N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

1
1ups givet

#3781 - Skrevet 01-02-2018 23:11 - Redigeret 01-02-2018 23:18

Hvor svært synes I at det originale Metroid er?

Jeg har i lang tid ment at Metroid til NES var det sværeste spil, jeg havde spillet. Jeg lagde det på hylden, men er lige gået i gang med Metroid igen. Det er et super fedt spil, og der er blevet skåret meget ned på backtracking i forhold til Metroid Prime, og til trods for at det er et lille spil, er det ret tidskrævende. Jeg synes at det er godt designet.

Spillet bliver også lettere senere hen med energy tanks og upgrades.


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3782 - Skrevet 03-02-2018 13:26

AND'en må med skam erkende, at den aldrig er nået synderligt langt i det originale Metroid - trods flere forsøg! Mega svært spil - i hvert fald i starten. Dog har man ikke opgivet endnu - det skal nok få et forsøg mere! Hvis det er bare nær så godt som det originale The Legend of Zelda, vil det helt klart være opstartsfrustrationerne værd.


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

1
1ups givet

#3783 - Skrevet 03-02-2018 14:57 - Redigeret 03-02-2018 14:58

^VIl helt klart sige, at jeg ikke vil investere ligeså meget tid på det som det originale Zelda eller Zelda II. jeg klarede dem uden guide, men Metroid har jeg bl.a. brugt guide for at finde Varia suit og expansions, fordi det ikke var main-story, og fordi det ville gøre spillet meget nemmere.

Så vil ikke prale med ikke at have brugt hjælpemidler til Metroid.


TheIssing
TheIssing

108
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#3784 - Skrevet 04-02-2018 23:59

super mario odyssey, men det går ret så langsomt for sig, da jeg egentlig ikke har så meget tid til at spille for tiden (portfolio og arbejde æder alligevel ret så meget tid). Det er mit første mario spil siden Mario 64, og jeg nyder det ret så meget. Det er underholdende. Jeg er dog ikke ret langt inde i spillet endu, kun omkring det wood kingdom eller hvad det hed.


Marddos91
Marddos91

967
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#3785 - Skrevet 05-02-2018 21:42

Jeg er lige blevet færdig med Assassin's Creed: Origins. Det var egentlig planen, at jeg skulle starte på L.A. Noire eller Xenoblade Chronicles 2 til Switch, men jeg kan slet ikke tage mig sammen - ingen motivation til at starte et nyt spil op efter al den tid, jeg brugte på AC.

Så nu prøver jeg med Hey! Pikmin til 3DS og ser om det er til at komme i gang med. Det virker hyggeligt nok uden, at jeg er kommet alt for godt i gang med det Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3786 - Skrevet 06-02-2018 10:05

Har efter 80 timer gennemført xenoblade Chronicles 2 Smiley
10/10


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3787 - Skrevet 06-02-2018 10:32

Jeg er på omkring 60 timer i Xenoblade 2 og stadig ved starten af kapitel 6. Har brugt alt for lang tid på at lave alt muligt andet i spillet end at køre videre på hovedhistorien. Er helt sikkert et af de bedste spil på maskinen pt sammen med BotW.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3788 - Skrevet 06-02-2018 11:50

Så må du da være pænt højt level Smiley?


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3789 - Skrevet 06-02-2018 12:31

Er på level 49-ish med de fleste figurer. De sidste par kampe har været lidt lette i det, ja.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3790 - Skrevet 06-02-2018 14:09

Nå OK det passer vist meget fint. Jeg var lvl 67 da jeg mødte sidste bossen Smiley


martinmartin
martinmartin

1033
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#3791 - Skrevet 10-02-2018 17:38 - Redigeret 10-02-2018 17:39

Jeg har over den sidste gennemført både Metroid: Samus Returns og Kirbly: Triple Deluxe.

Metroid: Samus Returns har været en virkelig positiv overraskelse. Jeg var lidt skeptisk med hensyn til MercurySteam som udvikler, men Nintendo får virkelig de bedste kvaliteter frem fra deres samarbejdspartnere, som gør at de ofte leverer over niveau.

Det eneste der trak, i min optik, var at boss kampene var ensformige og til tider føltes deres health pool lige voldsom nok og nogle af angrebene gav nærmest ubalanceret meget i skade. Heldigvis var mange af deres angrebsmønstre ret lette og der var en-to boss kampe til slut, hvor jeg tænkte, at hvis jeg tog mig lidt samme, så kunne jeg sikkert godt udenadslære dette så meget, at jeg kunne klare det uden at tage i skade. Det satte jeg egentligt pris på, men det er stadig, som at boss kampene føles lidt underudviklet i forhold til resten af spillet. Men igen, der er godt nok også mange af dem!

Kirby: Triple Deluxe havde derimod overraskende gode boss kampe, hvor at de faktisk var svære nogle af dem! Sidste boss kampen har jeg et helt andet niveau, end resten af spillet! Jeg nødt at spille Triple Deluxe og jeg kan godt lide, at Kirby spillene er ret lette. Det er sådanne spil, der får min puls ned, mens jeg fifler lidt rundt og leder efter alle sun stones.

Ellers spiller jeg Monster Hunter World, der jo nærmest er det bedste Monster Hunter spil?!

Jeg fik Sin & Punishment: Succesor to the Skies med posten her i går. Jeg har spillet det lidt på Wii U'en, men jeg tror ærlig talt det er bedre end det originale N64 spil. De der bosskampe er jo helt vanvittige! Coolshop tager for tiden 108 kroner for det, hvilket det uden tvivl er værd!


Madskimo
Madskimo

1772
Online
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#3792 - Skrevet 10-02-2018 18:20

Netop blevet færdig med Dark Souls 3 til PS4'eren.
Så er vi klar til remastered Dark Souls i maj.


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3793 - Skrevet 23-02-2018 10:17 - Redigeret 23-02-2018 10:21

Sideløbende med det sidste i Mega Man X har undertegnede kastet sig over hard mode i Breath Of The Wild - er kun lige startet, men det lover godt. Kombinationen af det nye DLC og udfordringen ved hard mode er i hvert fald en fed mulighed for en ny anderledes oplevelse med spillet. Og så skal Dungeons klares i ny rækkefølge denne gang!


Nemy
Nemy

9491
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#3794 - Skrevet 24-02-2018 20:35

Er lige blevet færdig med Golf Story. Super spil! Dog stødte jeg på en del bugs. Og hvad sker der for det difficulty jump der sker til sidste område xD


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3795 - Skrevet 26-02-2018 12:28

Er så småt kommet ned fra plateauet i BotW. Er det kun mig der synes, at spillet giver endnu mere mening på hard mode? Her presses man faktisk til at samle især våben, simpelthen fordi det kræver mere at ordne fjenderne. På normal mode synes jeg omvendt ofte, at man havde alt for mange ting, som aldrig blev brugt...