N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

DADIU-spil 2011

Ossipoff
Ossipoff

11
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

Skrevet 24-09-2011 13:52

Nogle af jer kender nok DADIU, Det Danske Akademi for Digital og Interaktiv Underholdning. DADIU har for første gang i år et helt nyt format, hvor man har lavet et 4 måneders langt program, altså et helt semester, i stedet for de tidligere 2 separate produktioner. Vi laver stadig 2 produktioner (den første er på 1 uge, den anden er på 6 uger), men vi har nu en mængde undervisning indenfor spilbranchen, som ikke tidligere var en del af DADIU.

Vores første produktion, den på 1 uge [5 dage], er netop overstået. Jeg vil gerne dele spillet med jer, da vi selv mener vi har lavet et rigtigt godt spil på vores team.

I kan spillet spillet her: http://team12011.dadiugames.dk/

Hvis I vil prøve spillene fra de andre teams, kan I selv rette adresselinjen til. Der er i alt 6 eller 7 teams mener jeg (ret det første tal, lige efter "team" ).

God fornøjelse Smiley

    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7429
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 24-09-2011 14:59 - Redigeret 24-09-2011 14:59

    Nice Smiley Må indrømme at jeg sidder fast - gravekeeperen bliver ved med at indhente mig, men pænt fede production values da. Har I selv produceret lydsiden også?


    Ossipoff
    Ossipoff

    11
    Offline
    Level: 6 (Cucco)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 24-09-2011 15:46

    Sidste bane, bane 4 (den tredje med gravpasseren) er ekstremt svær, men bestemt ikke umulig. Jeg har gennemført spillet nogle gange efterhånden. Det handler om at få ham luret så langt væk, at han ikke kan nå at indhente dig. I bane 4 kræver det, at du har ekstremt gode reflekser, dog Smiley

    Det meste af lydsiden er produceret af os selv, pånær nogle enkelte effekter.


    Lukas Skywalker
    Lukas Skywalker

    2193
    Offline
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 24-09-2011 15:50 - Redigeret 24-09-2011 16:07

    Cool spil Smiley Kunne ikke komme videre fra bane fire (eller, kunne måske godt, men gad ikke (der er jo ingen achievements!) Smiley), men det var meget sjovt. Kunne godt lide idéen, og ligesom Andreas Tarding må jeg sige, at jeg synes spillet virker til at have en meget høj production value. Med en ny menu og lidt flottere flash-elementer (de 2D-ting der er, som f.eks. ansigtet i menuen og baren i bunden når man vækker de døde) ligner det jo noget man kan finde på Xbox Live Smiley Jeg synes især det er fedt når man tager i betragtning, at det er lavet på fem dage Smiley!

    Edit: Jeg har nu prøvet de andre spil. Jeg vil helt klart sige at jeres er det mest brugervenlige og nemmeste at gå til.

    Det der egern-spil laggede vildt på min computer, så det var ikke så nemt at spille. Det virkede dog heller ikke videre godt, om end jeg godt kunne lide at svæve rundt.

    Det med togkontrolløren var kedeligt og virkede meget ufærdigt.

    Det der hvor man nærmest gik i en labyrint var faktisk ret cool, kunne godt lide feelingen det gav. Dog var lydsiden fuldstændig fucked.

    5'eren kunne jeg ikke tilgå.

    Det der mareridts-noget var også vildt fedt, om end den lille skærm gjorde det svært at vende sig. Derudover fandt jeg aldrig knappen til at dukke mig. Det havde en cool lydside.