Super Mario Party annoncer...

E3 2018: Håb og forventni...

Fortnite officielt bekræf...

Super Smash Bros. Ultimate...

Yoshi til Switch er skubbe...

Hollow Knight ude nu

Ridley kommer til Super Sm...

Tilbud uge 24 2018

Ugens downloads: Uge 24 20...

Grim Fandango Remastered k...

Hvad spiller du nu? Hvor e...

Podcast: Nintendosofaen

Fortnite

Super Smash Bros. Ultimate...

Pokémon GO

E3 2018

Hvilken controller bruger ...

Fortnite: Spillere Squad/ ...

Legend of Zelda: Breath of...

Releasedatoer

Tilbudstråden

Solgt!

Nintendo 64 m. tilbehør s...

S: Mario kart 8 Deluxe

S: 3 stks Swicth spil

Nintendo konsoller

Bytte Zelda BOTW fra Wii U...

S: wii u og switch spil

K: Chrono Trigger til SNES

S: SNES m. 7 spil *NEDSAT*...

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21:24

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]

JOEP

9879
Level: 44 (Skulltula)

0
1ups givet

#3706 - Skrevet 07-06-2017 13:51:17

Efter at have færdiggjort BotW blev jeg lidt slukøret på gamingfronten. Hvad nu? Vil jo gerne spille på min Switch og gerne et godt spil, der ikke lige er multiplayer. Det fandt jeg så ikke, men til gengæld kom jeg i tanker om, at jeg ikke har spillet Shovel Knight: Specter of Torment endnu, så jeg satte hurtigt Wii U'en op (uden TV og des lige) og satte mig til at spille det. Kom halvvejs i spillet, inden jeg måtte slukke - jeg startede med at tænke, at det nok bare lige skulle overståes, men det er faktisk et ret godt spil i sig selv, hvor banerne er lavet ret meget om alligevel, så de føles friske. Glæder mig til at få spillet de sidste baner igennem i weekenden.

Angus101

192
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#3707 - Skrevet 07-06-2017 20:10:39

Er i fuld gang med FE Echoes (med et par baner shovel knight spectra of torment, nu da det endelig er kommet til 3ds). Er kommet til slutningen af akt 3 og vil lige give de forskellige karakterer lidt højere level før jeg går videre. Er super vild med spillet. Synes det er fedt med fuld voice acting out jeg er godt tilfreds med at det er uden den "klassiske" våbentrekant.

O-train

326
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3708 - Skrevet 09-06-2017 17:10:27

Tekken 7 - PS4

Jeg var så heldig at modtage en kode til Tekken 7 lige før release (for ellers havde jeg sgu købt det på udgivelsesdagen alligevel!). Har glædet mig rigtig meget, og det skyldtes faktisk ikke, at jeg er kæmpe Tekken fan som sådan, for jeg har faktisk været væk fra serien i mange år. Jeg synes bare Beat 'em Ups har fået noget af et revival, så jeg savnede et, og Tekken 7 skuffer bare ikke! Det er så godt! Dog er jeg forarget over, at Lei Wulong ikke er med og sikkert ender som betalt DLC...

Wolfenstein: New Order - PS4

Jeg havde allerede spille en del af WNO på PC, men da det kom på PSN til en sølle pris af 30 kroner, så kunne jeg ikke dy mig. Det koster stadigvæk 30 kroner nu og her, og jeg synes altså, at man bør gøre sig selv en tjeneste; Det er ét af de bedre shooters i nyere tid.

BallisticNG - PC

BallisticNG var freeware, som jeg fandt frem til, da jeg ønskede mig noget F-Zero lign. til PC. Det viste sig dog at være meget mere lig WipeOut (det ligner også de gamle WipeOut spil på en prik!). Det opdateres konstant, og der er tilføjes en masse indhold. Jeg er glad for at have fundet det - og så endda gratis!

JOEP

9879

0
1ups givet

#3709 - Skrevet 10-06-2017 20:44:49

Hermed fik jeg afsluttet Specter of Torments. En ret god omgang, som faktisk føltes ret nyt til trods for genbrug. Synes historien var god, og det gav endnu en interessant vinkel på Shovel Knight. Fantastisk. Klarede spillet med 91 % items på 4 t 28 minutter med 51 deaths (15 af dem på samme bane, hvor jeg forsøgte at nå et sted og få de pengesække, jeg mistede, da jeg forsøgte det første gang!). Plague Knight-udvidelsen tog mig næsten 9 timer at gennemføre (åbenbart ifølge spillet selv), så en noget kortere omgang, men det gør mig ikke noget.

