Diablo III: Eternal Colle...

Ugens Downloads: Uge 33 2...

Danskudviklede A Hat in T...

Der er 103 baner i Super ...

WarioWare Gold (3DS)

Se en ny Indie Hightlight...

Adskillige indie-udvikler...

Giana Sister: Twisted Dre...

Little Dragons Café udgi...

Gear.Club Unlimited 2 på...

Spil på vej til Switch

Feedback på ny side

Nintendo Direct

Problem: 3DS legering

Pokémon Let's Go, Pikach...

Work In Progress-tråden!

Nintendo Switch

Alternative nyheder

Switch - spilrygter og sp...

Dine Nintendo Switch-spil

N64 Ultra HDMI

S: Klonoa (Wii)

Tilbudstråden

K: Mario Kart Wii

K: Zelda : Breath of the ...

S: Uåbnede Amiibo'er

B: La Noire til Switch

S : Mario Odyessey + Zeld...

Yu-Gi-Oh! Kort - Rare car...

GBA og GBC Spil til salg

Madden 10 (Wii)

Celebrity Sports Showdown (Wii)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]

Splatoon

248
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#3931 - Skrevet 30-07-2018 13:46 - Redigeret 30-07-2018 13:46

Kom i level 22 i Splatoon 2 i går Smiley

AND

105
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3932 - Skrevet 31-07-2018 10:23 - Redigeret 31-07-2018 10:23

martinmartin skrev:
Jeg har over det sidste stykke tid gennemført Metroid: Zero Mission, da en af mine gode venner var så sød at tage det med tilbage fra Japan til mig.

Nå, ja! Apropos Castlevania, så kørte jeg et håndholdt marathon af Castlevania for nyligt i et forsøg på at lave en favorit Castlevania liste. Hvis AND ikke har spillet det, så anbefaler jeg varmt Order of Ecclesia, som er mit yndlings Castlevania. Circle of the Moon er selvfølgelig også helt fantastisk, om end ikke nær så flot, som Aria of Sorrow (som vel er et af de flotteste GBA spil).

Ah ja, Zero Mission er super duper fedt - omend en smule kort sammenholdt med de fleste andre klassiske Metroid-titler Smiley

Fedt at høre! Acclesia er hermed noteret til fremtidig udforskning - Circle of the Moon ligger allerede klar på Wii U'en Smiley

Aria of Sorrow er virkelig et flot GBA-spil - selv når man scaler det op på 38 tommers HD TV og så synes jeg, at fjender og locations er rigtig godt udtænkt. Lidt en sjov blanding af vestlig og østlig mythos med fjender som Dracula og Durga, som stammer fra vidt forskellige steder i verden.

Nemy

1861

0
1ups givet

#3933 - Skrevet 31-07-2018 22:02 - Redigeret 31-07-2018 22:02

Så blev jeg færdig med The Champions' Ballad. Super hyggeligt lille ekstra eventyr. Havde godt nok noget bøvl med sidste bossens anden fase grundet regen af health, men det lykkedes til sidst Smiley

martinmartin

60
Level: 11 (Octorok)

1
1ups givet

#3934 - Skrevet 01-08-2018 13:21 - Redigeret 01-08-2018 13:21

@AND

På mange måder synes jeg at længden af Zero Mission kun er en fordel, da det gør spiloplevelsen så knivskarp. Mine sidste genspilninger af Super Metroid har lidt under, at der er dele af Zebes, der trækker tempoet ned - hej Maridia. Hvor at Zero Mission i kontrast er en ret hæsblæsende oplevelse. Jeg har det endda helt ok med epilogen, selvom den er lidt mere kluntet, men samtidigt er stealth gameplayet ret interessant og meget 2004.

