Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3766 - Skrevet 18-01-2018 07:57

ThePatrickBay skrev:
^ Jeg er nu heller ikke den perfekte strategiker. Et par af de ultrasvære challenges var jeg nødt til at konsultere internettet omkring Smiley

TheSonicolas skrev:
^Har du prøvet Fast RMX? Det er en spiritual successor til F-Zero, og der er en reference til Blue Falcon. Det er en blå vihicle ved navn “Fulcon Capital”. Get it?


Jeg har prøvet et par baner af det hjemme hos Zone. Jeg syntes, at controls føltes rigtig gode, men at det ellers bare er halvkedeligt i forhold til Mario Kart, som jeg altid har spillet. Har aldrig spillet et F-Zero-spil, men har spillet en del Wipeout på PlayStation, hvor jeg i øvrigt har samme holdning; Mario Kart er til hver en tid bedre Smiley



Jeg ku' nu godt bruge et nyt F-Zero spil, det er ved at være længe siden. Jeg har mest spillet SNES versionen. Mario Kart og F-Zero kan ikke helt sammenlignes, så jeg synes de har hver sin plads i spil landskabet. Smiley


ThePatrickBay
ThePatrickBay

7995
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#3767 - Skrevet 18-01-2018 11:15

^ Du har helt sikkert i, at begge har sin plads! Sandheden er nok bare den, at de futuristiske racers ikke siger mig lige så meget som det item hell, som Mario Kart kan byde mig.


[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1769
Offline
Level: 31 (ChuChu)

1
1ups givet

#3768 - Skrevet 18-01-2018 13:06

Så fik (SPOILER) aben nedlagt kamelen. Fik liiige banket Thunderblight Ganon tilbage til stenalderen! Og dét i første forsøg! ^__^
Jeg tænker at gå videre til den dersens salamander? i Death Mountain, og så gemme fuglen til sidst.
Og så kommer der jo alt det herlige DLC bagefter! Smiley



martinmartin
martinmartin

1003
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#3769 - Skrevet 19-01-2018 10:39 - Redigeret 19-01-2018 10:42

For lige at komme med et kort indspark til snakken om de futuristiske racers, så er der endda ret langt fra WipeOut til F-zero.

WipeOut er i høj grad en sær kærlighedserklæring til Super Mario Kart, hvilket også kan føles i styringen, da WipeOut er et meget glidende spil i kontrollen og når man rammer det flow, så er det et helt vildt tilfredsstillende spil. Ellers kan spillet nemt føles ligeså pinligt, som når man glider på det nyvaskede gulv inde på Burger King.

F-zero er derimod ekstremt stramt og det at der ikke er nogen items - og at ens boost er koblet til ens liv - gør fart oplevelsen meget ren. Jeg har spillet en del WipeOut Omega Collection, som til tider har den her meget rene følelse i ting, som time trial og speed lap eventsne, men ellers er WipeOut meget mere et Europæisk fremtids take på Super Mario Kart.

Jeg håber at Switchen får et nyt F-zero, da der virkelig mangler et. Jeg ved ærlig talt heller ikke, hvordan serien skal toppe GX, men jeg vil være mere end tilfreds med et HD remake af GX.

Nå, ja! Apropos, så synes jeg også at spil, som Fast RMX og Redout mangler det sidste flair af karakter, som både WipeOut og F-zero har. WipeOut er ultra stilistisk, mens F-zero er kitsch på en ekstremt selvbevidst måde. Fast RMX og Redout ligner bare lidt discount udgaver af WipeOut, synes jeg.

Jeg forstår dog godt, hvis man ikke er til det, men jeg havde lige brug for at understrege, at F-zero og WipeOut egentligt er to ret forskellige spil, ha.

Jeg har købt Metroid: Samus Returns til 3DS'en, hvilket indtil videre har været en ret positiv oplevelse. Jeg har været ret skeptisk, men jeg tror netop fordi, at jeg bedre kan lide Castlevanias take på Super Metroid formlen, end Super Metroid, så rammer Metroid: Samus Returns ret godt. Jeg er har vist taget 8 Metroids ned nu, så jeg er ikke kommet synderlig langt, så der er masser af tid til at ændre holdning.