Så venter vi bare på sidste del af spillet - det bliver spændende at se, hvordan de vinkler den næste omgang.

Scrapper

251
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3710 - Skrevet 13-06-2017 07:19:36

Jeg har klaret Fire Emblem: Shadows of Valentia Echoes hovedhistorie. Det vil sige 5. ark. Der er også en 6. ark, men det virker mest af alt som noget ekstra, som jeg ikke er sikker på jeg for spillet. Specielt ikke når Final Fantasy XIV expansionen Stormblood er lige om hjørnet. I det spil er jeg i fuld gang med at få maxet mit gear til min main class og det ser ud til at jeg når det Smiley

O-train

326
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3711 - Skrevet 04-08-2017 14:29:56

Tekken 7

Spiller stadigvæk en del Tekken 7. Næsten ærgerligt at PS4 ikke gemmer data for, hvor lang tid man har spillet et spil. Har primært spillet online og lidt Treasure Battle for loot. Spillede en kamp mod min bror forleden, og han har altid været bedre end mig. Generelt vinder han over mig, men når vi kører vores mains, dræber jeg ham som klippet så fint viser her. I den her kamp får han så også ekstraordinært lidt fod til jords haha.

Battlefield 1

For lidt alternativt gaming, bruger jeg tid online i Battlefield 1. Jeg spillede 3'eren enormt meget for nogle år siden, og jeg er lidt ked af, at jeg ikke kan spille BF1 med nogen, men gud vide jeg elsker at køre rambostyle og bare løbe rundt og være aggressiv, selvom det nogen gange betyder, at jeg dør på helt vildt dumme måder hehe.

Crash Bandicoot N'sane Trilogy

Gennemførte Crash Bandicoot 1 og er så småt gået i gang med 2'eren. Det er dejligt at være tilbage til det her spil i fuld HD. Crash Bandicoot 2 var det første spil, som jeg nogensinde gennemførte, så jeg er taknemmelig for den her samling. Håber spillets succes betyder, at vi får Crash Team Racing i HD!

Horizon: Zero Dawn

Med New Game+ er jeg så småt gået i gang med det her spil igen, men jeg har ikke synderlig meget tid pga. studierne, så det betyder lidt fremgang, og jeg gør det primært for at få 100 % i spillet igen, nu da der er blevet tilføjet ekstra trophies. Det her stadigvæk mit favoritspil i 2017!

Muggi

14
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#3712 - Skrevet 05-08-2017 00:11:15

Har lige anskaffet mig en NES mini, så mit mål er at komme igennem de spil der er på den . Megaman 2 og Mario 3 har første priotet, da de gennemsyrede min barndóm.

artemisthemp

496
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#3713 - Skrevet 05-08-2017 00:38:51

Fik købte en Nintendo Switch og PS4 Pro til Power åbening i Tilst.

Fik også købte Breath of the Wild som faktisk er virkelig godt på trods af Nintendo mærkelig button setup

JOEP

9879

0
1ups givet

#3714 - Skrevet 14-08-2017 09:16:47

Jeg er gået i gang med Fire Emblem Fates: Conquest, som jeg har haft liggende på hylden, siden jeg vandt det herinde for et års tid siden, og det har givet mig dårlig samvittighed lige siden.

Jeg fik det herre-dårligt over at vælge Nohr-siden, men havde ikke rigtigt noget valg, da Conquest kun indeholder den del af historien. Det er dog den side, der giver mest variation og i længden det sjoveste spil, så det må gå an. Har dog af tidsmæssige årsager valgt at spille på Normal og Casual - selvom det piner mig. Det er bare så tidskrævende at starte forfra igen og igen og igen på en bane, fordi der lige er et lille uheld, der forårsager døden for en af mine krigere.

Er nået til kapitel 8 nu, så er ikke kommet særligt meget i gang med historien, men kan godt lide det indtil videre. Glæder mig til at se, hvordan det udvikler sig.

