N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
 ŞųņņyŞpļąţ
ŞųņņyŞpļąţ

13
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#4066 - Skrevet 22-12-2019 15:21

Undertale til switch. Jeg er nået til Alphys' lab. Det er meget spændingfuldt, lidt uhyggeligt ahah. Men det er skam et fedt spil!

Andre der spiller?


AND
AND

542
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4067 - Skrevet 22-12-2019 15:39

Luigi’s Mansion 3, hvor ANDen er nået til 14. Etage, men liiige samler ædelsten på de andre etager, inden de sidste dele gennemgames.

Genialt spil! Har stemningen fra 1’eren og gameplayet fra 2’eren.


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

1
1ups givet

#4068 - Skrevet 22-12-2019 15:46

Glæder mig altså til Luigi's Mansion 3... lyder til at ANDen hygger sig. Smiley


HinKyto
HinKyto

797
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#4069 - Skrevet 22-12-2019 16:31

Jeg er lige i gang med at spille OneShot igen igen igen. Det er et af mine yndlingsspil og det kan varmt anbefales. Dog ved jeg ikke, om spillet vil have samme effekt på andre som det havde på mig, da jeg spillede mens at spillet endnu ikke var komplet, hvilket havde en "in-universe" indvirkning på spillet, og det var en ret stor oplevelse. Kan stadig stærkt anbefale spillet, men den har måske ikke helt samme magi og mystik, som den gjorde, da jeg først spillede det Smiley


AND
AND

542
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4070 - Skrevet 22-12-2019 20:33

@Park_Triolo - Glæd dig! Det er genialt. Har du spillet de foregående to?


Marddos91
Marddos91

972
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#4071 - Skrevet 22-12-2019 21:04

Jeg er kommet godt i gang med det fantastiske Witcher III sideløbende med, at jeg ser serien på Netflix. Det er simpelthen et fantastisk univers!


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#4072 - Skrevet 23-12-2019 07:44

Marddos91 skrev:
Jeg er kommet godt i gang med det fantastiske Witcher III sideløbende med, at jeg ser serien på Netflix. Det er simpelthen et fantastisk univers!



Ja, jeg kan heller ikke lægge det fra mig og serien på Netflix starter godt, synes jeg... har dog kun lige haft tid til at se ep. 1 og ludt af 2. Smiley


HinKyto
HinKyto

797
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#4073 - Skrevet 23-12-2019 08:31

Netflix-serien er udkommet? Godt at du lige siger det, det var helt gået mig forbi, og hvem ved hvor lang tid der ellers var gået, før jeg lagde mærke til det, det er ikke ligefrem fordi, at jeg sidder og browser Netflix særligt ofte længere Smiley


JOEP
JOEP

74169
Online
Level: 50 (Torizo)

2
1ups givet

#4074 - Skrevet 23-12-2019 09:29

Jeg er godt i gang med Yooka Laylee and the Impossible Lair, har klaret omkring 9 baner, både den ene og den anden version. Synes det er et godt mix mellem platform i banerne og puzzles i oververdenen. Platformsbanerne er gode, men jeg har lidt problemer med at finde ting i banen, da man på sjældent kan backtracke, så overser du en mønt er det helt forfra. Det er lidt træls og gør, at jeg ikke kan lide at vælge mellem to veje, når den mulighed byder sig. Spillet bliver tit sammenlignet med de nye Donkey Kong Country, men jeg føler at de baner var bedre designet til at komme hurtigt igennem dem, i YL er det svært at holde et godt flow.

Det er dog et rigtig fint spil, som underholder godt og til de 170 kr det kostede i sidste tilbudsrunde er det et rigtig godt køb.


Jonezy
Jonezy

4624
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4075 - Skrevet 23-12-2019 15:30

Jeg trængte til et turn-based fix og Banner Saga var på bud i juleudsalget på eShop, så jeg nappede den første del af trilogien for at teste det af inden jeg comitter helt og investerer i del 2 og del 3.

