Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 10-12-2011 01:49 - Redigeret 11-05-2012 17:52

.

Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#46 - Skrevet 12-12-2011 13:40

Abild skrev:
PS: Jeg er også kæmpe fan af N64-controlleren. Hvis de lavede en forbedret udgave af det (fjern den venstre del og lav en ordentlig pind), så ville det være awesome.





Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#47 - Skrevet 12-12-2011 13:45

Nintendo-kritik:

Batteri-tiden på Gratis-ds er vanvittigt lav. Det bliver ikke hjulpet af at man igennem StreetPass osv. bliver motiveret til at have den på standby hele tiden.

Derudover: Det er blasfemisk at der overhovedet er et billede af en GC-controller i en tråd der hedder Nintendo-kritik.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#48 - Skrevet 12-12-2011 13:45

LOL (Sorry) Et billede siger mere end 1000 ord. Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#49 - Skrevet 12-12-2011 13:46

Viser bare Abild, at de har lavet det, han efterspørger Smiley


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#50 - Skrevet 12-12-2011 13:50

Jeg synes den her diskussion har udviklet sig til noget ganske uventet. Sjovt at se folk har en negativ/positiv holdning til alt mellem himmel og jord. Troede en diskussion om en N64 controller var passé.


stelzig
stelzig

4770
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#51 - Skrevet 12-12-2011 13:55 - Redigeret 12-12-2011 13:57

For at kommentere på classic controller pro: Minder jo utrolig meget om dualshock og den er egentlig meget god. Har dog det minus at den skal sluttes til wii remoten hvilket er dårligere end både en egentlig trådløs controller og en normalt wired controller.

N64 controlleren er fin nok, men GC-controlleren var en kæmpe forbedring og synes godt at nintendo kunne beholde den ligesom sony beholder deres. Synes egentlig at dens L/R knapper med forskelligt tryk (bruges eksempelvis til lightshielding og andet i ssbm og ved at FLUDD i sms bruger den Smiley) var ret nice og har aldrig haft et problem med at trykke den helt ned. Men fair nok hvis nogen synes at det er trælst Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#52 - Skrevet 12-12-2011 14:03

stelzig skrev:
Hvor tit sidder du 20 meter væk fra din ps3? Smiley
Jeg har personligt næsten altid sat kablet til min ps3 alligevel Smiley



Jeg sider sjældent 20 meter væk... Men det er dejligt en sommer dag at kunne side uden for døren. eller hvis man tager controlleren i lommen mens man er væk, og den ikke midster forbindelse.
Den kan holde strøm tit i mere end 8 timer (okay da, bare sådan ca. Jeg kan ikke huske det i hovedet), og tager 1 time og 30 min om at lade op. Det syntes jeg er rineligt godt. Jeg har i bluckbuster købt 6 meter kablet. Så jeg faktisk kan side den anbefalde længde fra mit fjernsyn Smiley

Michael skrev:
Det kommer vel an på hvad man bruger til dagligt. Hvis Dead Cheese har siddet med en Playstation controller siden 90'erne, så er det klart at han efter 15 år mener den er bedst.

Jeg har aldrig været særligt glad for GameCube controlleren, mest af alt på grund af dens Godawful L+R skulderknapper.



Det er så meget rigtigt. Jeg kunne godt lide super nintendo controlleren. Så har sony, modstat nintendo, arbejdet vidre med ideen. Og det blev... okay. Men så kom deres dual analog, hvilket gav mange gode ideer og gode oplevelser. Dual schock var så en mild upgrade, men okay. Bedre kvalitet om man vil. Og så ps3 controlleren var jeg helt vild med. Lige inden ps3 tiden kunne jeg godt lide den klossede xbox controller. Ganske vidst var den stor, men den passede i mine hænder og var rimelig robust. Lidt ligsom dreamcast controlelren havde man sit memeory card på sig, så man sparede sig en hel gåtur.
Men det er aligevel 2½ generationer hvor jeg bedst kunne lide playstaion frem for andet.

Nu mener er det også set ud fra alsidighed. Et rat er bedre til ræs, en platic guitar er bedst til guitar spil og motion controls er gode til sport spil. Nogen spil kan en all round controller bare ikke leve op til.


stelzig
stelzig

4770
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#53 - Skrevet 12-12-2011 14:09

Et rat er ikke bedre til ræs. Motion controls er ikke bedre til sport, men bedre til FPS.

Racing kan dog sagtens spilles med rat, det er slet ikke det. Men svjv er controlleren overlegen performancemæssigt (like, alle rekorder i Gran turismo bliver sat med controller). Det samme gælder vist nok i spil som guitar hero, omend jeg aldrig selv har valgt at bruge den Smiley


Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#54 - Skrevet 12-12-2011 14:17 - Redigeret 12-12-2011 14:18

Jeg vil gerne have nogle flere vovede samt velproducerede spil til min 3DS. Der har indtil videre været en håndfuld gode spil, som jeg dog lidt mener alle har det tilfælles at de har til formål at henvende sig til næsten alle 3DS-ejere: Super Mario 3D Land, Mariokart 7, Pilotwings Resort og Ocarina of Time 3D(kan diskuteres). Spil med brede målgrupper har jeg langtfra noget imod, men jeg så gerne flere spil, der henvendte sig mere specifikt til min målgruppe(Resident Evil: Revelations og Paper Mario 3D er dog på vej og jeg er håbefuld om at de kan hjælpe på situationen Smiley ).


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#55 - Skrevet 12-12-2011 14:19

Jeg vurderer det mest på indlevelse. Med en controller lever man sig ikke så godt ind i det Smiley

Arcade shooter er vel bedst med en G-Con. Måske en g-con nuchuck edition er noget vi vil se de senere år?


stelzig
stelzig

4770
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#56 - Skrevet 12-12-2011 14:28

Jeg giver ikke meget for den form for "indlevelse". Foretrækker du så også first-person view i racing spil?


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#57 - Skrevet 12-12-2011 14:31 - Redigeret 12-12-2011 14:33

Kommer an på hvilket racer spil det er.

Er det simulation så ja. (forza, need for speed: porche, grand turismo)

Er det arcade ræs, så nej. (need for speed, blur, burnout)

Party ræs så nej (mario cart)


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#58 - Skrevet 08-02-2012 16:17

Nintendo's GDC 2012 details revealed
- "Thinking in 3D: The Development of Super Mario 3D Land"
- details the creation of Super Mario 3D Land
- details how to develop for 3D
- discusses differences between 2D and 3D gameplay
- "Existential Crisis: Do We Really Need AI?"


Pointen om at Nintendo er besat af 3D er svær at skyde ned. Jesus.


M60dk
M60dk

0
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#59 - Skrevet 08-02-2012 19:36

Det er lidt som en midt-halvfemser renæssance.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#60 - Skrevet 08-02-2012 20:33

M60dk skrev:
Det er lidt som en midt-halvfemser renæssance.


Dengang, der var 3D-briller med i Anders And-blade - samme 3D-teknologi i øvrigt.