JOEP

9879

0
1ups givet

#3715 - Skrevet 18-08-2017 12:08:58

Nu er jeg nået til Chapter 17 og jeg er glad for, at jeg spiller på Casual. Det havde resulteret i adskillige genstart af missioner, hvis jeg skulle have klaret dette uden at miste mine soldater. Selv nu genstarter jeg gerne ind i mellem, hvis jeg kommer forkert fra start i en bane, så det havde kun været værre, hvis mine soldater også kunne dø permanent. Det er et godt tiltag til serien, selvom jeg helt sikkert fandt det mere tilfredsstillende at vinde i Awakening, hvor jeg ikke mistede mine soldater.

Spillet er generelt blevet meget mere tilgængeligt, og det kan jeg egentlig godt lide. Nu skal de bare gøre item-systemet lidt lettere at navigere rundt i, så er jeg egentlig godt tilfreds med, hvordan spillet fungerer. Glæder mig til Switch-versionen.

JOEP

9879

0
1ups givet

#3716 - Skrevet 19-08-2017 16:30:31

Udover Fire Emblem (Chapter 20 nu) har jeg også gang i Sonic Mania, og her er jeg egentlig relativt begejstret - bestemt mere end jeg forventede. Men det lider stadig under de ting, der normalt frustrerer mig i Sonic-spil. Det er for tilfældigt. Jeg har tit intet begreb om, hvor jeg skal hen, og jeg får aldrig nogen idé om det, fordi det hele suser forbi mig. Det føles tilfældigt, hvor jeg ender, og derfor bliver det at finde bonusringe og sådan nogle ting ret besværlige, fordi jeg ikke rigtigt kan genskabe mine ruter fra gang til gang.

Lige nu er jeg ved Flying Battery Zone Act 2 (eller hvad det nu hedder), og den er jeg død i flere gange (med game over!), fordi jeg bare har løbet i cirkler uden at ane, hvor jeg skulle ende. Og når jeg endelig er kommet videre, har jeg tilfældigvis ramt ind i noget, der skubber mig udover kanten osv. Det er frustrerende, for det føles ikke som noget, jeg kan gøre så meget ved.

Udover det er det egentlig et ret godt bud på et godt Sonic-spil. Det må jeg give dem, her er nogen, der virkelig ved, hvordan et sådant bør skrues sammen.

JOEP

9879

0
1ups givet

#3717 - Skrevet 23-08-2017 18:08:19

Er jeg den eneste, der spiller for tiden? Hehe.

Skal til at starte på Chapter 25 i Fire Emblem Fates: Conquest nu. Det er ved at blive seriøst svært, og jeg er virkelig, virkelig glad for, at jeg spiller med Casual. Ellers havde jeg mistet hele min hær på dette tidspunkt. Det er dog stadig et rigtigt godt spil, som jeg nyder i fulde drag. Er dog også glad nok for, at enden er ved at være nået efter omkring 20 timers spil inkl. hårde genstart af spillet.

madjor

35
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3718 - Skrevet 23-08-2017 19:35:29

@JOEP nej jeg spiller skam også Smiley Her står den på Breath of the Wild på Master Mode, imens jeg venter på DLC-Pack 2. Det er bestemt en udfordring i forhold til at spille på Normal Mode, og jeg nyder mit genbesøg i Hyrule Smiley Jeg er lige nået til Rito Village og mit første møde med et Divine Beast.

Retrolasse

32
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#3719 - Skrevet 23-08-2017 21:20:38

På det seneste har jeg været ved at rydde op i min "Stack of shame". Altså indkøbte spil, som ikke har fået den kærlighed, de egentlig fortjente.

Jeg har gennemført Crash Bandicoot 2 og 3 fra N. Sane Trilogy og opnået Platinum trofæer i dem begge. Det var en rigtig fin udfordring. Stor ros til Vicarious Visions for en flot konvertering. Kun loadetiderne er helt off.

Derudover har jeg spillet Batman: The Telltale Series sæson 1 og det var virkelig fantastisk. Det har åbnet mine øjne for Telltales spil.

Sidst men ikke mindst har jeg spillet The Little Acre, der er et point and click adventure spil. Det var en sjov lille titel.

Sn00ze

15
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#3720 - Skrevet 09-09-2017 23:53:23

Har spillet Sonic Mania på det sidste, men kan simpelthen ikke komme videre fra bissen i Oil Ocean Act 2. Nogen der har nogle tips?