N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#3646 - Skrevet 29-03-2017 22:33

Jeg fik en mail fra playstation der havde en masse fed statistik. Det ser ud til at jeg har spillet borderlands 2 en hel del... Checkede min Steam profil. Der har jeg sørme også brugt et par hundrede timer.
Så jeg er på vej mod 1000 timer på tværs af platforme. Jeg er stadig en rookie i mine egne øjne. Godt multiplayer spil.
5/7


Snaps87
Snaps87

210
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3647 - Skrevet 30-03-2017 06:43

JOEP skrev:
^Hehe. Jeg er ikke kommet videre, da jeg kort efter uventet fik en Switch med Zelda. Det overtog min interesse fuldstændigt, men har da en intention om engang at prøve Earthbound igen.



Hvordan går det med specialeskrivningen ved siden af Zelda? Hænger det sammen?


JOEP
JOEP

74159
Offline
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3648 - Skrevet 30-03-2017 07:53

^Jah. Den uddannelse jeg tager er betalt af mit arbejde, så de giver også lidt timer hist og her til, at jeg kan få det ordnet. Det er næsten ikke Zeldas skyld, at jeg ikke er kommet langt med opgaven endnu - der er barn på vej herhjemme (juli), og det fylder en del, så der er altid et eller andet, der skal gøres inden da. Dertil kommer så en travl familie-sæson, hvor jeg sal til Jylland alt for ofte for at besøge familien. Men jeg har fri den sidste halvdel af april (ferie skal afholdes inden maj), så der bør komme en del timer i Zel.. opgaven. Smiley


Snaps87
Snaps87

210
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3649 - Skrevet 30-03-2017 18:59

Jeg er lidt i samme situation bortset fra barn any day now. Om ikke andet satser jeg på at få tid til at spille Zelda færdigt om 18 år Smiley

Pøj med opgaven og tillykke med graviditet!


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3650 - Skrevet 30-03-2017 21:44

7 timer igennem Final Fantasy XV. Jeg er glad for, at jeg har betalt 100 kroner for det her.

Det er godt, men det er ikke "godt jeg har ventet et årti af mit liv på det her"-godt.

Godt jeg så ikke har ventet et årti, kan man sige - har aldrig været stor Final Fantasy fan, så skuffelsen er ikke noget nær The Last Guardian.



O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3651 - Skrevet 08-04-2017 16:52

Sidste 2 dage har stået på Final Fantasy. Er omkring 19 timer inde og ved chapter 12 (ud af 15, mener jeg). Det har haft sine højdepunkter, men det er ikke et super godt spil.

Jeg er dog glad for, at jeg får det spillet igennem, især i lyset af hypen og den lange ventetid, og selvom det ikke falder helt i min smag, så er det en bedre oplevelse end The Last Guardian, som jeg personligt havde ventet på med mere spænding.

Indtil videre er det en over-middel oplevelse Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#3652 - Skrevet 08-04-2017 18:22 - Redigeret 08-04-2017 19:02

