Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Bytte wii til 360

Dummiz
Dummiz

117
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

Skrevet 10-04-2007 17:47

Hejsa hvad ville i have gjort i min situation?

jeg har lige sagt nej til at bytte min wii til en xbox 360 fordi jeg er sku glad for min wii alligvel Smiley

Men hvad med jer? kunne i finde på at bytte jeres wii til en 360ér?

Hvis nej så begrund det.

Hvis ja så begrund det.

fortsat god dag Smiley

Hellere 10 ryk i banditten end 10 banditter i ryggen..!
Mecha_tails
Mecha_tails

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 10-04-2007 20:34 - Redigeret 10-04-2007 20:34

Dummiz skrev:

ja jeg syntes heller ikke om zelda. jeg kan virkelig ikke forstå i hyper det spil så meget op



Sys oss det bliver meget hypet, og overvuderet. Jeg kan heller ik se det fede i det. Og nyskabelse, hvor er det blevet af? det ligner jo OOT med bedre grafik og større område.
Det er som om at så snart der står zelda på pakken så er det skide godt Smiley


arnel925
arnel925

27
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 10-04-2007 20:40

wii mangler sikkert nogle gode spil, men xbox 360 og wii er to forskellige ting... man skal helt sikkert have begge. Xbox 360 er fedt fordi den har fede sports spil (fodbold, nba osv.) fede action spil (wii kommer aldrig tæt på gears of war, rainbow six osv.) fed online play (den fedeste konsol til at spille online) og grafikken er bare woowww, super lækker. Wii er fedt fordi det er en anden form for gameing. Noget nyt, som virkelig også er sjovt. Det som wii mangler er flere gode spil. Zelda er fedt og så er andre spil bare tæt på gennemsnitet. Men mange mario spil kommer snart så det skal nok komme. Nintendo wii skal bare holde sig til deres egne spil, som zelda, mario og andre gode spil, så kommer den sikkert til at sælge godt. Og folk kommer til at lide den.. Så synes ikke du skal sælge den Dummiz, bare køb en Xbox 360 ved siden af hvis du kan lide online gameing og fedt grafik og fedt gameplay når det kommer til action og sportspil.


Benno
Benno

444
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 10-04-2007 20:52

tjaa vi kan prøve at vende den om, dummiz og jer andre som mener at zelda er overhyppet.. prøv i at komme med en titel som i mener er verdens klasse... Smiley

og for at holde emnet on-topic:
nej jeg ville ikke bytte min konsol til en anden, jeg har gjort det fejltrin at sælge både min Nes Snes N64 og GBC... og jeg savner dem ærligtalt nu... måske ikke så meget GBC pga. jeg har en NDS... men de andre savner jeg sku... der var en grund til man startede med at købe den...


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 10-04-2007 20:59

det er og vil altid være super mario Smiley


Benno
Benno

444
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 10-04-2007 21:10

Moses skrev:
det er og vil altid være super mario Smiley


argh moses ham kan jeg også godt lide! Smiley anyway well mario er jo også overhyppet efter min mening, med soccer golf osv.. set i forhold til zelda så er mario efter min mening på et endnu mere sidespot.. mario er gået fra den ene genre over til den anden, hvor derimod at zelda i det mindste har holdt sin stil!... well Smiley


Dummiz
Dummiz

117
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 10-04-2007 21:31

Benno skrev:
tjaa vi kan prøve at vende den om, dummiz og jer andre som mener at zelda er overhyppet.. prøv i at komme med en titel som i mener er verdens klasse... Smiley



Det kan jeg ikke for jeg syntes ikke wii har lavet nogen total fede og fængende spil endnu Smiley


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 10-04-2007 23:45

Benno mario golf. er faktisk et rigtigt. godt spil. Smiley det er
så også det eneste. jeg syns er godt jeg syns nintendo har "udnytte" mario med alle deres sport's spil men det
er jo fordi det ved det sælger Smiley