Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3706 - Skrevet 25-09-2017 08:32

Splatoon 2. Jeg har samlet alle Sardinium og Scrolls i de første 2 verdener, mangler lige sidste bossen i 2. verden.

Overraskende sjov singleplayer del og meget sjov at samle alt i, synes jeg. Jeg har slet ikke prøvet det online endnu, men det kommer. Jeg frygter dog lidt for at jeg måske kommer til at lide af en del lag, da mit wifi ikke er det bedste. Jeg er vant til at spille PC spil igennem en kablet forbindelse uden lag. Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3707 - Skrevet 25-09-2017 10:57

Lego City undercover Smiley


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3708 - Skrevet 25-09-2017 16:20

ChampionOfWhat skrev:
Jeg er nået til sidste boss i Samus Returns og hold nu op hvor kan jeg bare ikke klare den!! Husker at jeg havde store problemer med slut bossen i Gameboy udgaven også.

Er det bare mig eller virker den ikke rimelig svær at slå? Eller mangler jeg bare noget bestemt for at kunne slå den?



Et ord: Skillz. Den er svær at slå i mine øjne, men det hele værd Smiley


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

481
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3709 - Skrevet 25-09-2017 16:23

Scrapper skrev:

ChampionOfWhat skrev:
Jeg er nået til sidste boss i Samus Returns og hold nu op hvor kan jeg bare ikke klare den!! Husker at jeg havde store problemer med slut bossen i Gameboy udgaven også.

Er det bare mig eller virker den ikke rimelig svær at slå? Eller mangler jeg bare noget bestemt for at kunne slå den?



Så er spørgsmålet bare om jeg har så mange skillz som dig Smiley

Et ord: Skillz. Den er svær at slå i mine øjne, men det hele værd Smiley




Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3710 - Skrevet 25-09-2017 19:10

ChampionOfWhat skrev:

Scrapper skrev:

ChampionOfWhat skrev:
Jeg er nået til sidste boss i Samus Returns og hold nu op hvor kan jeg bare ikke klare den!! Husker at jeg havde store problemer med slut bossen i Gameboy udgaven også.

Er det bare mig eller virker den ikke rimelig svær at slå? Eller mangler jeg bare noget bestemt for at kunne slå den?



Så er spørgsmålet bare om jeg har så mange skillz som dig Smiley

Et ord: Skillz. Den er svær at slå i mine øjne, men det hele værd Smiley



Tja, det er svært at sige, men jeg har jo set dine skillz i aktion før Smiley


Michael
Michael

5316
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3711 - Skrevet 27-09-2017 18:19

Har været godt i gang med Thimbleweed Park på Switchen, og det er heldigvis lige så sjovt som jeg havde håbet på / husker Ron Gilberts projekter.

Der er et eller andet over den generelle pacing, der en gang i mellem bugger mig, og så føles styringen en anelse upræcis med styrepindene på Switchens Joy-cons. Jeg vil til gengæld hurtigt sige at det hjalp at skifte til Pro controlleren, så nu fungerer alt som det skal.

Dejligt spil indtil videre, kan anbefales hvis man har set sig lun på at prøve kræfter med et point & click adventurespil.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3712 - Skrevet 27-09-2017 22:24

Har lige gennemført LEGO City undercover på switch.
Det er altså et fedt spil. gennemførte det også på Wii U.
Sidste mission er episk Smiley


JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3713 - Skrevet 09-10-2017 08:35

Jeg fik købt Axiom Verge i lørdags og har puttet ca. 6 timer i spillet nu. Det er et rigtigt godt spil, hvor tingene ikke helt er foregået, som jeg har forventet, til trods for at have spillet rigtigt mange spil i den genre. Opgraderingerne er bare anderledes end ellers, så det er ret fedt. Omgivelserne minder meget om noget fra Metroid, om end de er ret ensformige i længden. Det er fjenderne dog ikke, og der er masser af nye fjender at tage højde for, som kan dræbes på mange måder. Der er også noget mystisk i historien, så det er ret fedt - det glæder jeg mig til at afdække.

Et minus er dog, at man nogle gange bare sidder helt fast, og her hjælper kortet ikke skide meget. Det kunne være meget rart med et Fast Travel-system, da man ellers kan risikere at skulle bevæge sig ret langt. Områderne minder ogås meget om hinanden, så det der med "Hvor var det nu, jeg så xxx?" handler udelukkende om hukommelse. Det er lidt ærgerligt, men ikke game breaking.

Kan klart anbefales!


