Reggie Fils-Aime træder ...

Vi streamer Super Mario 6...

En forsinkelse har ramt S...

Hollow Knight: Silksong a...

Demoer for Yoshi's Crafte...

Remaster af Legend of Zel...

Just Dance 2019 (Switch)

Super Smash Bros. Ultimat...

De små nyheder fra Ninte...

Super Mario Maker 2 annon...

Switch - spilrygter og sp...

Reggie stopper - memes og...

Få Hedeholm til at strea...

My Nintendo

Spil på vej til Switch

Annonceringer af annoncer...

Dit N-club

Dit seneste køb

Tetris 99

Yoshi's Crafted World

S: 30 Wii U spil

SOLGT: Diablo 3, Mario+Ra...

S: Super Mario 3D land og...

B: Donkey Kong Tropical f...

Tilbudstråden

S: New 3DS XL

K: Mario Kart Wii

S : 2 switch Spil

S: Starfox-samling & 3DS-...

B/S: tre Nintendo Switch ...

Madden 10 (Wii)

N-club Juletema 2018

Celebrity Sports Showdown (Wii)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]

martinmartin

305
Level: 11 (Octorok)

2
1ups givet

#4021 - Skrevet 11-02-2019 15:52 - Redigeret 11-02-2019 17:47

Jeg gennemførte Castlevania: Circle of the Moon i går. Circle of the Moon er det første Castlevania spil, som jeg spillede, samt det første GBA spil, som jeg købte, da begge dele var helt nye. Før i går, havde jeg dog aldrig klaret sidste bossen. Det lykkes mig endelig at knække mønsteret på bossen i går, efter 18 år og meget lange pauser, så jeg kunne udnytte alt fra i-frames til de her kort comboer. Jeg tror sjældent, at jeg har været så glad for at klare en boss.

Derefter klarede jeg sidste bossen i Castlevania: Portrait of Ruin, som er vanvittig irriterende, da for at undgå et angreb, kræver det at ens hjælpers AI rent faktisk gør det, som den skal. Ellers er det bare instant død. Så nu mangler jeg reelt set kun at klare Super Castlevania IV og Harmony of Dissonance. Så har jeg gennemført alle Castlevania spil, som jeg ejer. Vildt nok.

Ellers er jeg godt i gang med Final Fantasy Tactics Advance, som jo nok er det flotteste GBA spil sammen med Castlevania: Aria of Sorrow. Jeg spillede det første gang på det helt rigtige tidspunkt og skrev en virkelig dårlig anmeldelse af det til hedengangen Nintendocenter i samme periode. Selvom jeg synes at hele judge og law systemet er unødvendigt arbitrært, tvinger det alligevel spilleren til at skifte taktik og stil. Jeg holder dog stadig enormt meget af spillet og artworket til er virkelig smukt, synes jeg.

Jeg holder lige en lille pause fra Xenogears, som jeg er cirka 17 timer inde i første disc af. Det er utrolig, hvor meget Xenogears, der stadig er at finde i Xenoblade. Jeg er blevet ret stor fan af Tetsuya Takahashi's spil på ret kort tid. Xenogears ligner dog sjovt nok det originale Final Fantasy Tactics, om end spiller helt anderledes. Det er også sjovt, hvor meget Xenogears er en b-title fra Squaresoft, selvom ambitionsniveauet er virkelig højt, så føles det halvfærdigt sine steder. Det kan dog anbefales, hvis man er til sære halvfemser rpg'er og Neon Genesis Evangelion.

Nå, ja. Som opvarming på min pakke fra play-asia med Ketsui: Deathtiny samlingen, spiller jeg lidt Mushihimesama, Deathsmiles og Crimzon Clover. Altid rart med lidt shmups.

Sikke en omgang. Det er godt jeg har vinterferie, så jeg har tid til at læse mine egne indlæg, ha.

AND

352
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4022 - Skrevet 13-02-2019 19:20

Stadig Conker!

Er i gang med en yderst forvirrende svømme sekvens i en labyrint af mekanik.

Spillet er fortsat genialt, men det er mest humoren der redder det, da selve gameplayet er en smule trivielt. Eksempelvis skal man konstant indfange tre identiske ting og slæbe dem det samme sted hen, en ting af gangen.

KHFan

33
Level: 1 (Goomba)

1
1ups givet

#4023 - Skrevet 17-02-2019 08:01

Har spillet Tetris 99 lige siden det kom ud i torsdags. Har vundet 3 kampe nu, det er virkelig sjovt 😀

JB

99
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#4024 - Skrevet 18-02-2019 10:30

jeg er blevet rimelig hooked på Splatoon 2, ellers står den typisk på monster hunter, som er lidt langsommere at komme igang med når man kommer fra Worlds, men stadig rigtig godt.

Andreas Tarding

889
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#4025 - Skrevet 18-02-2019 12:13 - Redigeret 18-02-2019 12:39

Jeg er netop kommet i gang med Hollow Knight, som jeg købte på tilbud omkring nytår.

Har fået udforsket en smule i spillet, i en 30 min. eller sådan, men løber ellers bare rundt og "tager indtrykkene ind".

Det er egentlig svært at pege på, hvad der præcist gør, at det føles specielt. Lydsiden er i hvert fald én af dem, men måske er det også bare universet, som helhed? Det virker som om, at man har blandet en meget "cute" tegnestil, med noget mere dystert eller "råt", på en måde, der fungerer sammen.

Edit: .. Okay - jeg læser mig til online, at det angiveligt er fuldkomment enestående, og kommer mere og mere i gang, efter første område. Hmm - interessant.

Marddos91

308
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#4026 - Skrevet 18-02-2019 14:47

Jeg er lige blevet færdig med det første Kingdom Hearts og er nu fortsat med Chain of Memories, der virker til at være en del anderledes end det første.

Skal lige komme igennem alle spillene inden jeg køber 3'eren, som jeg også ser vældig meget frem til! Smiley