Fedt! Circle of the Moon er mere stift i kontrollen, end Aria of Sorrow, men det var faktisk på grund af Circle of the Moon, at jeg købte en GBA dengang den var ny. På mange måder minder Cirlce of the Moon mere om en gentolkning af Rondo of Blood, sat i det åbne slot fra Symphony of the Night, end de andre post-Symphony of the Night Castlevania spil. Dette skyldes måske at det er det eneste, som IGA og hans hold ikke har været indenover. IGA har endda udtalt sig kritisk om Circle of the Moon, selvom jeg rent personligt først føler hans eget hold ramte niveauet og sværhedsgraden af Circle of the Moon med deres sidste Castlevania spil, nemlig Order of Ecclesia. Soundtracket til Circle of the Moon har også sine gode øjeblikke!

I forhold til fjender øst og vest, er det noget af det fine ved Portrait of Ruin (vel noget af det eneste...) til DS, at der er de her små "verdener" med et bestemt tema senere i spillet. Ellers har fjendelisten en tendens til at være alt godt og uhyggeligt fra havet i den serie, ha!

JOEP

11074
Level: 44 (Skulltula)

0
1ups givet

#3935 - Skrevet 09-08-2018 09:41 - Redigeret 09-08-2018 09:41

Jeg er stadig i gang med Yooka-Laylee, og mens det da går lidt bedre med at kunne lide det, så falder det stadig lidt fladt for mig. Der er bare et eller andet galt med det, så jeg har det faktisk ikke skide sjovt med det og sukker nogle gange over de ting, man skal lave i spillet, fordi det bare er... kedeligt. Jeg er nået til fjerde verden, Capital Cashino, hvor jeg har fået 10-15 Pagies efterhånden. Jeg kunne godt lide banen før det, sumpen, men efter at have fundet 10 pagies der og udvidet banen kan jeg ikke finde flere, hvilket er lidt underligt.

Mit mål er blot at gennemføre, så jeg går efter det minimale antal pagies, der skal til, og så kan jeg lægge det på hylden.

Nemy

1861

0
1ups givet

#3936 - Skrevet 09-08-2018 10:41 - Redigeret 09-08-2018 10:41

Er gået i gang med Donkey Kong Adventure i Mario+Rabbids. Super lækkert DLC indtil videre! Følger stemningen rigtig godt fra det oprindelige spil! Smiley

Krisp

670
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3937 - Skrevet 10-08-2018 08:07 - Redigeret 10-08-2018 08:07

Jeg har 102% i Crash 1, 100% i Crash 2 og jeg har gennemført alle baner i Crash 3 nu, med alle gems som er mulige at få uden at have samlet relics for at få adgang til secret routes. Jeg er godt nok ikke fan af time trials, så det irriterer mig lidt at jeg er nødt til at klare dem, for at 100%'e spillet.

Sillyyy

35
Level: 16 (Space Pirate)

1
1ups givet

#3938 - Skrevet 11-08-2018 05:14 - Redigeret 11-08-2018 05:14

Monster Hunter Worlds til PC. Det er første gang jeg spiller et Monster Hunter-spil, og synes det er vildt nice. Jeg kunne godt blive afhængig af det, Smiley

Krisp

670
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3939 - Skrevet 13-08-2018 08:00 - Redigeret 13-08-2018 08:00

Jeg er lige gået i gang med Fractured But Whole og indtil videre er spillet ligeså godt som Stick of Truth, masser af humor og fede referencer til forskellige episoder af serien, som man kender fra forgængeren.

Dog synes jeg bedre om kamp systemet i Stick of Truth. Kan være det her vokser på mig. Jeg har lige fået besøgt Mr Mackey for at lære hvilket køn jeg er. Smiley

AND

105
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3940 - Skrevet 13-08-2018 08:21 - Redigeret 13-08-2018 08:21

AND'en har nået 100% i Castlevania: Aria of Sorrow, både på map og souls.

Har efterfølgende kigget lidt på Super Castlevania, men det er en lidt sær overgang, når man lige har spillet et af de nyere spil i serien, så det er muligt, at jeg gemmer denne klassiker til et senere tidspunkt.