Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08
#616 - Skrevet 23-06-2012 21:58 - Redigeret 23-06-2012 22:06
KJ85 skrev:
Hvordan skal fjenderne så se ud Hassus - de består jo af mudder
Det med fjenderne er måske lidt min egen præference, men de irriterer mig da jeg hverken synes de...
a) ...følger et samlet koncept særlig godt.
b) ...kreativt udnytter ikke at være styret af et samlet koncept særlig godt.
Den her fjende for eksempel:
Når jeg ser den tænker jeg først "hvorfor kan den flyve og hvorfor har den et stort øje?", hvilket jeg ikke kan finde svar på, hvis jeg antager at det er meningen at alle fjender følger samme tema og så at sige er bundet af de samme love. Antager jeg modsat at de egentlig ikke følger et fælles koncept kunne det forklare hvorfor fjenden er som den er, men det vækker samtidigt flere ubesvarede spørgsmål hos mig, som "hvorfor begrænse fjenderne til det samme brune farvetema, hvis det ikke har nogen egentlig betydning? - hvorfor f.eks. ikke gøre dem til slimmonstre i forskellige farver med forskellige egenskaber, hvor konceptet ville være så åbent at man kunne tegne næsten hvad som helst og stadig holde sig inden for konceptets rammer" for ikke at glemme "hvorfor navngive spillet efter dets fjender, hvis fjenderne tematisk ikke repræsenterer en samlet enhed?".
Kort sagt irriterer det mig at alle fjender skal være brune, når de alligevel ikke følger samme koncept. Det er ikke umuligt at jeg er den eneste i hele verden, der har det sådan
Edit: Jeg gennemførte det forresten helt i dag - blev opslugt af det og er generelt fint tilfreds med mit køb
#617 - Skrevet 23-06-2012 22:10
He, kan godt se hvor du vil hen af. Flyvende mudder giver ikke meget mening, men sådan er det nogle gange i spil - nok ikke noget man skal tænke videre over. Men hov, hvorfor har han fire hjerter på billedet du postede?#618 - Skrevet 23-06-2012 22:19
Det irriterer mig sådan set også kun ekstra meget fordi jeg synes så meget andet fungerer så godt.#619 - Skrevet 23-06-2012 22:25
Ok, du har da nok fået nogen timer ud af spillet så#620 - Skrevet 23-06-2012 22:40
Jeg synes også at 11 lyder af meget - det skyldes nok at den har stået på pause, mens jeg har surfet på nettet.#621 - Skrevet 24-06-2012 12:36
^ Helt enig mht. de gamle Game Boy-spil. Der er nu mange kvalitetsspil til billige penge#622 - Skrevet 24-06-2012 13:47 - Redigeret 24-06-2012 13:48
Har lige downloadet et lille sim spil til min iPhone der hedder Pocket Planes, det er faktisk meget addicting så har det lidt i baggrunden mens jeg laver andre ting.#623 - Skrevet 24-06-2012 15:50
Jeg er ved at spille Master Questen i The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D. Jeg er nået til Forest Temple. Det er meget sjovt at spille det når det er mere udfordrende.#624 - Skrevet 24-06-2012 16:32 - Redigeret 24-06-2012 16:32
Jeg spiller Skyward Sword, og er kommet til Lanayru Mining Facility.#625 - Skrevet 25-06-2012 16:26
Jeg tog hul på min stak af Blockbuster-spil med Dead Space: Extraction, og efter første kapitel er jeg overbevist. Virker til at være en fed historie, Wii-styringen er lige i øjet (første gang jeg for alvor kaster mig ud i et on-rail shooter) og desuden virker det som et rigtig godt hi-score spil senere hen. Kunne også godt forestille mig, at det er sjovt i multiplayer.#626 - Skrevet 25-06-2012 18:00
God of war 2. Er ikke så langt endnu#627 - Skrevet 26-06-2012 11:48
Lige nu er jeg ved at gennemføre Super Mario 3D Land 100 % Perfekt!#628 - Skrevet 26-06-2012 17:23
Nå nu mangler jeg kun sidste boss i gow2#629 - Skrevet 26-06-2012 17:54
Rigtig, rigtig meget DayZ, som er et Arma 2 Survival / Zombie Mod.#630 - Skrevet 26-06-2012 18:02
har endelig fået gennemført Rayman 3D Zelda hourglass og i dag Epic Mickey synes dog Epic Mickey var lidt kedelig og langtrukken til tiden men som helhed på grund af story-line et ganske fint spil