Jeg er lige gået lidt i gang med Digimon World: Next Order. Det er faktisk ret godt. Jeg elsker at spillet er blevet optimeret til ikke at kræve en guide mens man spiller.
Lad mig forklare.
Digimon har mange forskellige udviklinger, i modsætning til de fleste Pokémon, der udvikler sig under specifikke krav. Man kunne sige at alle Digimon er lidt som Eevee. De specifikke krav, hvilket inkluderer at man skal opnå specifikke stats og have opfyldt forskellige krav. Det kan hurtigt blive uoverskueligt.
Digivolution/udvikling, er en meget essentiel del af spillet. I de tidligere world spil var det nærmest et krav at side med en guide for at finde ud af hvordan man skulle træne og opdrage sin Digimon.
Det første digimon world spil havde urimelig høje krav for de fleste udviklinger. Digimon World RE: Digitize til psp, forbedrede systemet ved at sætte kravene ned, hvilket medførte at man ikke nødvendigvis skulle bruge en guide for at få en udvikling, hvis man trænede sin Digimon rimeligt jævnt. Men en guide var stadig at foretrække.
Det er her at Next Order til ps4 virkelig har forbedret sig. De har indset at med udviklingen af internettet, så kan man ikke holde kravene hemmelige. Nu kan man få kravene at vide under opdagelsen af Digimon. Man behøver ikke længere side med en guide. Det er stadig en fordel, men det er langt fra en nødvendighed.
Fejler man og har en Digimon der dør tidligt, så har spillet et lille plaster at sætte på såret. Er ens ene Digimon i et højere stadie end den anden Digimon, vil den nye få et betydeligt stat boost under træning, hvilket kan være en kæmpe fordel.
Spillet har også taget det bedste fra World 1 og Re: Digitize spillet, og har nu Digimon med lave og høje stat krav. Får man en god Digimon, er det fordi man har arbejdet hårdt for det, men man kan også opnå digivolution uden at træne meget. Det er godt til hvis man bare vil ud og spille, og til hvis man vil have en stærk Digimon.
Desværre er træningsprocessen kedeligere, både visuelt og som i gameplay i forhold til tidligere spil i serien. World 1 havde unikke animationer til alt træning og Re: Digitize havde tilmed unikke minigames til alle former for træning. Next Order har ingen animationer og kun universel minigame, måske et kompromis der måtte laves til fordel for at have 2 Digimon.
Jeg tror alt i alt at jeg bedre kan lide de:coded, som er tættere på Digimon world fra ps1 i henhold til game mechanics, men det stopper ikke Next Order fra at være et fantastisk spil der har bragt utallige forbedringer til serien.


The ultimate beast
The ultimate beast

2722
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#3653 - Skrevet 08-04-2017 18:45

Spændende at læse dine tanker og oplevelser Dead-Cheese! Jeg har selv spillet Digimon World til ps1 rigtig meget. Jeg har også spillet nogle af V-pets, så jeg kender godt til udviklingssystemet. Jeg regner også med at skulle spille Next Order påbet tidspunkt. Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#3654 - Skrevet 08-04-2017 19:04

Det er jeg glad for at høre The ultimate beast Smiley Jeg glæder mig rigtig meget til at spille det med nogle venner. Det er et sjovt spil at være flere om, selvom det er singleplayer.
Er der nogen der kende til Namco Bandai's holdning til at streame deres spil? Jeg overvejede kort at streame det, mest bare for at prøve det.


palsted
palsted

43
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#3655 - Skrevet 15-04-2017 23:36

Har netop afsluttet historien i Yo-Kai watch.
42 timer
45 Yo Kai medaljer ud af 235 ca


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3026
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#3656 - Skrevet 16-04-2017 16:35

De sidste mange uger er stået på intensiv Switch-spilleri for mig Smiley

Jeg spiller stadig Zelda efter omkring 80 timer. Selvom jeg kunne bevæge mig hen imod slutningen, føler jeg, at der stadig er masser af spændende ting at give sig til.

For nogle dage siden gennemførte jeg Snake Pass, og nu er jeg i gang med at 100%'e det. Snake Pass er virkelig godt, og selvom det selvfølgelig ikke rigtig kan sammenlignes med Breath of the Wild, er Snake Pass en af mine favoritter på Switch.

Nå ja, jeg er også i gang med Mr Shifty, som er virkelig cool. Spillet har dog performance-problemer, men der blev lovet en patch enten fredag eller mandag. Selvom jeg tvivler, vil jeg lige vente og se tiden an.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#3657 - Skrevet 19-04-2017 22:59

Her sidste dag brugte jeg en hel dag, på at vise 2 venner hvorfor Gamecube var ret sej i sin tid.

Vi startede med Donkey Konga, mest af alt fordi de så controlleren og tænkte wtf.
Jeg viste dem også Fire Emblem: Path of Radiance, Pokémon Colosseum.
For at vise Gameboy funktionalitet ville jeg have vist dem Final Fantasy Crystal Chronicles, men jeg har vist lånt det til min søster, så jeg viste dem Wario Ware i stedet.
Så brugte vi afslutningsvis en time på at spille Advance Wars med Gameboy Player.

