Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Reggie stopper - memes og tributes (56K advarsel)

Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Online
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

Skrevet 21-02-2019 21:10 - Redigeret 22-02-2019 12:00

Yes - som meldt ud nu, stopper Reggie Fils-Aimé altså hos Nintendo of America, efter en 15-årig karriere, hvor han steg helt op til President and COO-titlen.

Jeg er jo godt klar over, at der med rimeligt omfattende sandsynlighed, også kommer en nyhed om det - jeg tænkte simpelthen bare, at der er anledning til, at have en slags "tribute-tråd" til manden, hængende!

Der har, mildest talt, været talrige memes omkring Reggie, igennem tiden, på internettet - han er blevet "behandlet" godt og grundigt igennem, i denne temmeligt lange periode. Man ved jo dårligt nok, hvor man skal starte henne - hvad mindes I, af evt. sjove opslag? Smiley

Mvh. AndTAR.
Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#1 - Skrevet 21-02-2019 21:11 - Redigeret 21-02-2019 21:12

Jeg kan jo selv lægge ud - for min egen viden, strækker sig egentlig mest til Mega64's video:




ThePatrickBay
ThePatrickBay

7995
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 21-02-2019 21:30





JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 21-02-2019 22:27

Andreas Tarding skrev:
Jeg er jo godt klar over, at der med rimeligt omfattende sandsynlighed, også kommer en nyhed om det!


Beklager forsinkelsen på den. :Smiley


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 22-02-2019 02:51

Puha, en legende takker af. Han vil forhåbentligt blive huske længe!
Mit bud er også af afstamning fra hans bedste tid;


Tak for alt, Regginator! Smiley


Nemy
Nemy

9491
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 22-02-2019 10:53

Jeg elsker at han ikke har haft noget imod at udstille sig selv igennem tiden xD

Den mest ikoniske Reggie-oplevelse for mig var hans entrance på E3 her:



JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#6 - Skrevet 22-02-2019 11:22




powerfull499
powerfull499

107
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 22-02-2019 11:26 - Redigeret 22-02-2019 11:27



Han har altid været cool. Håber Bowser kan gøre det lige så godt!


SwitchPlayer99
SwitchPlayer99

29
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 24-02-2019 10:05

Bowser har allerede skabt nogle ret morsomme tweets fra Nintendo fans i hvert fald 😂


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 25-02-2019 07:32

Det er sgu ærgerligt, han var en sjov personlighed og en man kunne huske. Smiley. Lad os håbe at den kommende "Bowser" gør det ligeså godt. Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 25-02-2019 18:17 - Redigeret 25-02-2019 18:22

Måske i "Tribute"-kategorien, er Reggie blevet citeret her i dagene, for et interview, Waypoint lavede med bl.a. ham i sommers - hvor han simplethen udtaler sig om hele "Crunch Time"-emnet (uetiske arbejdsforhold i spilindustrien, hvor folk tvinges til, at arbejde kolossalt over tid, når et projekt bliver presset.) Overvejede at udplukke dele - men svaret giver egentlig mening som helhed:

How is Nintendo committed—and what are you doing now to—to ensure that there is good work-life balance and fair conditions across first party title development, your executive level, your support roles, the stuff happening at Nintendo, and hopefully even at close partners? How are you combating an industry wide relationship to crunch that can often be deeply unhealthy.

Fils-Aimé: So look, I can only answer this question from Nintendo of America perspective and for us, crunch happens differently. It's not a development crunch, but it could be a bug check crunch. Or it's a crunch in preparing for an event. Or a crunch in preparing a game to pass our lot check process. Our approach is this: We flex through the use of contract employees. We flex in the way we work with our agency partners. Our mentality is we're going to flex by adding headcount as appropriate to help us get over a crunch. That's the way we approach it.

Does that mean bringing on more employees so that work hours don't become extensive?

Fils-Aimé: That's correct.

And you have examples of doing that recently? That's just the normal strategy?

Fils-Aimé: That's is our course of business. That's the way we operate. And so we're not asking people to go for a couple days without sleep. We're not asking people to ignore their family and friends and their social life. We're not asking people to do things that are unhealthy. That is not our approach.

Do you think that there is as Nintendo, as a platform holder, some ability that... You know, Nintendo can't fix the world, I understand that, but as a platform holder, some ability to attempt to address this industry-wide problem?

Fils-Aimé: Well, again, I believe the best way to lead the is through example. And so what we do is reinforce with the way we encourage our business partners to act with the way that we encourage, if you will, the community that we touch.

And it's not only on work life balance. It's issues like diversity and inclusion. You know, with all of those tough conversations our mentality is that we're going to model the behavior that we want seen. So that's why I have a diverse senior management team. That's why as a black man leading a Japanese company, I feel good about the things that we do to deal with higher order issues and to deal with them in a way that models positive behavior.




BroSmash
BroSmash

1088
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 25-02-2019 19:22

^meget sympatisk udtalelse og holdning synes jeg. Der er noget at leve op til for bowser!


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#12 - Skrevet 16-03-2019 22:31 - Redigeret 16-03-2019 22:31

"Did you know Gaming"-kanalen på Youtube, har så nu produceret en video, der er dedikeret til manden - de forklarer egentlig meget fint, bl.a. ved at vise hans samlede karriere, altså også hvad der ledte til Nintendo, hvordan, han måske skiller sig en smule ud. Må indrømme, at jeg stødte på nogle nye ting selv - herunder det, de viser i udsnittene fra mindetalen til Iwata i 2015.




BroSmash
BroSmash

1088
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

1
1ups givet

#13 - Skrevet 15-04-2019 16:43

Det er så i dag, der er Reggies sidste dag 😢


JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#14 - Skrevet 16-04-2019 06:22

Jeps. Men han har oprettet en personlig Twitter-profil, som kan følges her.


BroSmash
BroSmash

1088
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 16-04-2019 08:15

Fedt, men lidt ærgerligt han ikke havde det i sin tid hos Big N Smiley