Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1381
Offline
Level: 4 (Stalkid)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
Mr. Mario
Mr. Mario

5571
Online
Level: 23 (Skree)

1
1ups givet

#7486 - Skrevet 30-12-2019 22:26

Så fik jeg udvidet Switch-samlingen med en Nintendo Switch Lite - man kan vel kalde det en forsinket julegave til mig selv. Smiley


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

1
1ups givet

#7487 - Skrevet 31-12-2019 15:36

Så er alt i hus... RE5 og 6 fra US Eshop og Alien:Isolation fra EU. Smiley RE5 er helt fantastisk og kører perfekt.


Sillyyy
Sillyyy

2838
Online
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#7488 - Skrevet 03-01-2020 14:43 - Redigeret 03-01-2020 14:51

Modtog Zelda: Breath of the Wild for et par dage siden, og nu har jeg hentet Ring Fit Adventures hjem og købt en træningsmåtte, Smiley Nu har jeg fået de spil, som jeg har købt en Switch for at kunne spille, så nu vil jeg holde lidt igen. Det næste spil bliver Animal Crossing når det udgives!


Marddos91
Marddos91

882
Online
Level: 15 (Geega)

2
1ups givet

#7489 - Skrevet 03-01-2020 15:38 - Redigeret 03-01-2020 15:41

Krisp skrev:
#7476: Jeg vil gerne høre din mening om Super Monkey Ball, når du får det spillet. Jeg går selv lidt og overvejer det. Smiley



Flere måneder forsinket kan jeg endelig få lov til at fraråde dig at købe spillet. Hold nu kæft noget møg Smiley

Jeg har egentlig ikke noget imod en udfordring i ny og næ, men når kameraet i spillet er så forfærdeligt, som det er, så ødelægger det næsten al glæde ved at spille og gør det ikke længere til en udfordring, men bare en utroligt dårlig og unødvendigt frustrerende spiloplevelse. Cuphead er et svært spil, men der blev jeg aldrig decideret vred og frustreret på trods af utallige nederlag, da spillet er lavet ordentligt.

Så derfor: køb ikke! Smiley

Anywho, jeg har lige købt Star Wars Jedi: Fallen Order til X1 og jeg glæder mig til at komme i gang!

Derudover har jeg i løbet af de seneste par uger fået/købt Pokémon Shield og Luigi's Mansion 3 til Switch samt en Switch Lite, Gears 5 og Control til X1 og ligeledes Days Gone og Death Stranding til PS4. Så der er en del at tage fat på Smiley


KHFan
KHFan

43
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#7490 - Skrevet 06-01-2020 17:01

Har lige købt en Snes, som jeg glæder mig til at få samlet nogle spil ind til. Der er altså ikke noget bedre end den oprindelige retro oplevelse!


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7491 - Skrevet 07-01-2020 08:39

#7506: Tak for tilbagemeldingen. Smiley. Jeg havde faktisk satset og ønsket mig spillet i julegave, men heldigvis så fik jeg det ikke. Smiley


Marddos91
Marddos91

882
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7492 - Skrevet 07-01-2020 08:58

Jeg syntes virkelig, at det var skuffende - hvis du kan være så heldig at få det ultra billigt en dag, så kan et køb måske forsvares, men ellers ville jeg holde mig langt væk fra det. Det er bare generelt SEGA, der er meget hit-and-miss, når det kommer til deres spil Smiley


JOEP
JOEP

73503
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#7493 - Skrevet 21-01-2020 14:54

Fik endelig snuset mig frem til The Witcher 3 til 300 kr. (brugt), så har fået købt det - ham jeg købte det af var så flink at køre ud til mig på mit arbejde med det, så det var sgu luksus! Glæder mig til at komme i gang med det, og det passer perfekt med det nu, hvor der ikke er nogen spil i horisonten, som interesserer mig synderligt meget.


