Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1381
Offline
Level: 4 (Stalkid)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
HinKyto
HinKyto

762
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7471 - Skrevet 13-12-2019 16:35

Tja, det er ikke mit seneste køb (har købt nogle julegave i mellemtiden,) men har lige modtaget det kinesiske off-brand Arduino starter-kit, som jeg bestilte for godt to uger siden, så det bliver sjovt, at komme til at lege med det Smiley


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7472 - Skrevet 14-12-2019 16:10 - Redigeret 14-12-2019 16:12

#7487: Ja det var da en stor fejl. Det er det fedeste ved Xbox. Man bliver bombarderet med fede spil. Jeg er netop igang med Rage 2 som jeg alligevel ville have købt på et tidspunkt. Smiley.

Du skulle have brugt deres Xbox Ultimate tilbud under E3, hvor man gav 10 kr for at konvertere sit gold abonnement til Ultimate.

Jeg fik 12 måneders gold for 340 ca hos cdkeys.com. Havde 3 måneders gamepass for 10 kr i forvejen og fik en månede gratis for at vælge auto betaling.

Så 16 måneders game pass ultimate for 360 kr. 22.5 kr om måneden, det er i orden.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7473 - Skrevet 15-12-2019 14:15 - Redigeret 15-12-2019 14:17

Jeg har kun så ejet Xbox Onen i 6 dage, så E3-tilbuddet kunne jeg alligevel ikke have benyttet. xD

Men selv uden tilbud, lader det til at være temmeligt høj value - ca. 60 kr/måneden stabilt, hvis man køber et år på div. prepaid-kode-salgssteder? Jeg fik så alligevel et starttilbud, med 3 måneder for 10 kr.

Det må jo give et gevaldigt hak i salget af deres first-party titler, når de alligevel bliver gratis inkluderet i Xbox Live - det fungerer vel så udelukkende for dem, fordi volumenen af de exclusives, alligevel er ret lille, og størstedelen af spilsalget må komme fra 3rd party-studier (eller i hvert fald en højere anpart, end hos Sony og Nintendo, der vel begge er stærkere på 1st party.)


Amie Høj-Suhr
Amie Høj-Suhr

65
Offline
Level: 2 (Keese)

1
1ups givet

#7474 - Skrevet 16-12-2019 14:47

Vi skal snart flytte og jeg går og laver et gamer rum ovre i det nye hus, jeg glæder mig til det bliver færdigt. (Min mand tror det kun bliver hans gamer rum 😂😲)


ThePatrickBay
ThePatrickBay

7995
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#7475 - Skrevet 16-12-2019 15:31

^ Tillykke med det nye hus! Haha, mon ikke han synes, det er OK at dele interessen for gaming med dig? Smiley


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7476 - Skrevet 17-12-2019 12:35 - Redigeret 17-12-2019 12:35

#7490: Ah ja, så er du undskyldt. Smiley

Microsoft er nødt til at køre hårdt på for at konkurrere med Sony i denne generation, efter deres elendige Xbox One præsentation hvor de havde mest fokus på at maskinen var en "TV/medie center boks" fremfor en gaming platform. Det er lidt det som ødelagde alt for dem. Heldigvis er de kommet stærkt igen, med et stort fokus på gaming i form af en masse OS opdateringer som har ændret UI'en gevaldigt, Xbox One X (stærkeste konsol til dato) og så Game Pass som har gjort det attraktivt at være Xbox gamer igen.

Men husk at de har opkøbt en forfærdeligt masse spil udviklere (og dygtige folk) så de er klar til at køre det tunge skyts ind når næste generation kommer. De har virkeligt mulighed for at vinde fodfæste igen.


palsted
palsted

43
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#7477 - Skrevet 22-12-2019 20:44

Har fået følgende spil ind af døren de sidste par dage,
Donkey Kong country 3 til snes

Og til N64eren 😋😋
Donkey Kong 64
Jet Force Gemini
Castlevania: Legacy of Darkness


HinKyto
HinKyto

762
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7478 - Skrevet 22-12-2019 23:05

Mit seneste køb er følgende (julegaver til familien)

Klassisk backgammon
En radio (sammen med min bror)
En lille, halvdyr "designer" dekoration (ikke åndsvagt dyrt, men mere end hvad jeg ville give for den, skulle jeg købe den til mig selv.)


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

1
1ups givet

#7479 - Skrevet 23-12-2019 06:48

Det seneste der er blevet investeret i her er Bubble Bobble 4 Friends. Vildt sjovt og herligt lige at kunne tage et smut til barndommen med det originale Bubble Bobble, der også ligger på kortet.


dempup
dempup

28
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#7480 - Skrevet 23-12-2019 09:39

Det har primært være PSVR samlingen, der har været prioriteret den sidste måned, men fik da taget mig sammen til at samle Guilty Gear op til switchen, men den har været noget under prioriteret, den kære lille switch


HinKyto
HinKyto

762
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7481 - Skrevet 23-12-2019 09:43

Hvordan er PSVR? Har endnu ikke prøvet den (har kun prøvet Oculus Rift og HTC Vive, som nogle venner har), så jeg er interesseret i at høre, om det klarer sig godt i sammenligning med de andre store VR-sæt.


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#7482 - Skrevet 23-12-2019 12:33

Wow ja, Guilty Gear... det har jeg heller ikke fået købt endnu... så mange spil... suk. Smiley


HinKyto
HinKyto

762
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7483 - Skrevet 23-12-2019 12:40

Ja, det bliver jo sådan lidt overvældende med alle de spil, som man gerne vil have... især når man tænker på, at de koster penge, så man kan ikke bare have alle de spil, man lyster Smiley


JOEP
JOEP

73503
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#7484 - Skrevet 23-12-2019 22:17

Samlede lige Ori and the Blind Forest op. Det glæder jeg mig til endelig at prøve, da jeg var misundelig på Xbox-ejere, da det udkom.


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#7485 - Skrevet 24-12-2019 00:57

JOEP skrev:
Samlede lige Ori and the Blind Forest op. Det glæder jeg mig til endelig at prøve, da jeg var misundelig på Xbox-ejere, da det udkom.



Demoen er superfed. Har dog været nødt til at slette både Ori-demo og andet for at få plads til RE5 og 6 + Alien Isolation. Smiley