N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 09-08-2011 23:22 - Redigeret 11-05-2012 17:51

.

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#121 - Skrevet 02-02-2012 13:44 - Redigeret 02-02-2012 13:45

Kid Icarus: Uprising har en ny speciel tilgang til sværhedsgrader:
I stedet for at vælge en sværhedsgrad i starten af spillet eller unlocke nye sværhedsgrader i slutningen, bygger spillet på et såkaldt Intensitetssystem, hvor man mere eller mindre bliver bedt om at oddse på sig selv. Spillets valuta, som er hjerter, kan satses før en bane og jo flere man satser, jo højere vil sværhedsgraden i banen blive. Klarer man ikke banen har man tabt en masse hjerter, men hvis man klarer banen vil der vente ekstra gode belønninger.
Her er en kort video, der forklarer systemet

Jeg synes det er en frisk tilgang og jeg synes i øvrigt Kid Icarus: Uprising i det hele taget lader til at blive et friskt pust af et spil. Selvironi, klassiske referencer, masser af loot og en speciel stil og struktur. Ser frem til at spille det.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#122 - Skrevet 02-02-2012 21:34

Smiley Det lyder nice.
Så har man store forventninger om sig selv får man en knytnæve i hovedet, og mister alt. Jeg elsker det! Smiley
Jeg kommer til at miste alt mange gange. Ligsom jeg har mistet alle penge i pokemon på slot maskiner Smiley


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#123 - Skrevet 02-02-2012 21:38

Det lyder faktisk som et ret cool system, ja. Jeg håber spillet bliver godt.

Flere spil burde implementere forskellige sværhedsgrader. Det er klart den smarteste løsning på at balancere et spils sværhedsgrad, og det giver god genspilningsværdi.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#124 - Skrevet 02-02-2012 21:55

Efter at have set videon har det bekræftet hvordan det fungerer, som det står...
Men en sværhedsgrad fra 1 til 9 ser der godt nok ikke ud til at ske meget... Men fint nok. Det var også kun en bane. Jeg håber det bliver lidt mere intens senere i spillet, hvor forskellen er lidt stærkere.


Mr. Mario
Mr. Mario

5671
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#125 - Skrevet 02-02-2012 22:01 - Redigeret 02-02-2012 22:02

Så må vi jo bare håbe, at de har pudset styringen af. I den bid af spillet (hvis det stadig er en bid af spillet) man kunne prøve på Bergsala's 3DS-turne kort før maskinens udgivelse, fungerede styringen ikke al for god (efter min mening).
Spillet skulle vist være kompatibelt med den nye Circle Pad, om det kan pynte på styringen må tiden vise, men man kan frygte det værste (med henblik på det ekstraudstyr der er bundlet med spillet).



Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#126 - Skrevet 02-02-2012 22:32

Fik fortalt for et par dage siden herinde at Circle Pad Pro i Kid Icarus: Uprising ene og alene er for folk der er venstrehåndede.

En af mine venner prøvede spillet til en anden event og blev ret imponeret, så der er åbenbart blandede indtryk Smiley


Mr. Mario
Mr. Mario

5671
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#127 - Skrevet 02-02-2012 22:36 - Redigeret 02-02-2012 22:36

Hassus skrev:
Fik fortalt for et par dage siden herinde at Circle Pad Pro i Kid Icarus: Uprising ene og alene er for folk der er venstrehåndede


Det passer sikkert, jeg har bare læst en overskrift. Men det giver god mening, da stylus'en også skal bruges. Det er dog stadig lidt foruroligende, når dette stavir medfølger.


Men det bliver da under alle omstændigheder spændende at prøve noget 'nyt' end det sædvanlige Mario i diverse afskygninger, Zelda, Kirby og så videre fra Nintendos side.


Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#128 - Skrevet 11-03-2012 21:01 - Redigeret 11-03-2012 21:01

Anders Larsen skrev:
Men det bliver da under alle omstændigheder spændende at prøve noget 'nyt' end det sædvanlige Mario i diverse afskygninger, Zelda, Kirby og så videre fra Nintendos side.



My body is ready. Glæder mig overraskende meget til Kid Icarus jo mere jeg lærer om det. Der er en fed ny 3D-trailer til det på eShoppen.

Edit: Bark like a dog!


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#129 - Skrevet 12-03-2012 08:50

Jeg tror ikke den stander der er nødvendigt for at få en god oplevelse. Det er mere for dem som ønsker 3Den er uforstyrret så kan de bruge standeren


Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#130 - Skrevet 12-03-2012 11:02

Jeg tror også det fordi man ellers kun kan bruge én hånd til at holde maskinen(som i øvrigt også skal bruges til både circle pad og knapper) og at det bliver problematisk med 3D-effekten sat til(hvilket spillet helt fra grunden er designet til at skulle implementere, så det er ret essentielt de to ting kan fungere sammen).


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#131 - Skrevet 16-03-2012 20:01

E3-traileren til Dragon's Dogma ser stadigt fuldstændig fantastisk ud. Der er et eller andet, der gør grafikken enormt levende.
Selvom universet ikke er ligeså ikonisk som i Nintendo's klassikere, så er det også super at se Japan lave spil med et fedt vestligt tema, istedet for det dér bastardiserede næsten perverst overfladiske anime-look, som vi i dag bliver tortureret med i andre japanske spil som Skyward Sword, Kid Icarus og Final Fantasy.
Spillet har ikke fået så meget opmærksomhed, selvom det eftersigende skulle have et kæmpe budget. Men er spillet godt, så tror jeg ikke det gør så meget, for så skal omtalen nok dukke op efter release.
Salget bliver sikkert i høj grad afhængigt af om kampsystemet kan blive ligeså sjovt som i Dark Souls og om verden kan blive ligeså fri og åben som i Skyrim.