Skrevet 13-06-2019 16:36 - Redigeret 19-05-2023 11:12
#106 - Skrevet 09-05-2023 20:02
The ultimate beast skrev:
Det er blevet annonceret, at der kommer en strategy guide fra Piggyback til spillet. Jeg er virkelig vild med fysiske guides, bare som samleobjekt. Hvis nogen herinde finder en dansk/europæisk forhandler, må I gerne tippe mig
Her er den fra Amazon, men det et godt nok ikke EU:
https://www.amazon.co.uk/dp/1913330028
#107 - Skrevet 10-05-2023 07:52 - Redigeret 10-05-2023 07:54
#108 - Skrevet 10-05-2023 16:32 - Redigeret 10-05-2023 16:32
"Ask the Developers" om spillet er vist en slags blitz-kampange. Del 3 er lige kommet, og de sidste, 4 og 5, udkommer så begge i morgen. Det sidste pre-release kampangelement, må jo så være Treehouse Live-streamen.#109 - Skrevet 10-05-2023 16:42
Jeg er på røven over den information der kom ud i part 3. Blev bekræftet i min hype, så det er jo dejligt, men for nogen vil det måske være for meget at vide inden man spiller spillet.#110 - Skrevet 10-05-2023 18:22
Ja, det er godt nok dårlig stil af dem. Diverse medier bringer så også de informationer direkte i overskrifterne, fordi det jo nu er fra officiel hånd, men det virker ikke super gennemtænkt. Øv, men fair nok. Det er super fedt!#111 - Skrevet 11-05-2023 08:25 - Redigeret 11-05-2023 08:26
#112 - Skrevet 11-05-2023 10:38
Sig endelig til hvis du falder over en fejlplacering, Andreas#113 - Skrevet 11-05-2023 12:35 - Redigeret 11-05-2023 12:36
Jeg tillod mig at tjekke Elgiganten og Fætter BR i Gentofte, og de var dog begge punktlige, hehe.#114 - Skrevet 11-05-2023 12:51
Morsomt#116 - Skrevet 11-05-2023 14:48
Anmeldelser ude! Det klarer sig ganske fortrinligt indtil videre ser det ud til.#117 - Skrevet 11-05-2023 16:52
Så er der også tech analyse:– Volumetric lighting and light scatter back from Breath of the Wild
– Wind simulation extremely robust, affecting objects in the world to varying degrees, also returning from the last game
– Fog in caverns react to Link’s movements
– Tears of the Kingdom resolution similar to Breath of the Wild, but takes some steps to improve the presentation
– The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom resolution targets 900p in docked mode
– Nintendo seems to be using AMD’s FidelityFX Super Resolution (FSR1)
– This is used to reach 1080p
– Image slightly sharper than Breath of the Wild, but subtle edge ringing to everything
– Dynamic resolution used
– Game changes internal resolution based on camera speed
– This doesn’t always happen, but is a common occurrence
– Max resolution in portable mode is 720p
– Some of the main cutscenes rendered out as low bitrate video files
– Most scenes are realtime
– Nearly every instance of performance loss improved with version 1.1.0 patch
– The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom frame rate holds very closely to 30 FPS target
– Not 100% perfect, Ultrahand is when frame rate can drop
– Kakariko Village is where performance can be an issue
– Slowdown much better than preview build
– Improved cloud system compared to Breath of the Wild
– Most visual improvements are in the sky and underground
– Position of the sun is completely different
– Shadow quality slightly improved
– LOD distance seems to have been slightly expanded
– Slight boost to loading times
#118 - Skrevet 12-05-2023 12:13 - Redigeret 12-05-2023 19:30
Story spoiler-løse indtryk af kontrol, grafik og gameplay, efter 3 timer:#119 - Skrevet 13-05-2023 23:18 - Redigeret 13-05-2023 23:20
Jeg er vild med, hvordan der "uforklarligt" er blevet totalt stille på hele sitet. xD#120 - Skrevet 14-05-2023 08:09
Efter de første missioner midt i landet tog jeg nordpå i min søgen efter Geoglyphs, hvilket ledte mig til Gordon City. Her manglede jeg dog rupees for at kunne komme i gang med missionen der, så jeg tog videre ud i landet for at finde ting, jeg kunne sælge. Faldt ned i en chasm og blev slagtet af en gigantisk frø. Jeg løb desuden tør for pile.