Marddos91
Marddos91

882
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7494 - Skrevet 21-01-2020 17:25

Det er et fantastisk spil - glæd dig!

Jeg selv modtog for et par dage siden Dragon Ball Z: Kakarot til X1 og jeg elsker det! Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#7495 - Skrevet 05-02-2020 20:39 - Redigeret 05-02-2020 20:42

Mit seneste "køb", er nærmest ikke et køb, men nærmere en tilmelding og pludselig overraskelse;

GeForce NOW-streamingtjenesten. Det blev lanceret, nærmest ud af den blå luft, i går, og præmisset virker overdrevet; Som Google Stadia - men med et ekstremt bredt PC-spilbibliotek, lige så stærk grafik (dvs. very-high-end, 16 TFLOPS), og endda gratis, hvis man kun spiller i én time ad gangen.

Man logger simpelthen bare ind, og har så en virtual machine, som allerede har Steam, Uplay, Blizzard Launcher og de andre storefronts, opsat - og så over 1000 nyere spil installeret.

Det krævede eksperimenteren, at få det til at køre - men jeg fandt, at en ethernet-tilkobling til routeren, og en nogenlunde gennemsnitlig bredbåndsforbindelse (har 50 megabit, men kan se, at den kun udnytter ca. 20 megabit), åbenbart giver et næsten målløs-level resultat - jeg kan simpelthen næsten ikke skille billedet, fra et lokalt spil. Det er 1080p, 60fps, og så høj kvalitet, at man knap bemærker kompresssionsartefakter. Mærker åbenbart ingen lag.

Er meget lamslået - det er fuldkomment #TheFuture. Den eneste grund til, at det ikke afliver konsoller og PC'er snart, må jo være, at billedet pt. kun er stabilt med en ethernet-tilkobling til routeren - Wi-Fi (og selv. 4G) er for ustabilt. Når trådløst netværk og mobilt bredbånd, opnår stabiliteten til det, aner jeg virkelig ikke meget håb for hjemmekonsoller og gaming-PC'er.


JOEP
JOEP

73503
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#7496 - Skrevet 12-02-2020 09:14

^Konceptet bag GeForce Now er helt vildt interessant, især når man faktisk ejer de spil, man spiller. Det skal nok lokke nogle til. Desværre har Activision Blizzard lige meldt sig fra på tjenesten, så ingen af deres spil kan spilles der.


Marddos91
Marddos91

882
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7497 - Skrevet 01-03-2020 22:57

Jeg har inden for den sidste måneds tid fået købt lidt forskellige spil, da jeg fandt dem til priser, der var ALT for gode at sige nej til:

> Shadow of the Tomb Raider (X1)
> Sonic Forces (e-shop)
> Unravel Two (e-shop)
> Ori and the Blind Forest Definitive Edition (e-shop)

Samlet set har jeg givet ca. 225 kr. for alle spillene, så det kunne ikke være bedre, da det egentlig var spil, jeg ikke havde regnet med at købe.


pilutiful
pilutiful

47
Offline
Level: 1 (Goomba)

1
1ups givet

#7498 - Skrevet 06-03-2020 12:36

En classic Game Boy med original taske + Tetris og Super Mario Land. Nostalgi.


Mr. Mario
Mr. Mario

5571
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#7499 - Skrevet 09-03-2020 18:38 - Redigeret 09-03-2020 19:00

Så har jeg netop bestilt to styks SNES Controllere til Nintendo Switch via My Nintendo. Smiley

Så bliver det så bare spændende at se, hvor længe de er undervejs. NES Controllerne var jo ikke just de letteste at få tilsendt. Smiley


Blazphemer
Blazphemer

656
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

1
1ups givet

#7500 - Skrevet 09-03-2020 21:23

Der er 1/2 pris på NES controllere til Switch.

https://mynintendostore.nintendo.co.uk/nintendo-entertainment-system-controllers.html

Har lige nappet et par Smiley