Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 27-11-2010 12:41 - Redigeret 11-05-2012 17:51

.

HGC
HGC

7036
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#301 - Skrevet 05-03-2012 14:02

Det her er hvad Nintendos lydstudie bliver brugt til.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#302 - Skrevet 05-03-2012 15:18 - Redigeret 05-03-2012 15:18

Kragh, du starter med at skrive, at det billigere at lave spilmusik med eksterne studiemusikere, men forholder dig ikke til det faktum, at Nintendos interne lydansatte er en fixed cost.

I dit andet indlæg argumenterer du ud fra en bedre kvalitet, hvilket du nok har ret i, men det har igen intet med pris at gøre.

Nintendos marginale omkostninger stiger, når de gør brug af studiemusik, hvilket alt andet lige medfører lavere profit, da der næppe kan tænkes at være et 1:1 forhold mellem forbedret lydkvalitet og mere salg.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7449
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#303 - Skrevet 22-03-2012 21:55 - Redigeret 22-03-2012 21:58

Kid Icarus: Uprising - Practice Room. Rimeligt chill. Smiley

Det lader i øvrigt til, at langt størstedelen af musikken er indspillet. Det er et højere produktionsniveau, end Skyward Swords musik havde. Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#304 - Skrevet 22-03-2012 22:01

Dårlig return on investment må man sige.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7449
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#305 - Skrevet 22-03-2012 22:06 - Redigeret 22-03-2012 22:10

Jeg forstår det sgu heller ikke helt. Man vil sikkert genbruge musikken i Smash Bros. 4, så det får lidt længere levetid deraf.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#306 - Skrevet 22-03-2012 23:20 - Redigeret 22-03-2012 23:22

Det lyder vel egentlig meget godt... Jeg synes måske bare der er lidt for meget fyld, og at den egentlige melodi er svær at genkende.

Men det er ganske ok synes jeg. Bedre end meget andet moderne spilmusik.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7449
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#307 - Skrevet 23-03-2012 02:41 - Redigeret 23-03-2012 02:42

Sakurais kærlighed til produktet, I'm sure Smiley

Bliver spændende at høre nogle flere arrangementer fra spillet, i takt med, at de bliver rippet og uploadet - det lader umiddelbart til at være ret varieret, ud fra de numre, man hidtil har fået op. Ville også have været forfærdeligt, hvis det hele bare var en gang pompøs overorkestrering.


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#308 - Skrevet 20-04-2012 13:44 - Redigeret 20-04-2012 13:46




Lidt stemningsmusik fra Heroes of Might and Magic 3.
Grafikken er stadigt pænere end i Heroes 6, på trods af at der er 12 års forskel.
Der er endda også flere factions/monstre med i 3'eren.
Pre-rendered grafik ftw?


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#309 - Skrevet 20-04-2012 13:53 - Redigeret 29-04-2012 01:32

^Nostalgia-attack

Heroes 3 er vildt godt. Vi spillede det en del i smash-communitiet for et års tid siden, og det holder 100%. Det tager dog aaaaalt for lang tid at spille. Det er en smule antiklimatisk når man spiller i 6 timer og så taber den afgørende duel der varer 10 minutter. Dette problem bliver løst af at have flere spillere med, men så tager det endnu længere tid.

Husker også at spillet havde én af de sjoveste map-editors, som jeg brugte til at lave nogle ret kreative maps. Jeg husker blandt andet et campaign-type map, hvor man skulle rundt i hele verden for at samle "keys" med henblik på at kunne angribe den sidste fjende. Jeg brugte 1-way monoliths for at tillade modstanderen at angribe dig, selvom han var "lukket af" fra omverdenen, så at sige. Ret cool.

Musikken er fantastisk!

edit: fuck yes!



edit edit: Er der en mod der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert mht. youtube tag?


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#310 - Skrevet 29-04-2012 00:21 - Redigeret 29-04-2012 01:47

Cave story ~Cave Story Theme~ Extended Version

Godt lavet og giver spillet masser af liv. Jeg syntes det er meget stemningsfyldt.

Worms 3D music - Menu - Shake Your Coconuts - Instrumental version

Bedste menu instrumental overhovedet. Det er i øvrigt lavet af Junior Senior som er et dansk band.

Final edit:
Virker nu og god fornøjelse Smiley

Navn skrev:

edit edit: Er der en mod der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert mht. youtube tag?


Man skal først have "[ youtube]" til at stå på en seperat linje for sig selv. Ellers giver det fejl boksen. Husk at der ingen mellemrum skal være.
Man man skal slette alt borset fra video koden.
Eks.:
http://www.youtube.com/watch?hl=da&v=uFs5nYHejDU
Bliver dermed til
da&v=uFs5nYHejDU
En huskeregel er at du fjerner alt fra linker indtil "=", "=" skal så også slettes.
Har du 2 vieoder med tekst imellem, æder den alt tekst og viser kun en fejlboks, forudsat at en af videoerne ikke virker.
Har du flere videoer skal alle være lavet korrekt for at youtube boksen kan vises korrekt.
Du skal afslutte med "[/ youtube]" uden mellemrum. Du må ikke have tekst efter. Ellers kommer fejl boksen.
Så finale eksemplet er: (uden mellemrum)
[ youtube]da&v=uFs5nYHejDU[/ youtube]
Som ville blive til:


Smiley FAIL at den ikke virker... Kæft hvor er jeg et godt forbillede og lærer Smiley


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#311 - Skrevet 29-04-2012 01:33

^Nice! Jeg har opdateret min post med nummeret jeg ville dele.


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#312 - Skrevet 29-04-2012 18:03

Jeg er gået i gang med det første Diablo spil, og hold da op hvor er det stemningsfyldt!




HGC
HGC

7036
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#313 - Skrevet 03-01-2013 13:55 - Redigeret 03-01-2013 13:55

Hele soundtracket fra Pokémon Red/Blue/Yellow indspillet med et fuldt orkester.


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#314 - Skrevet 03-01-2013 15:08

Det lyder cool nok, men det ville nu være væsentligt federe hvis det rent faktisk var indspillet Smiley


HGC
HGC

7036
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#315 - Skrevet 03-01-2013 18:38

Nå, for pokker, måske jeg skulle have læst videobeskrivelsen, hoho:
Music is from the unofficial fan album 'Pokémon Reorchestrated; Kanto Symphony' arranged and programmed by Skotein with orchestral samples.

Jeg så blot, at der i starten af den første video stod skrevet, hvem der spillede hvilke instrumenter, men ikke at der også stod "Featuring solos by...".

Det ændrer dog ikke på, at det stadig er et fedt projekt.