282
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3616 - Skrevet 25-02-2017 09:33

Og så er Master Sword skaffet hjem i Twilight Princess. NU begynder det at blive godt!


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

486
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3617 - Skrevet 25-02-2017 20:08

Jeg fik klaret Sabrina i Pokémon Red her forleden. Aner ikke hvad jeg skal nu dog da jeg aldrig har spillet det før. Hr Bay har fortalt mig hvad jeg skulle, men det kan jeg ikke huske nu XD

Tror aldrig jeg bliver hooked på PKMN spil som så mange andre er. De er da hyggelige, men thats it.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3618 - Skrevet 26-02-2017 00:23

ChampionOfWhat skrev:
Jeg fik klaret Sabrina i Pokémon Red her forleden. Aner ikke hvad jeg skal nu dog da jeg aldrig har spillet det før. Hr Bay har fortalt mig hvad jeg skulle, men det kan jeg ikke huske nu XD

Tror aldrig jeg bliver hooked på PKMN spil som så mange andre er. De er da hyggelige, men thats it.



Det godt nok heller ikke et sted at starte med Guld og sølv derude. De er meget bedre.


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8110
Offline
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#3619 - Skrevet 26-02-2017 10:42

ChampionOfWhat skrev:
Jeg fik klaret Sabrina i Pokémon Red her forleden. Aner ikke hvad jeg skal nu dog da jeg aldrig har spillet det før. Hr Bay har fortalt mig hvad jeg skulle, men det kan jeg ikke huske nu XD

Tror aldrig jeg bliver hooked på PKMN spil som så mange andre er. De er da hyggelige, men thats it.


Flyv til Pallet Town og surf sydpå, indtil du rammer en ø!


JOEP
JOEP

74282
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3620 - Skrevet 26-02-2017 17:17

Så blev Arbiter's Grounds (Gerudo Desert-templet) klaret og kursen er sat mod Snowpeaks Ruins. Synes Arbiter's Grounds var lidt for let - især lige efter Water Temple, og en lidt for specifik item - hvad jeg husker, skal den spinner næsten ikke bruges efterfølgende. Bossen var desuden alt for let, blev udelukkende ramt af de andre spinners, fordi jeg ikke lige så dem. Det var lidt ærgerligt.


AND
AND

568
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3621 - Skrevet 26-02-2017 18:24

RE: Revelations er klaret på hell difficulty. Jeg skal love for, at jeg nåede at dø nogle gange, men det blev faktisk aldrig for meget. Ganske god afslutning på spillet, som undertegnede nu har lagt godt og vel 60 timer i.


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

486
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3622 - Skrevet 26-02-2017 18:54

Er lige startet på min anden gennemgang af Resident Evil 7 og på normal denne gang. Kæft fjenerne i det her spil er hårdføre.

Var det svært på Hell And? Jeg synes det var okay svært bare på normal.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3623 - Skrevet 26-02-2017 20:42

Når. Jeg har kun lige ramt 29 i Horizon og bør være en del over halvvejs (kan forstå folk gennemfører det omkring 35-37). Er stadigvæk svært imponeret over det. Jeg er dog lidt ked af at have lært, at sværhedsgrad ikke rigtig ændrer AI og dermed fjendernes adfærd; Havde lidt overvejet at køre det på hard for at mærke forskellen, men fjenderne har angiveligt kun mere i liv, giver mere i skade, og man får mindsket sine boosts af potions. Det er lidt, hvad det er. Men uanset hvad, så skal jeg ikke spille så langt et spil igen, i noget tid efter det her hehe.


AND
AND

568
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3624 - Skrevet 26-02-2017 22:05

@Champ - Det sværeste var de steder, hvor der er tid på - der skal man godt nok være skarp, men ellers synes jeg, at det var til at have med at gøre, selvom der var flere steder, hvor jeg mistede et liv eller tre; fx ved final boss battle. Når det så er sagt, har man fået opgraderet våben og lært spillets lidt lumske dodge-system godt nok til, at det trods alt er overkommeligt, omend udfordrende Smiley

Har hørt meget godt om RE 7 - er der mange fjender eller er det lidt, som man får indtryk af i de første trailere, at der er få, genstridige skurke?


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3625 - Skrevet 27-02-2017 02:08

Jeg fik gennemført Yoshi's new Island igår Smiley det har ligget alt for længe uden at jeg har gjort det færdigt, men besluttede mig for at jeg ikke måtte anskaffe Yoshi & Poochy's woolly World før jeg havde gennemført det ^^
Så nu kan jeg med god samvittighed købe det.


effen4645
effen4645

60
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#3626 - Skrevet 27-02-2017 19:05

Jeg fik endelig klaret mig gennem Cave of Shadows i Twilight Princess så nu har jeg 20 hjerter klar til Wolf Link i Breath of the Wild Smiley syns dog det er for dårligt at man skal have en amiibo der kan give en fuldt liv i slutningen af Cave of Shadows og at man godt kan for brug for 2 amiibo fordi Cave of Shadows har nogle virkelig unfair rum Smiley


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

486
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3627 - Skrevet 27-02-2017 20:48

AND skrev:
Har hørt meget godt om RE 7 - er der mange fjender eller er det lidt, som man får indtryk af i de første trailere, at der er få, genstridige skurke?



Well, altså der er almindelige fjender, men der er ikke horder af dem. Det er mere i stil med det første RE spil, og så er der lige nogle boss battles. Men vil ikke sige at der er overflod af fjender. Dem der er med er placeret godt og er med til at gøre en gennemgang eller to det værd. Og hvis du vælger at spille på Madhouse som er det sværeste, så er våben, items og fjender rykket rundt. Jeg vil sige at det er alle pengene værd, jeg er i gang med at spille det igennem på Normal lige nu, tager dem en efter en!


JOEP
JOEP

74282
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#3628 - Skrevet 27-02-2017 21:38

Så fik jeg klaret Snowpeak Ruins, der var er dejligt afbræk fra de andre, både på setting, opbygning og sværhedsgrad. Samtidig passerede jeg de 20 t ingame, så det er jo alt sammen meget godt. Smiley


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

486
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3629 - Skrevet 02-03-2017 16:05

JOEP skrev:
Så fik jeg klaret Snowpeak Ruins, der var er dejligt afbræk fra de andre, både på setting, opbygning og sværhedsgrad. Samtidig passerede jeg de 20 t ingame, så det er jo alt sammen meget godt. Smiley



Hvad sker der Joep! DU er jo hurtigere end Ricki til at spille Zelda spil! Smiley


JOEP
JOEP

74282
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3630 - Skrevet 02-03-2017 18:19

^Haha, ja, men der er mange, der er hurtigere end Ricki til Zelda! Til hans forsvar er det også lettere i TP, da man ikke skal waggle.

Jeg spillede lige en halv time i mandags og kom til indgangen af Temple of Time-templet. Så det skal klares i morgen, hvor jeg er alene hjemme.