Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3736 - Skrevet 08-12-2017 07:58

ThePatrickBay skrev:
^ Jeg brugte kun internettets hjælp til lilla mønter, for dem var jeg ret ligeglad med at finde af egen hjælp. Til sidst købte jeg en del hints af Hint Toad; mellem 1-10 pr. Kingdom alt efter hvor mange, jeg ikke kunne finde. Jeg har også set nogle speedruns - og føler, at det er en stor fordel, at jeg har speedrunnet et Mario-spil tidligere selv.



Det må jeg nok sige, godt gået. Jeg synes godt nok der er nogle måner som er næsten umulige at finde uden nogle små hints.

Jeg tjekkede igår, jeg er oppe på 60 spilletimer og mangler ca 20 måner i Bowser's Kingdom nu + de fleste på månen og de øvrige Dark og Darker side. Smiley


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8110
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#3737 - Skrevet 08-12-2017 11:52

Toads hints sætter en markør på kortet, så det gør det lidt nemmere at finde dem, der er næsten umulige Smiley


Jonas_Leifi
Jonas_Leifi

361
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#3738 - Skrevet 09-12-2017 00:23 - Redigeret 09-12-2017 00:25

Skyrim på Switch.

Har ikke spillet det før, men hygger mig enormt meget. Er ikke nået så langt i main, men har fået udforsket lidt og løst sidequests.

Jeg har sat mig for at spille med fokus på magi, bue og stealth og dermed ingen skjolde eller slag-/stikvåben. Det fungerer indtil videre rigtigt fint, men kræver at jeg lægger en plan og bruger tærrenet til min fordel, når jeg slås med en drage eller en af de stærkere fjender. Men det synes jeg er fedt frem for den direkte kamp og koordinering af slag og forsvar.

Jeg tænker jeg får ligeså mange gode timer ud af Skyrim, som jeg gjorde af Breath of the Wild.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3739 - Skrevet 09-12-2017 10:36

Lige et tip Jonas.
Du skal ikke være bange for at gennemføre Main story i Skyrim da du kan fortsætte bagefter Smiley


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3740 - Skrevet 09-12-2017 14:11

ThePatrickBay skrev:
Toads hints sætter en markør på kortet, så det gør det lidt nemmere at finde dem, der er næsten umulige Smiley



Ja i know. Mente mere hvis nogen havde sat sig for at finde alle måner uden hints. Det ville være svært. Smiley


Jonas_Leifi
Jonas_Leifi

361
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#3741 - Skrevet 09-12-2017 16:11 - Redigeret 09-12-2017 16:12

chessr skrev:
Lige et tip Jonas.
Du skal ikke være bange for at gennemføre Main story i Skyrim da du kan fortsætte bagefter Smiley



Super! Og tak for tip. Indtil videre hygger jeg mig som sagt rigtigt meget. For mig gør muligheden for at spille uden tv, at jeg har en realistisk chance for at få det spillet mere end 5 gange om måneden. Smiley


Hajisan
Hajisan

56
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#3742 - Skrevet 09-12-2017 22:53

Spiller hos min svigermor, mens de ser tv og spiller zelda. Og det er bare så skide hamrende fedt!


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

1
1ups givet

#3743 - Skrevet 04-01-2018 19:21 - Redigeret 04-01-2018 19:23

Banjo-Kazooie

Så har jeg klaret Banjo-Kazooie 100% - 900 notes, 100 Jiggies og 16 honey combs.

Da jeg prøvede “Grunty’s furnace fun” for et år siden, syntes jeg at den var bull sh*t, fordi jeg havde spillet spillet over en længere periode, og derfor ikke kunne huske de små detaljer så præcist. Men da jeg spillede spillet “from scratch” i ferien, føltes den afsluttende quiz mere rewarding.

Jeg anbefaler selv at klare Banjo-Kazooie 100%, da det er et collect-a-ton, og er overskuelig, imens den er sjov og udfordrende.

Banjo-Tooie

Er lige hoppet videre til Banjo-Tooie, der har ligget på mit værelse, og samlet støv i to år. Det er en god 2’er, men verdenerne føles for store og mere tomme end i 1’eren. Det er fedt med de nye elementer, men der er for meget tomt landskab, der ikke bliver benyttet til dets potentiale. De kunne for eksempel sprede notesne mere i stedet for at placere bunker med flere striber centralt i verdenen.

Ud over er det frustrerende at bactracking er påkrævet for at klare spillet 100%.

Banjo-Tooie er sjovt og underholdende, men det er ikke ligeså godt som 1’eren.

Det glider ikke på samme måde, og det føles clumsey en gang imellem.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#3744 - Skrevet 05-01-2018 07:45

TheSonicolas skrev:
Banjo-Kazooie

Så har jeg klaret Banjo-Kazooie 100% - 900 notes, 100 Jiggies og 16 honey combs.

Da jeg prøvede “Grunty’s furnace fun” for et år siden, syntes jeg at den var bull sh*t, fordi jeg havde spillet spillet over en længere periode, og derfor ikke kunne huske de små detaljer så præcist. Men da jeg spillede spillet “from scratch” i ferien, føltes den afsluttende quiz mere rewarding.

