South Park: The Stick of T...

Octopath Traveler (Switch)

Sonic Mania Plus ude i mor...

Vi streamer Octopath Trave...

Pokémon Let's Go, Pikachu...

8 spil, jeg gerne vil se p...

Captain Toad: Treasure Tra...

Fortnite sæson 5 er start...

Ugens downloads: Uge 28 20...

Indie-titlerne Cosmic Star...

Hvad spiller du nu? Hvor e...

Mario Kart 8 Deluxe

Spil på vej til Switch

Nyt batteri til N3DS

+300 spil gennemføres

Feedback på ny side

Salgstal

Amiibo!

Fortnite

Super Smash Bros. Ultimate...

B: La Noire til Switch

Tilbudstråden

S : Mario Odyessey + Zelda...

Yu-Gi-Oh! Kort - Rare card...

GBA og GBC Spil til salg

Solgt!

Nintendo 64 m. tilbehør s...

S: Mario kart 8 Deluxe

S: 3 stks Swicth spil

Nintendo konsoller

Madden 10 (Wii)

Celebrity Sports Showdown (Wii)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]

AND

76
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3691 - Skrevet 23-04-2017 11:46

@Osten - lyder som en cool aften, man! Hvis jeg skulle vise Gamecubens guld frem, så ville jeg starte med Metroid Prime, Resident Evil 4, Resident Evil Remake og Paper Mario: The Thousand Year-door - det er i hvert fald nogle af de fedeste titler; om de så lige passer til en gameraften ved jeg ikke helt! (RE gør helt sikkert.)

AND'en er hoppet med på
Breath of the Wild-bølgen, hvor tre af de fire bæster er beroliget og det meste tøj er up to date. Lidt over halvdelen af alle shrines er fundet, så der er stadig masser at gå i gang med. Jeg har tænkt mig, at vente med Gerudo Desert og Hyrule Castle så længe jeg kan finde på andet at lave. Når først Ganon er besejret, tror jeg nemlig ikke, at interessen for spillet bliver ved med at være der. Så det tager vi til sidst! Smiley

dempup

178
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#3692 - Skrevet 23-04-2017 12:06

Søndag så skal der slappes og fyres op i NES'en. Tror dagens program bliver 'friday the 13th' og lidt old school 'Wolfenstein' Smiley Det er altid hyggeligt Smiley

TheSonicolas

75
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3693 - Skrevet 07-05-2017 15:56

Jeg har endelig fundet alle shines i SM Sunshine Smiley

FGram

22
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#3694 - Skrevet 07-05-2017 20:55

Sidder og hygger med håndbold, Zelda botW og øl. Når ja kæresten er der også et sted.

LinkTheWindWaker

231
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#3695 - Skrevet 07-05-2017 22:01

Har haft godt gang i TumbleSeed de seneste par dage. Virkelig et irriterende rougelike, som er svært at lægge fra sig! Det er ret svært at forstå appellen, før man selv prøver det, men bliver ved med at vende tilbage for "liiige at spille en gang til". Er omsider nået til tredje område (460).

Kan varmt anbefales til Switch. HD rumble virker også ret godt.

chessr

339
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3696 - Skrevet 08-05-2017 07:06

Nu har jeg set ordene "rogue like" blive brugt flere steder. Hvad betyder det ?

Spiller selv i am SetsunaSmiley fantastisk soundtrack og dejlig oldschool

JOEP

10431
Level: 44 (Skulltula)

0
1ups givet

#3697 - Skrevet 08-05-2017 07:15

Wikipedia:

A roguelike game is one belonging to a subgenre of role-playing video games characterized by a dungeon crawl through procedurally generated game levels, turn-based gameplay, tile-based graphics, and permanent death of the player-character.

Det betyder kort sagt, at spillet ikke er statisk, men ændrer sig fra gang til gang. Det kan være, banens design ændrer sig, eller fjenderne bliver anderledes, eller at du får helt andre items til at starte med.