Et par timer inde og stadig ved at forstå og få en feel for combat. Der er en ret fed mekanik hvor din styrke og health er samme stat, så hvis man er lav på health slår man heller ikke særlig hårdt. Samtidigt skifter initiativ konstant fra dig til fjenden lige meget hvor mange units man har, så hvis man har færre units får de bare flere ture. Ret interessant og jeg har stadig ikke fået den helt gode feel for det, men er meget nysgerrig og det er sjovt at udforske.

Artstylen er virkelig lækker og lydsiden ok (men mangler noget catchy musik, når man sidder og overvejer sine muligheder (det nailede Fire Emblem!)). Den for det meste text baseret story og dialog imellem kampene er jeg ikke så vild med og der måtte altså godt være en undo knap efter man har bevæget sig i kampene, da jeg allerede flere gange har mis-clicket og spildt en tur.

Nysgerrig med mod på mere er altså første indtrykket. Smiley


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#4076 - Skrevet 24-12-2019 01:00

Kl. er nu 1.00, alt er gjort klar til juleaften, så nu vil jeg lige køre et par omgange i Asphalt 9. Smiley


JOEP
JOEP

74169
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#4077 - Skrevet 30-12-2019 09:16

Jeg er ved at være færdig med Yooka-Laylee and the Impossible Lair, hvor jeg har klaret alle normale baner (begge versioner) og er i gang med The Impossible Lair. Det har overordnet set været en fornøjelse at spille med stram styring og varierende og sjove baner. Lyd og grafik er super, og hele pakken oser af stemning, og så er spillet hverken for langt eller for kort. Tror jeg har brugt omkring 14 timer på at nå dette punkt.

Jeg var ikke så langt sidst jeg skrev om det, men min holdning bibestår. Man kan let misse en mønt ved en fejl, fordi spillet smider dig ned et sted, hvor du ikke kan komme tilbage, og så er det bare at begynde forfra på banen, hvis du vil have mønten. Det gælder også, hvis du skal vælge mellem to veje - efterhånden lærer man lidt om, hvad man skal gå efter, men i starten var det ikke så sjovt at vælge den "rigtige" vej, fordi man tit bliver afskåret fra at gå tilbage.

Derudover ønsker spillet, at du skal kunne komme gennem banerne hurtigt ved at rulle og hoppe rigtigt, men jeg har sjældent følt, at det har været muligt - modsat Donkey Kong Country Returns (og TF) og Rayman Legends, hvor der var deciderede time trials i spillet. Her var banerne perfekt afmålte til speed runs, men det kan jeg ikke se, at YL er, desværre, og det giver nogle gange lidt et underligt flow i banerne. I forlængelse heraf oplevede jeg en bane, som scroller automatisk, fordi man skal undgå noget, men man kan ikke løbe "foran" skærmen og havde derfor meget kort tid til at bevæge sig fremad på platformene, der faldt sammen.

Men alt i alt et virkelig godt spil, jeg klart kan anbefale.


JOEP
JOEP

74169
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#4078 - Skrevet 30-12-2019 19:16

Okay, jeg forsøgte igen. 50 %. Nu så jeg så en video af den sidste bane og må sige, at jeg slet ikke har lyst til at spille den bane. Det er for meget af det gode, og jeg ville ønske, at de i det mindste havde givet muligheden for checkpoints efter kampene mod Capital B.


Peachh
Peachh

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#4079 - Skrevet 30-12-2019 22:26

ŞųņņyŞpļąţ skrev:
Undertale til switch. Jeg er nået til Alphys' lab. Det er meget spændingfuldt, lidt uhyggeligt ahah. Men det er skam et fedt spil!

Andre der spiller?



Jeg vidste ikke det fandtes til switch. Vild med spillet! Er det samme story som det originale?


powerfull499
powerfull499

172
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4080 - Skrevet 30-12-2019 22:57

^
Yeps. Det er ens med det på computer. Jeg gennemførte det på Switch Smiley.