Alt i alt var de helt vilde med at spille på den, og for mig var det også et sjovt nostalgi trip Smiley
De brugte mest tid på at spille Donkey Konga, men blev også ret trætte af det. De var vidst mest glade for at spille Pokémon, hvilket jeg syntes var lidt overaskende.

Hvad ville i have vist?


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3658 - Skrevet 20-04-2017 03:33 - Redigeret 20-04-2017 03:36

Når... Har besluttet mig for at ændre mit format ift. beskeder herinde.

April har været en god måned for mig, så nu deler jeg stort af mine indtryk!


Horizon: Zero Dawn - PS4

Jeg fik et tidligt eksemplar til anmeldelse (i februar) og endte med at score mit platinum-trofæ d. 4. marts. Efterfølgende har jeg lallet lidt rundt uden formål, og da der ikke er new-game plus, så har det ikke været meget værd. Jeg er bare smaskforelsket i det her spil.


Final Fantasy XV - PS4

Havde lovet mig selv at købe det, hvis jeg fandt det til 249,- eller under. Pludselig opstod der en prisfejl på PSN, så jeg snuppede det for små 109,- digitalt. Det er mit første Final Fantasy i mange år - og det første jeg har gennemført! Det var en udmærket oplevelse, men man mærker problemerne med pacing, samt sløvt gameplay og en historie der er rigtig svær at forstå (fordi man angiveligt skal investere tid i både film og anime). Glad for at have det gennemført her til aftes efter 27:05:40 investeret i det!


Yooka Laylee - PS4

Når. Den her har folk jo ventet på. Jeg har kun lagt et par timer i Yooka Laylee, men mit indtryk er, at produktet er som lovet. Det føltes som et 3D collect-a-thon med stærke platformer segmenter, dårligt kamera, okay controls og meget rodet level-design. Det er fuld af gode ting men også dårlige, og det har gjort oplevelse en smule bittersød indtil videre. Jeg fortsætter glad!


Disc Jam - PS4

Det mest spillet multiplayer-spil udover FIFA 17. Vi er nogle gutter som kører det her i stor stil mod hinanden, når vi lige skal have pause fra FIFA, og det er altså virkelig, virkelig godt! Jeg er meget glad for, at PS+ tilbød det her kvit og frit, for det har været en kæmpe fornøjelse - og gratis endda!


JOEP
JOEP

74159
Offline
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3659 - Skrevet 20-04-2017 07:50

Dead-Cheese skrev:
Her sidste dag brugte jeg en hel dag, på at vise 2 venner hvorfor Gamecube var ret sej i sin tid.

Vi startede med Donkey Konga, mest af alt fordi de så controlleren og tænkte wtf.
Jeg viste dem også Fire Emblem: Path of Radiance, Pokémon Colosseum.
For at vise Gameboy funktionalitet ville jeg have vist dem Final Fantasy Crystal Chronicles, men jeg har vist lånt det til min søster, så jeg viste dem Wario Ware i stedet.
Så brugte vi afslutningsvis en time på at spille Advance Wars med Gameboy Player.

Alt i alt var de helt vilde med at spille på den, og for mig var det også et sjovt nostalgi trip Smiley
De brugte mest tid på at spille Donkey Konga, men blev også ret trætte af det. De var vidst mest glade for at spille Pokémon, hvilket jeg syntes var lidt overaskende.

Hvad ville i have vist?


Melee og Sunshine, måske Luigi's Mansion.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3660 - Skrevet 21-04-2017 14:23

Spiller breath of the wild på switch og er ved min fjerde titan. Da jeg blev ret træt af konstant at dø mod bossen er jeg gået på jagt efter shrines og støt på et shield surfing minigame, som jeg gik udfra ville forklare, hvordan man shield surfer, men nej. Jeg kunne bare stå og se timeren klikke op indtil guiden sagde at tiden var gået. Seriøst, hvordan shield surfer mand? Jeg har prøvet alle de kombinationer jeg overhovedet kan komme i tanker om.