Sora-amiibo lander i hand...

Tre nye spil lander på N...

Tales of Kenzera: ZAU ann...

Lanceringstrailer for Out...

Ny trailer for anden del ...

Husk The Game Awards i na...

Another Code: Recollectio...

Prøv Suika Game ganske g...

Lanceringstrailer for A H...

Batman: Arkham Trilogy fÃ...

Sonic

Fortnite

Fire Emblem Heroes

Spil på vej til Switch

Legend of Zelda: Tears of...

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Glædelig Jul og Godt Nyt...

F-Zero 99

Tetris 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

N-club Juletema 2018

Pixeline: TÃ¥ger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
AND
AND

1429
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#4246 - Skrevet 08-11-2023 11:17

Mange takker Hr. Ninja! Jah, det er virkelig en skøn maskine, sådan en gammel B&O’er. Jeg fik fat i MX8000-modellen, som har et super fedt billede og tilhørende lyd. Har koblet min SNES, N64, ‘cube og Wii til, så der er rige retro-muligheder i det lille hjem, nuSmiley

BonusNinja
BonusNinja

1258
Level: 4 (Stalkid)

1
1ups givet

#4247 - Skrevet 08-11-2023 16:06

Uj, det er en lækkerbisken! God størrelse, og et populært valg blandt danske retrofolk. Håber ikke, du skulle slæbe det alene Smiley Så er du klar til mange gode timers retrohygge Smiley

Jeg var også ved at købe MX8000, men sprang fra i sidste øjeblik, og valgte BeoVision 1, fordi det har et atypisk design og størrelsesmæssigt passer lidt bedre her i stuekontoret.

Btw, så har jeg også netop fået tilsluttet en VHS-afspiller til tv'et Smiley Har ellers kørt den på stuens fladskærm, indtil jeg fandt ud af, at det ser 10 gange bedre ud på CRT - hvilket også giver mening.

AND
AND

1429

1
1ups givet

#4248 - Skrevet 12-11-2023 10:28 - Redigeret 12-11-2023 10:30

Arh ja, 1’eren ser altså også cool ud med den der trekantede bundSmiley I det hele taget er de gamle CRT’er nogle fine møbler at have stående.

Sjovt med VHS’eren - er der nogle fordele frem for DVD/Blue-Ray eller er det for nostalgien alene? Smiley

AND’en er i øvrigt nu nået gennem Rusty Bucket Bay i Banjo-Kazooie.

Jeg mangler lige at vinde en ædekonkurrence i Bubblegloop Swamp og finde to honning-fiduser i hhv Bubblegloop og Rusty Bucket, så er jeg klar til spillets absolutte højdepunkt: den sidste bane Click Clock Wood, som kandiderer til titlen som bedste bane overhoved Smiley

Elsker. Det. Spil.!Smiley

BonusNinja
BonusNinja

1258
Level: 4 (Stalkid)

1
1ups givet

#4249 - Skrevet 12-11-2023 14:03

Nah, ingen vilde fordele med VHS vs DVD Smiley VI havde nogle gamle videobånd liggende, som lige skulle tjekkes igennem, og jeg lagde bare mærke til, at billedet så MEGET bedre ud på CRT end på fladskærm.

Wow, du har da været godt i gang! Rusty Bucket var svær at få alle noderne på kan jeg huske. Elsker også sidste bane med årstiderne. Får helt lyst til at spille videre på Banjo igen. Total julehygge-spil, eller noget! Smiley Smiley

AND
AND

1429

1
1ups givet

#4250 - Skrevet 18-11-2023 09:01 - Redigeret 19-11-2023 14:50

Arh ja - det giver mening. Banjo har virkelig en fed julebane i Freezeezy Peak Smiley

Edit: så kom jeg gennem Banjo-Kazooie. Manglede en enkelt jiggy og to honey combs, som ikke ville opdages. Underligt, for jeg har klaret det 100% flere gange før…

Nu er planen at fortsætte, hvor jeg slap i Metroid Prime 2: Echoes, hvor jeg nåede et godt stykke gennem Torvus Bog sidste år. Har gennemført det før, men det er bare et fedt spil, som nok står lidt for meget i skyggen af det første Prime.

AND
AND

1429

1
1ups givet

#4251 - Skrevet 28-11-2023 23:27 - Redigeret 28-11-2023 23:28

AND’en måtte sande, at ti måneders pause er for længe til at vende tilbage til Metroid Prime II: Echoes. Jeg kunne intet huske fra mit igangværende spil.

Derfor veksler jeg nu mellem det oprindelige Pikmin og The Legend of Zelda: A Link to the Past. Begge ser fantastiske ud på det nyerhvervede billedrørs-TV.

I Pikmin er jeg ca. halvvejs med dage og vragdele. I forhold til 3’eren (min eneste reference i serien) er det lidt mere simpelt, styringen er lidt mere klodset og sværhedsgraden er en smule højere, tror jeg. Alligevel er det et super fedt spil, som jeg dog ind imellem lige får brug for at veksle med noget andet pga. førnævnte simplicitet.

I The Legend of Zelda: A Link to the Past har jeg samlet en gammel fil op, hvor jeg var nået til palads nr. 2 i Hyrules mørke parallelverden. Swamp Palace er nu klaret og jeg er i gang med det næste palads i The Lost Woods-området. Det spil holder bare stadig hele vejen igennem!