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3714 - Skrevet 12-10-2017 15:20

Er døden nær efter at have spillet just dance med min ældste nevø Smiley hold nu kæft det er hårdt ! Kan godt mærke jeg ikke har samme energi som et barn Smiley


JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3715 - Skrevet 12-10-2017 22:51

Jeg er ved at nå til end-game i Axiom Verge, men selvom spillet har budt på rigtigt god underholdning er jeg nu ved at være lidt træt af det. Det er stadig efter 8 timer svært at finde ordentligt rundt, fordi miljøerne ligner hinanden for meget, og der er i høj grad brug for et fast-travel-system, som gør det lidt mindre <i>tedious</i> at navigere rundt mellem de forskellige områder for at finde de sidste hemmeligheder eller bare nå til et punkt, der får mig videre. Jeg har brugt ret lang tid på bare at gå rundt og lede efter det område, der nu er blevet åbnet efter at have fået en opgradering, og hvor historien bare har stået helt stille. Har brugt en guide til at finde de sidste ting i de områder, jeg lige nu er i, fordi jeg ikke gider gå tilbage til dem, og så ved jeg også lidt om, hvor jeg skal henad, men jeg synes, det er ærgerligt for spillet, at det er sådan.

Det sagt, så er jeg stadig underholdt af det, og glæder mig til at finde ud af, hvad historien egentlig går ud på. Selv så sent i spillet overrasker det stadig på opgraderingsfronten, hvor jeg stadig kan finde nye våben og udstyr, der giver mig nye evner. Det er ret fedt.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3716 - Skrevet 24-10-2017 12:55

Jeg har netop gennemført South Park: Fractured But Whole. Det var som forventet, og jeg var glad oplevelsen! Jeg synes måske, at de kunne have introduceret lidt mere udfordring i første del af spillet, men især sidste tredje del af spillet var suverænt! Jeg tror, at jeg bedre kunne lide Stick of Truth, men omvendt så synes jeg combat var bedre i det her. Uanset hvad fik det mig til at grine og smile en del!


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3717 - Skrevet 24-10-2017 14:34

Syberia på switch Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#3718 - Skrevet 28-10-2017 15:29

Godt og vel 50 måner inde i Odyssey. Jeg er på ingen måde skuffet. Måske er min forelskelse også en blanding af det nye indtryk af maskinen i sig selv; Jeg har aldrig rørt ved en Switch, før jeg fik den i går, og det at sidde med en konsoloplevelse i hånden, som jeg gør nu, og så endda med et nyt spil som Odyssey... Wauw!

Der er ingen tvivl om, at udfordringen findes i udforskningen af banerne, og det er kun enkelte måner, hvor jeg har følt det mindste udfordring. Er død to gange, og det har helt bestemt være pga egen uagtsomhed, som det da også bør være, men det siger såmænd meget.

Nu forsøger jeg at presse igennem spillet, mod dets slutning, dog uden at forhaste mig for meget. I samtlige baner har jeg udforsket, indtil jeg følte, at det var mig umuligt at finde flere måner, enten fordi jeg ikke kan finde flere, eller fordi jeg tror, at jeg mangler noget, før jeg kan gå fat i de måner, jeg spotter i distancen.

Jeg er overrasket over, hvor begejstret jeg er for musikken. Det er da slet ikke fordi, at jeg synes tidligere Mario spil har været uden god musik, men der er bare nogle virkelig catchy melodier her!

Jeg er også totalt begejstret for Cappys funktion, da det hele virker som et stort eksperiment med mechanics, som konstant får mig til at overveje, hvad jeg kan gøre med de evner, jeg får, og hvad det åbner op for i banerne.

Jeg er lidt forvirret over kritikken af banernes størrelse, da jeg synes de umiddelbart virker rimelig store? Flere af dem indeholder jo baner indeni banerne ala Sunshine. Der er også baner med flere lag, og så synes jeg de er tætpakket.

Følelsen af "open world" er der slet ikke, og brugen af det term er helt forkert, men jeg synes heller ikke, at det var relevant for Mario 64 eller Sunshine, selvom sidstnævnte hub-world bød på mere end 64. Hub-world er slet ikke aktuelt for Odyssey, hvorfor det falder mere i Galaxy-stilen her, men bestemt ikke inde i banerne, når først man er dér.

Det er også fedt med et incitament for at samle mønter (også dem dedikeret til verdenerne selv). Kan godt lide, at man kan personificere Mario, og på nuværende tidspunkt er min Mario iført badeshorts og en kasket, og det ser super fjollet ud men dermed også sjovt!

Animationerne er fantastiske! Helt vilde med dem, og de korte indslag med retro Mario-sektioner er også virkelig underholdende, om ene hurtigt overstået.

Jeg er vild med det, og jeg er sgu trist over, at jeg har en juridisk eksamen her inden længe, da jeg da godt kunne overskue mere af det her og mindre af det tørre læsestof, men altså... For hver time lagt i læsning, må jeg gerne spille lidt Mario, siger jeg!

Har spillet 3 timer og læst intet i dag... Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3719 - Skrevet 29-10-2017 23:14 - Redigeret 29-10-2017 23:14

Gennemførte historiedelen her i går nat. Slutningen var en positiv overraskelse. Nu glæder jeg mig til resten af indholdet, men det bliver nok først her engang i morgen aften Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3720 - Skrevet 30-10-2017 19:23

Er par hundrede stjerner inde. Kan slet ikke lægge det fra mig. Det er simpelthen så sjovt. Det er MEGET bedre her efter historiedelen.