Skrevet 17-05-2013 16:01
Sidste dag oplevede jeg en virkelig fed oplevelse som jeg gerne vil dele med jer. Den første version af 3DS'en som de fleste af jer nok ved har nogle fejl i designet der kan skade selve 3ds'en. Personligt havde jeg fået en ridse i min skærm pga. touchpaden + mine L og R knapper virkelig begyndte at irritere mig da de ofte ikke gad at virke. Min 2 år garanti galt desværre ikke længere og regnede egentlig med jeg skulle ud med en del penge for at få den repareret. Dog valgte jeg at sende den ind til reparation ved Fona selvom de sagde der var stor chance for at jeg kom til at betale en del fordi de nok vil se det som slitage fremfor fejl fra producentens side.#2 - Skrevet 17-05-2013 19:03
Super fedt! Kan godt forstå du er glad.#3 - Skrevet 17-05-2013 19:17
Det er sku sjældent man hører om sådan en service, hatten af for Nintendo Danmark#4 - Skrevet 18-05-2013 08:34 - Redigeret 18-05-2013 08:35
I min tid som spil- og konsolforhandler, er det bestemt også mit indtryk, at Nintendo/Bergsala var dem, der var længst foran mht. kundeservice. Alle teknikerne var så flinke - De tog sig meget tid til hver enkelt sag, fordi de ville have, at uanset om man var slutkunde eller mellemmand, så skulle man behandles rigtig, rigtig godt, fordi det er os, der betaler deres løn.#5 - Skrevet 18-05-2013 12:26
Det er sgu go' stil - og dejligt at høre nogle solstrålehistorier engang imellem#6 - Skrevet 19-05-2013 23:56
Du fik bare en ny "gammel" 3DS, og vel ikke XL'en?#7 - Skrevet 20-05-2013 15:10
Yep Det var en ny gammel model#8 - Skrevet 21-05-2013 17:44
God service er altid en dejlig ting