Jeg anbefaler selv at klare Banjo-Kazooie 100%, da det er et collect-a-ton, og er overskuelig, imens den er sjov og udfordrende.

Banjo-Tooie

Er lige hoppet videre til Banjo-Tooie, der har ligget på mit værelse, og samlet støv i to år. Det er en god 2’er, men verdenerne føles for store og mere tomme end i 1’eren. Det er fedt med de nye elementer, men der er for meget tomt landskab, der ikke bliver benyttet til dets potentiale. De kunne for eksempel sprede notesne mere i stedet for at placere bunker med flere striber centralt i verdenen.

Ud over er det frustrerende at bactracking er påkrævet for at klare spillet 100%.

Banjo-Tooie er sjovt og underholdende, men det er ikke ligeså godt som 1’eren.

Det glider ikke på samme måde, og det føles clumsey en gang imellem.



Helt enig. Banjo Kazooie er et fantastisk spil og jeg har også klaret 1'eren 100%, men Tooie har jeg aldrig kunne gennemføre. Jeg synes som dig også at banerne er alt for store og man farer hurtigt vild i dem. Og så hader jeg det, med at man ikke ved om man skal videre til nogle andre verdener først, for at få de sidste puslespils brikker. I 1'eren er man jo vandt til at kunne 100% klare en verden af gangen.

Og så lider Tooie også af enorme framerate problemer på N64'eren.

Fedt at finde en som er enig med mig. Jeg har altid læst, at folk synes Tooie er meget sjovere end Kazooie og at det er meget mere "af det gode ved Kazooie". Smiley


JOEP
JOEP

74266
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3745 - Skrevet 05-01-2018 08:18

I forbindelse med Banjo-Tooie, så solgte jeg det for et par år siden. Et par dage efter fik jeg en besked fra ham, der købte det, at han var imponeret over, at jeg havde 100 % i det. Det havde jeg selv glemt alt om. Hehe.

---

On topic, så er jeg i gang med Xenoblade Chronicles 2 og er omkring midtvejs i Chapter 3, tror jeg. Er nået til en stor by, Uruyas hovedstad. Synes spillet leverer rigtigt godt, og jeg nyder min tid med det, men jeg kan godt have svært ved at overskue, hvornår jeg er færdig med det. Det er godt nok stort! Og imens opbygger jeg et kæmpe bagkatalog af spil, jeg gerne vil sætte tænderne i.


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3746 - Skrevet 05-01-2018 17:13

@Krisp: kan kun sige det samme Smiley Og fedt at der er andre der også er enige med mig i at Conker er et godt spil Smiley


AND
AND

563
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3747 - Skrevet 06-01-2018 13:55

ANDen bliver jo helt rørt over yndlingsemnet: Banjo-spillene, som her tages op igen Smiley

Kazooie er fortsat mit bedste bud på det bedste spil nogensinde og jeg er i øvrigt enig med kritikken af Tooie - idéen med at binde verdenerne sammen er jo sådan set god nok, men i praksis skaber det en del forvirring - og så er temaerne bare ikke lige så fede som i originalen, omend Hailfire Peaks i særdeleshed er et brillant tema.

Jeg har selv lige braget igennem Majora's Mask 3D for første gang - det er en super lækker opdatering af originalen med fantastisk æstetik og tilføjelser som gør det mere intuitivt at navigere i tidsaspektet. Særligt notebook'en er blevet rigtig fin.

Nu står den på Samus Returns - nøj, det spil er genialt! Skal klart anbefales. Det er Super Metroid i bedre grafik med nogle utrolig velvalgte tilføjelser i form af de forskellige abilities, som man samler undervejs; det giver spillet et strategisk element, at man nu kan vælge at bruge sin gule energi på eksempelvis et skjold (for de defensive) eller udvidet firepower (for de offensive!).


JOEP
JOEP

74266
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#3748 - Skrevet 06-01-2018 16:16

Hov. Min gamle kat hed Kazooie. Det vakte en del undren. Smiley

Jeg er blevet færdig med Chapter 3 i Xenoblade 2 - og så har jeg opdaget, at en gammel fejl med, at uret fortsat går i spillet, når man sætter det på Sleep Mode er dukket op igen. Det er surt, så nu står der 39 timer spillet, hvilket slet ikke passer.

Udover det var den sidste kamp i Chapter 3 benhård, synes jeg, selvom jeg var samme level som modstanderen. Det hjalp dog at skifte lidt ud i min holdopsætning.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3749 - Skrevet 06-01-2018 16:41

Fortsætter uret på sleepmode ? Så skal man da ikke gøre det. Skod håber de fikser det


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

1
1ups givet

#3750 - Skrevet 07-01-2018 05:04 - Redigeret 07-01-2018 05:05

Jeg har brugt 5 timer på Jolly Roger’s Lagoon og mangler to jiggies. Jeg har brugt 4 timer på Terrydactyland (dinosaurverdenen) og har fundet 5 jiggies. Så måske at der kommer en verden, der kommer til at udgøre mindst 10 timer? Jeg bliver i hvert fald træt af at bevæge mig indeni samme verden i for lang tid. Tog det nogen af jer andre ligeså lang tid?