Et af de bedste eksempler er The Binding of Isaac, synes jeg. Ikke to gennemførsler er ens, fordi alting er tilfældigt genereret.

Chocobona

229
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#3698 - Skrevet 08-05-2017 16:16

Spiller Mario kart 8 jeg ved at prøve om jeg kan slå Nintendo boten men puha det er da en udfordring vil gerne klare alle baner Smiley

ThePatrickBay

1026
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#3699 - Skrevet 08-05-2017 18:29

Selvom det er lidt offtopic, vil jeg lige anbefale et roguelike, som jeg spillede for et år eller to siden - Rogue Legacy. Helt igennem fantastisk spil, der efterhånden findes til alle platforme ... bortset fra Nintendos dog, så vidt jeg ved.

Dead-Cheese

37
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#3700 - Skrevet 11-05-2017 11:22

Jeg er stadig i gang med Digimon World: Next Order. Min holdning til spillet har ikke ændret sig eller noget, men kæft det er et dejligt spil Smiley

FGram

22
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#3701 - Skrevet 17-05-2017 23:46

Mhhh
Sidder og spiller Zelda Botw. Jeg er begyndt og føle jeg sidder lidt fast. Jeg er ikke kommet særligt langt i historien, jeg har ca 40 shrines næsten alle tårne. Og ja jeg stinker virkelig..

Er virkelig begyndt at glæde mig til Splatoon.

KJ85

11345
Level: 57 (Gooper Blooper)

0
1ups givet

#3702 - Skrevet 20-05-2017 15:26

Har spillet Thumper siden i torsdags for at kunne bringe en anmeldelse, og det er nok noget af det sværeste jeg nogensinde har prøvet. Øm tommeltot og masser af frustration, men jeg klør på, og vil igennem alle banerne, for der er nu også ganske underholdende. Der er ikke så mange baner, men hold fast de kan tage lang tid, når man som jeg dør hundredevis af gange i stort set alt efter bane 1.

Er kommet til bane 6-17, så er 8 dele fra at have gennemført bane 6 af 9, men trænger lige til en pause Smiley

AND

76
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3703 - Skrevet 21-05-2017 09:48

FGram skrev:
Mhhh
Sidder og spiller Zelda Botw. Jeg er begyndt og føle jeg sidder lidt fast. Jeg er ikke kommet særligt langt i historien, jeg har ca 40 shrines næsten alle tårne. Og ja jeg stinker virkelig..

Er virkelig begyndt at glæde mig til Splatoon.

Hvis du sidder fast, er der altid mulighed for, at kigge i adventure loggen - der kan man sætte fokus på det enkelte mål og ofte vil der så dukke et hint op på kortet, hvor du kan se, hvor du skal hen for at komme videre - eller hvor du skal hen, for at finde info/hint om målet - eksempelvis er devine beasts placeringer noterede på kortet.

I forhold til at finde shrines, så handler det jo meget om udforskning, men det kan altså også godt betale sig, at klare en masse side quests, for nogen gange åbner det op for shrine quests.

Håber det hjælper lidt - ellers må du fortælle lidt mere om, hvor du er og hvad du sidder fast med Smiley

LinkTheWindWaker

231
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#3704 - Skrevet 21-05-2017 19:51

KJ85 skrev:
Har spillet Thumper siden i torsdags for at kunne bringe en anmeldelse, og det er nok noget af det sværeste jeg nogensinde har prøvet.

Så skal du prøve TumbleSeed - dét spil er også svært!

Er selv i gang med Thumper, som jeg synes, er helt vildt fedt. Har lige klaret verden 4. Giver samme "zen-følelse" som Super Hexagon.

JOEP

10431
Level: 44 (Skulltula)

0
1ups givet

#3705 - Skrevet 23-05-2017 19:12

Fik endelig taget mig sammen til at få guld i alle cups i 200cc i MK8D. Så slipper jeg for nogensinde at torturere mig selv med den mode igen. Tænker jeg går videre mod TT mod Nintendos ghosts for at låse op for et eller andet.