Skrevet 24-09-2011 13:52
Nogle af jer kender nok DADIU, Det Danske Akademi for Digital og Interaktiv Underholdning. DADIU har for første gang i år et helt nyt format, hvor man har lavet et 4 måneders langt program, altså et helt semester, i stedet for de tidligere 2 separate produktioner. Vi laver stadig 2 produktioner (den første er på 1 uge, den anden er på 6 uger), men vi har nu en mængde undervisning indenfor spilbranchen, som ikke tidligere var en del af DADIU.#1 - Skrevet 24-09-2011 14:59 - Redigeret 24-09-2011 14:59
Nice Må indrømme at jeg sidder fast - gravekeeperen bliver ved med at indhente mig, men pænt fede production values da. Har I selv produceret lydsiden også?#2 - Skrevet 24-09-2011 15:46
Sidste bane, bane 4 (den tredje med gravpasseren) er ekstremt svær, men bestemt ikke umulig. Jeg har gennemført spillet nogle gange efterhånden. Det handler om at få ham luret så langt væk, at han ikke kan nå at indhente dig. I bane 4 kræver det, at du har ekstremt gode reflekser, dog#3 - Skrevet 24-09-2011 15:50 - Redigeret 24-09-2011 16:07
Cool spil Kunne ikke komme videre fra bane fire (eller, kunne måske godt, men gad ikke (der er jo ingen achievements!) ), men det var meget sjovt. Kunne godt lide idéen, og ligesom Andreas Tarding må jeg sige, at jeg synes spillet virker til at have en meget høj production value. Med en ny menu og lidt flottere flash-elementer (de 2D-ting der er, som f.eks. ansigtet i menuen og baren i bunden når man vækker de døde) ligner det jo noget man kan finde på Xbox Live Jeg synes især det er fedt når man tager i betragtning, at det er lavet på fem dage !