Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1381
Offline
Level: 4 (Stalkid)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
TheIssing
TheIssing

108
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#7411 - Skrevet 06-12-2018 17:14

Nok ikke nogen overraskelse, når man siget et senest køb er Smash Ultimate. Smiley


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2633
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7412 - Skrevet 06-12-2018 19:25

Jeg har også pre-orderet SSBU digitalt, endda til en okay favorabel pris efter at have crashet en del guldmønter ind og fået 405 den anden vej igen. Der må være content nok i det spil til resten af vinteren!


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Offline
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#7413 - Skrevet 06-12-2018 19:48

Ah ja - jeg havde selv glemt alt om Gold Coins-ordningen, så fik også indløst en del koder - 10%-tilbuddet på Smash her, mindede mig lige om det. Smiley Det er vel primært en psykologisk rabat, med generelt 5%, hvis ikke blot 1%, jo - men det kan bestemt vise sig, at have hobet sig op. Jeg fik vist skrabet en 150 kr. sammen, eller sådan. Smiley

powerfull499 skrev:
For mig handler det også mere om prisen. Fysisk er næsten altid billigere, ved mindre at man bruger tricks som at købe fra andre regioner. Men ellers giver jeg dig ret, - hvis man endelig skulle købe et spil digitalt, så giver det bedst mening ved de spil, som man alligevel aldrig har planer om at sælge alligevel.


Det er sandt - Sydafrika-tricket er da også dejligt multipsykopatisk klingende, når jeg nævner det overfor folk. Har faktisk 100% rate af, at folk griner halvmanisk, når jeg nævner "sommerhus-metoden". Smiley Ved så ikke, om det bare er fordi, at alting med Sydafrika, er en lille smule stigmatiseret, dog. Smiley Men whatever - NoE var jo åbenbart åbne overfor det.

Der er jo bestemt også positive sider ved begge købsmetoder; Fysisk kan jo ligeledes være en "barrierenedsættende" ordning; Hvis man aldrig ville have anskaffet spillet, pga. for stor usikkerhed om holdbarheden, er det jo så et tilbud, der så istandsætter én, til at overhovedet komme i kontakt med spillet. Så, der er jo selvfølgelig brugbare sider ved begge metoder. Det hele, kan jo egentlig vendes, til at være funktionaliteter, der simpelthen gør konsollen mere brugbar.

Dog en skam, jo, at prisen på cartridges, så er kommet i vejen for, at netop mindre, eksperimenterende spil, overhovedet kan udgive sig fysisk - eller, til mere favorable priser.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7414 - Skrevet 08-02-2019 08:00

Jeg har netop købt mig en lazyneck.

Det kan godt være den ser mærkelig ud, men det er genial. Og den passer til en Switch!

Jeg har problemer med mine arme og håndled og får hurtigt ondt, når jeg skal holde Switch'en i længere tid. Det er genialt at smide Switch'en i den her, så slipper jeg for at skulle holde Switch'en og kan samtidigt bruge min pro controller. Smiley.

Det er sgu livet at ligge i Sofaen med den på og så have Switch'en lige foran fjæset.

Jeg havde overvejet at købe sådan en "arm" man kan montere et bord istedet, men tænkte at den her var lidt nemmere lige at smide rundt om nakken og så er man ikke afhængig af at have et bord i nærheden.


powerfull499
powerfull499

107
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7415 - Skrevet 08-02-2019 19:01

#7431
Nice! Og så er den ikke så dyr, som man kunne frygte! Kan man også bruge den, når man ligger ned?



Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7416 - Skrevet 11-02-2019 08:01 - Redigeret 11-02-2019 08:02

#7432: Ja, jeg ligger med den i sofaen. Smiley


Nemy
Nemy

9491
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#7417 - Skrevet 11-02-2019 09:31

Det seneste køb jeg lavede var Wargroove i sidste uge, og det har jeg bestemt ikke fortrudt Smiley Læner sig gevaldigt op af Advance Wars, men det gør ikke noget når det var så fantastiske spil. Enkelte kritikpunkter er, at pacingen er for langsom (for min smag) ved fjendens ture og det at speede det op gør tit at man kommer til at klikke forkert (man skal holde B inde og kommer tit til at highlighte et tile i stedet for at speede op). Derudover tager det 2 sekunder at skippe en cutscene eller kampsekvens og det bliver hurtigt irriterende. Begge dele er dog noget, som Chucklefish har sagt, at de vil patche, så håber det bliver snart Smiley

Derudover forlyder det, at der kommer mod-support på PC, så det er nok bare et spørgsmål om tid før vi får Advance Wars i Wargroove. Når det sker bliver jeg nok nødt til at købe det på PC Smiley


Nemy
Nemy

9491
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#7418 - Skrevet 19-02-2019 21:38

Så er jeg også hoppet på Final Fantasy XI, glæder mig til at prøve det. Førte gang jeg stifter bekendtskab med et core Final Fantasy-spil Smiley


Marddos91
Marddos91

892
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7419 - Skrevet 19-02-2019 21:50

Jeg har lige fået fingrene i The Witcher III og Detective Pikachu Smiley


KJ85
KJ85

21311
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#7420 - Skrevet 27-02-2019 16:39

Jeg har købt mig Starlink: Battle for Atlas, der lige er blevet leveret i dag. Må se hvornår jeg får det prøvet, men det var på tilbud til 149 kr. i Elgiganten, og prisen taget i betragtning (samt at der er nyt gratis indhold på vej) er det vel en fornuftig investering Smiley


Marddos91
Marddos91

892
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7421 - Skrevet 27-02-2019 17:01

KJ85 skrev:
Jeg har købt mig Starlink: Battle for Atlas, der lige er blevet leveret i dag. Må se hvornår jeg får det prøvet, men det var på tilbud til 149 kr. i Elgiganten, og prisen taget i betragtning (samt at der er nyt gratis indhold på vej) er det vel en fornuftig investering Smiley



Jeg var positivt overrasket over det. Og til den pris er det et rigtig godt køb Smiley


Nemy
Nemy

9491
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#7422 - Skrevet 27-02-2019 17:34

Det var billigt, den er jeg også hoppet på nu Smiley


JOEP
JOEP

73519
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#7423 - Skrevet 27-02-2019 17:41

Fristet, men springer over. Det bliver nok endnu billigere om nogle måneder. Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7424 - Skrevet 01-03-2019 10:39 - Redigeret 01-03-2019 10:48

Lige mht. dette: Ubisoft kører jo så, hvad der vist er "ultimativt-niveau desperations-udsalg" på visse titler, på eShop nu - og i dén situation, er Starlink så havnet på ca. 150 kr. digitalt.

Der skal alligvel noget til, før at værdien crasher totalt nedad, (ala E.T. i sin tid) - jeg tror ikke, det nogensinde kommer under 100 kr fysisk, evt, selv ikke brugt. Jeg besluttede selv, at vi er ude i morbidt "penny pinching"-niveau nu, og har derfor også selv købt Elgiganten-tilbuddet nu. Smiley

Edit: Det kunne egentlig lige så vel have været digitalt, når vi er nede på det her prisniveau - simpelthen i forhold til, hvor meget kreativitet, der alligevel lader til, at ligge i spillet. Overvejer faktisk, at titlen kunne være "tidløs nok" til, at det giver fint mening, at købe det all-digital. (Som jeg også endte med, at gøre med eks. Mario+Rabbids.)


Aneira
Aneira

531
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7425 - Skrevet 06-03-2019 18:19

Fik lige en af de mere sjældne amiibo'er i Smash Bros. no. 60

Var det så nødvendigt? Næeh...men lidt syg i hovedet er man vel.