Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

RetroN 5

8bitGamer
8bitGamer

120
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

Skrevet 16-10-2013 14:14

Halløjsa,

Er der andre end mig der er hyped for RetroN 5 konsollen der kommer her senere på året (10. dec)?

Martin fra NesBozz annoncerede på Facebook at han sælger den når den udkommer. Så fedt!

Kort info:
En konsol der kan spille følgende spil:
- NES/Famicon
- SNES/Super Famicon
- Genesis/Megadrive
- GBA/GBC/GB
Det er samtidigt muligt at tilslutte sine originale Nintendo og Sega controllere.
Er dog ikke klar over kompatibilitet endnu.

Skal i have en? Tror jeg giver mig selv sådan en i julegave Smiley

    Zondyke
    Zondyke

    1385
    Offline
    Level: 10 (Bomchu)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 16-10-2013 16:17

    Kunne være spænende.. Gad bare godt at vide om den kan spille mega drive og master system spil ordenligt , altså med ordenlig lyd i modsætning til så mange andre af de der 3. parts maskiner. Den fra Blaze er i hvertfald ikke et hit...


    8bitGamer
    8bitGamer

    120
    Offline
    Level: 8 (Pirahna Plant)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 16-10-2013 16:45

    Så vidt jeg ved, spiller den ikke sega master system spil. Den har fået en masse godt omtale i medierne, men kun en test af konsollen kan afsløre hvor god den i virkeligheden er. Jeg er spændt på at se hvordan den bliver.


    AND
    AND

    462
    Online
    Level: 35 (Lakitu)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 17-10-2013 00:28

    Har aldrig hørt om konsollen før, men altså - selvom den lyder ret smart, går lidt af charmen ved at spille gamle spil så ikke af, ved at køre dem over en 'falsk' konsol? Hverken NES eller SNES er jo voldsomt dyre i dag Smiley


    [8-Bit] MoNkEy
    [8-Bit] MoNkEy

    1769
    Offline
    Level: 31 (ChuChu)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 17-10-2013 06:42

    ^Ganske enig med ANDen !
    Det er da en rigtig fed maskine, for alle dem der ikke allerede har diverse oprindelige konsoller, og egentlig ikke går op i at spille på det rigtige hardware. Og jeg kan da også se det smarte i, at ha' samtlige konsoller samlet i én maskine, men kunne ikke finde på at købe den. Det kyselsker jeg sgu mine go'e gamle konsoller for meget til!

    ...oO( tror heller ik' at de ville finde sig i Retron5, og derved undgår jeg en større krig, i min ellers så lille lejlighed Smiley )Oc.


    8bitGamer
    8bitGamer

    120
    Offline
    Level: 8 (Pirahna Plant)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 17-10-2013 13:34

    Jeg kan også sagtens forstå Jer. Det er da også 100 gange mere charmerende at spille på de rigtige konsoller, og jeg ville da også rigtig gerne have en af hver. For mig handler det om at være praktisk. Istedet for at have 2-3 konsoller tilsluttet tv'et eller man skal flytte frem og tilbage med kabler og/eller konsoller, ser jeg en fordel i kun at køre spillene fra en maskine. Ingen plads har jeg nok af Smiley

    Den skulle efter sigende have hdmi tilslutning. Om det bliver opskaleret eller man får et bedre billede, aner jeg ikke. Men det lyder tiltalende når man ikke har et billedrørs tv.


    AND
    AND

    462
    Online
    Level: 35 (Lakitu)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 17-10-2013 14:39

    ^ Ville helt klart være en fordel; jeg kan huske hvor lettet jeg var, da jeg i sin tid fik det der specielle Wii video-kabel. Det er virkelig forbandelsen med moderne fjernsyn; de gamle konsoller bliver virkelig udstillet, for de visuelle fejl de har...