Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Blockbuster-udsalg i gang...

N-club Streams: uge 14

Lanceringstrailer for Wha...

Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
The ultimate beast
The ultimate beast

2717
Offline
Level: 20 (Moblin)

1
1ups givet

#3751 - Skrevet 07-01-2018 22:18

Det er helt normalt. Jeg har også brugt flere timer i hver verden. Typisk foregår det sådan, at først går jeg på opdagelse, hvilket typisk tager en times tid og så bagefter begynder jeg med opgaverne. De fleste af verdenerne kan heller ikke færdiggøres, den første gang du besøger dem. Smiley


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3752 - Skrevet 07-01-2018 23:32

^That’s true, du plejer typiskt at få den manglende evne to verdener efter.


JOEP
JOEP

73980
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3753 - Skrevet 08-01-2018 07:09

chessr skrev:
Fortsætter uret på sleepmode ? Så skal man da ikke gøre det. Skod håber de fikser det


Jeg ved det ikke. Jeg kan nemlig ikke genskabe det, men pludselig gik mit interne ur fra 18 timer til 38 timer, og så lang tid går der ikke mellem, at jeg gemmer - og så mange timer har jeg endnu ikke smidt i spillet. Så noget gik galt, og jeg hørte, ta der før patchen omkring release var problemer med det interne ur, så antog, at fejlen var vendt tilbage.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3754 - Skrevet 08-01-2018 10:08

TheSonicolas skrev:
Jeg har brugt 5 timer på Jolly Roger’s Lagoon og mangler to jiggies. Jeg har brugt 4 timer på Terrydactyland (dinosaurverdenen) og har fundet 5 jiggies. Så måske at der kommer en verden, der kommer til at udgøre mindst 10 timer? Jeg bliver i hvert fald træt af at bevæge mig indeni samme verden i for lang tid. Tog det nogen af jer andre ligeså lang tid?



Jeg begyndte at gå død i Tooie, da jeg kom til Jolly Roger’s Lagoon. Jeg brugte timevis og fandt næsten ingen jiggies. Smiley


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3755 - Skrevet 08-01-2018 13:16

Jeg er lige startet på pokemon ultra Moon igår aftes. Er allerede lettere irriteret over hele intro delen, som synes at være obligatorisk i alle freaking udgivelser. Jeg hader at spilde tiden på noget som er så åbenlyst Smiley men det med at finde stickers er egentlig meget sjovt Smiley


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

1
1ups givet

#3756 - Skrevet 09-01-2018 00:59

@Krisp - Jeg bruger også walkthrough til spillet, hvis jeg sidder fast. Synes at the main focus i Banjo-Tooie burde være platforming.


palsted
palsted

43
Offline
Level: 11 (Octorok)

1
1ups givet

#3757 - Skrevet 09-01-2018 13:26

For tiden står den på Castlevania circle of the Moon på wiiU.
Første 2 bosser er nede og er lvl 11. Fantastisk spil


The ultimate beast
The ultimate beast

2717
Offline
Level: 20 (Moblin)

1
1ups givet

#3758 - Skrevet 09-01-2018 17:40

^
Castlevania spillene på GBA var virkelig gode! Smiley


Sillyyy
Sillyyy

2934
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3759 - Skrevet 13-01-2018 14:35

Jeg er begyndt på A Hat in Time, blev færdig med Chapter 2, Act 3 i går. Jeg synes Yooka-Laylee er skrald, så jeg forventede ikke at jeg vil kunne lide A Hat in Time. Men det er super sjovt!


AND
AND

527
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3760 - Skrevet 13-01-2018 15:58

TheSonicolas skrev:
@Krisp - Jeg bruger også walkthrough til spillet, hvis jeg sidder fast. Synes at the main focus i Banjo-Tooie burde være platforming.



Platform-delen er betydeligt reduceret til fordel for exploration, sammenlignet med Banjo-Kazooie. Desværre - for er helt enig; noget af det fedeste i originalen var at klatre op af det enorme Tick Tock Woods-træ via forskellige veje alt efter årstiden.


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

1
1ups givet

#3761 - Skrevet 15-01-2018 09:52 - Redigeret 15-01-2018 09:54

^enig, jeg synes også at Click Clock Woods var en fed bane. Men treasure trove cove er nok min ynglings - elsker stemningen.

Besides, tror at jeg snart genbesøger Banjo-Kazooie. Fandt ud af at der er fundet cheats til at få adgang til Stop ‘n’ swop områderne Smiley

Ved godt, at det er ubrugelige items, men det er spændende at opleve områder som ikke er meningen at opleve, og det er en collect a ton.


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8070
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#3762 - Skrevet 15-01-2018 19:35

Så fik jeg sgu både 100%'et Mario + Rabbids Kingdom Battle og klaret Champions' Ballad DLC'en til Zelda: Breath of the Wild!

Har stadig et par spil på min Switch, som jeg skal have spillet igennem, men jeg er nu officielt igennem alle de (efter min smag) helt store spiloplevelser.


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3763 - Skrevet 16-01-2018 02:55

^Har du prøvet Fast RMX? Det er en spiritual successor til F-Zero, og der er en reference til Blue Falcon. Det er en blå vihicle ved navn “Fulcon Capital”. Get it?


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3764 - Skrevet 16-01-2018 07:49

#3857: Cool. Jeg gennemførte Mario + Rabbids igår med ca 60% af collectibles. Jeg tror aldrig jeg kommer til at klare det på perfekt i alle kampe, det er jeg ikke stor nok strategiker til. Smiley. Jeg fik godt nok en del problemer efter jeg kom til midt bossen i verden 3. Brugte også 4 forsøg på sidste boss og det endte alligevel med at tage 17 ture.


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8070
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#3765 - Skrevet 16-01-2018 11:24 - Redigeret 16-01-2018 11:25

^ Jeg er nu heller ikke den perfekte strategiker. Et par af de ultrasvære challenges var jeg nødt til at konsultere internettet omkring Smiley

TheSonicolas skrev:
^Har du prøvet Fast RMX? Det er en spiritual successor til F-Zero, og der er en reference til Blue Falcon. Det er en blå vihicle ved navn “Fulcon Capital”. Get it?


Jeg har prøvet et par baner af det hjemme hos Zone. Jeg syntes, at controls føltes rigtig gode, men at det ellers bare er halvkedeligt i forhold til Mario Kart, som jeg altid har spillet. Har aldrig spillet et F-Zero-spil, men har spillet en del Wipeout på PlayStation, hvor jeg i øvrigt har samme holdning; Mario Kart er til hver en tid bedre Smiley