Noget, der dog er sjovt ved Samus Returns er det minder mig, om en blanding mellem det æstetiske rod Metroid Prime 2: Echoes var og hvor flot det originale Prime var. Det er som om at Samus Returns lidt veksler mellem de to og på sin egen måde rammer en Metroid Prime i 2D vibe - dog uden scanning, men med mere combat. Det fungerer virkelig godt for mit vedkommende.


palsted
palsted

43
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#3770 - Skrevet 19-01-2018 14:08

Efter rigtige mange forsøg på 4 bossen Adramelech i castlevania røg han ned med nakken.
Jeg var vitterlig lige ved at give op


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

1
1ups givet

#3771 - Skrevet 19-01-2018 22:21

Har lige klaret Contra uden at bruge continues eller Konami-code Smiley Jeg kom til bane 8 uden at dø, men kom til at løbe ned i noget syre.

Selvom at det var ærgerligt at man ikke fuldendte et "no death run", er det stadigvæk fedt at have klaret det. Mit næste mål er at klare det uden at dø,


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3772 - Skrevet 23-01-2018 00:56

Gennemførte ligaen i pokemon Ultra Moon her i aftes. Nu er jeg gået igang med at breede, og har lige hatchet en shiny Skrelp, desværre kun med 1 perfect iv Smiley men det var også mit første Skrelp egg.


AND
AND

462
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3773 - Skrevet 23-01-2018 16:08

Efter at have fået 100% i Samus Returns har ANDen kastet sine sidste Wii Point efter Mega Man X - nøj, et klassespil! Fede baner og fantastiske tilføjelser. Er nået til tredje ekstrabane og det spiller bare hele vejen.


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3774 - Skrevet 25-01-2018 20:13 - Redigeret 25-01-2018 20:14

Så har jeg gennemført banjo-tooie 100% - alle 90 jiggies, alle 900 notes, alle cheato pages, alle honey combs og Stop ‘n’ Swop items og guldfisken. (Mangler jeg noget?)

Det er et af de mere time consuming spil, jeg har spillet, og kommer nok ikke til at genspille det foreløbig.

Spillet er gribende, det er nemt at blive fanget af det, men det er også trættende i længden, da man skal være lang tid i hver verden. Jeg vil stadigvæk sige, at 1’eren er bedre.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#3775 - Skrevet 26-01-2018 12:38

TheSonicolas skrev:
Så har jeg gennemført banjo-tooie 100% - alle 90 jiggies, alle 900 notes, alle cheato pages, alle honey combs og Stop ‘n’ Swop items og guldfisken. (Mangler jeg noget?)

Det er et af de mere time consuming spil, jeg har spillet, og kommer nok ikke til at genspille det foreløbig.



Så skulle du prøve Donkey Kong 64. Det største collect-a-thon spil der nogensinde er lavet, med uendelige mængder af backtracking for at få 100%. Smiley


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3776 - Skrevet 26-01-2018 14:16

Gik lidt i gang med det for et par år siden.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3777 - Skrevet 26-01-2018 17:45

Xenoblade 2
Chapter 6
Bedste jrpg i mange år <3


Marddos91
Marddos91

887
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#3778 - Skrevet 27-01-2018 00:16

Jeg er godt i gang med Assassin's Creed: Origins, som jeg allerede har brugt alt for mange timer på. Det bedste spil jeg har spillet i lang tid! Satser på, at jeg har godt 10 timer tilbage endnu før det er helt gennemført Smiley

Næste spil jeg går i gang med står lidt mellem Xenoblade Chronicles 2 og L.A. Noire til Switch. Smiley


JOEP
JOEP

73503
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3779 - Skrevet 27-01-2018 11:45

Jeg er stadig i gang med Xenoblade 2 og er nået til slutningen af 4. kapitel. Der er virkelig et super spil, hvor jeg stadig føler, jeg mangler at få styr på noget af kampsystemet, selv efter næsten 40 timer. De sidste ti timer er mest gået med side-quests for at samle evner til mine Blades, det er også vanedannende.


Sillyyy
Sillyyy

2843
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3780 - Skrevet 27-01-2018 22:37

Jeg har gennemført A Hat in Time. Det var super sjovt hele vejen igennem! Jeg havde så lave forventninger til det, men det har virkelig overrasket mig.