Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Blockbuster-udsalg i gang...

N-club Streams: uge 14

Lanceringstrailer for Wha...

Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1407
Offline
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
JOEP
JOEP

73978
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#7531 - Skrevet 04-12-2020 13:09

Jeg venter lige med at købe det, til jeg er på den anden side af de to spil, jeg købte i weekenden. Men det er korte spil, så det tager nok ikke lang tid. Bliver et fint spil at spille på i juleferien, tænker jeg.


The ultimate beast
The ultimate beast

2717
Offline
Level: 20 (Moblin)

1
1ups givet

#7532 - Skrevet 04-12-2020 13:20

Marddos91 skrev:
#7546 Du må lige give lyd herinde, når du har fået prøvet det! Jeg er selv blevet lidt hooked på det efter at have set anmeldelser, men vil hellere høre fra almene gamere, hvad de synes Smiley Er det til Switch eller én af de andre platforme?



Det er skam Switch udgaven, selvom jeg også har en PS4, så vil jeg hellere have muligheden for at kunne spille det håndholdt. Så tager jeg gerne et dyk i det grafiske, det gør mig ikke spor. Jeg skal nok lige skrive en besked inde på tråden for spillet, hvad jeg synes om det, når jeg har spillet det lidt Smiley


Marddos91
Marddos91

952
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7533 - Skrevet 06-12-2020 11:35

Jeg har lige købt bogtrilogien, der hedder Scythe af Neal Shusterman, da jeg lige er blevet færdig med serien og var nødt til at eje dem.

Kæmpe anbefaling til alle, der kan lide at læse bøger og særligt noget Young Adult/Fantasy-agtigt noget.

Jeg er normalt ikke så god til at få læst, men jeg har bare slugt dem råt - glæder mig til en eventuel filmatisering!


Marddos91
Marddos91

952
Online
Level: 15 (Geega)

2
1ups givet

#7534 - Skrevet 13-12-2020 17:09

Jeg kom lige i tanke om, at man får guldpoint, hvis man registrerer sine fysiske spil på sin Switch, så der var lige en masse point til, at jeg - med et mindre tilskud - kunne købe Ori and the Will of the Wisps og Mortal Kombat 11, som en tidlig julegave til mig selv Smiley


AND
AND

522
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#7535 - Skrevet 13-12-2020 17:35

Stærkt! Det har jeg heller ikke tænkt over - tak for tippet Smiley


TheJackrabbit
TheJackrabbit

104
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#7536 - Skrevet 13-12-2020 17:43

Marddos91 skrev:
Jeg har lige købt bogtrilogien, der hedder Scythe af Neal Shusterman, da jeg lige er blevet færdig med serien og var nødt til at eje dem.

Kæmpe anbefaling til alle, der kan lide at læse bøger og særligt noget Young Adult/Fantasy-agtigt noget.

Jeg er normalt ikke så god til at få læst, men jeg har bare slugt dem råt - glæder mig til en eventuel filmatisering!



Hvad handler de om? Lyder spændende !


Marddos91
Marddos91

952
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7537 - Skrevet 13-12-2020 18:52

#7552 Glad for at kunne hjælpeSmiley

#7553 De foregår et godt stykke tid ude i fremtiden, hvor teknologien er så højt udviklet, at mennesker ikke længere kan dø en naturlig død. For at undgå overbefolkning på jorden, er der oprettet en særlig organisation, hvor de såkaldte "Scythes" har en vis kvote mennesker, de skal slå ihjel, for at holde befolkningstallet nede.

Selve historien har fokus på to unge Scythe-elever og hvordan de bliver involveret i alle de intriger og magtkampe, der er.

Hvert eneste kapitel er så sindssygt spændende og kommer nærmest alle med en ny afsløring, der får en til liiiige at snuppe et ekstra kapitel gang på gang!

Jeg tør ikke skrive alt for meget om det, da jeg har svært ved ikke at spoile Smiley


Sillyyy
Sillyyy

2933
Online
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#7538 - Skrevet 14-12-2020 18:31

^ Jeg har bestilt den samme triologi efter jeg læste dette. Lyder som et fedt koncept og jeg kunne godt tænke mig at læse bøger igen, som jeg gjorde engang hele tiden Smiley Jeg modtager bøgerne i morgen.


Jonezy
Jonezy

4613
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7539 - Skrevet 14-12-2020 18:47

Jeg købte lidt ind på eShoppen i dag.

PixelJunk Eden 2 var på et godt tilbud, og det ligner noget jeg godt kan chille/syre med i nogle timer. Desuden måtte jeg også have Hades, som har fået mange flotte ord med på vejen og som jeg har sat på i Nindie Klubben i denne omgang. Smiley


Marddos91
Marddos91

952
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7540 - Skrevet 14-12-2020 19:01

Sillyyy skrev:
^ Jeg har bestilt den samme triologi efter jeg læste dette. Lyder som et fedt koncept og jeg kunne godt tænke mig at læse bøger igen, som jeg gjorde engang hele tiden Smiley Jeg modtager bøgerne i morgen.



Feeeedt! Du må endelig fortælle, hvad du synes, når du kommer i gang med dem Smiley


TheJackrabbit
TheJackrabbit

104
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

1
1ups givet

#7541 - Skrevet 15-12-2020 09:05

Marddos91 skrev:
#7552 Glad for at kunne hjælpeSmiley

#7553 De foregår et godt stykke tid ude i fremtiden, hvor teknologien er så højt udviklet, at mennesker ikke længere kan dø en naturlig død. For at undgå overbefolkning på jorden, er der oprettet en særlig organisation, hvor de såkaldte "Scythes" har en vis kvote mennesker, de skal slå ihjel, for at holde befolkningstallet nede.

Selve historien har fokus på to unge Scythe-elever og hvordan de bliver involveret i alle de intriger og magtkampe, der er.

Hvert eneste kapitel er så sindssygt spændende og kommer nærmest alle med en ny afsløring, der får en til liiiige at snuppe et ekstra kapitel gang på gang!

Jeg tør ikke skrive alt for meget om det, da jeg har svært ved ikke at spoile Smiley



Jeg har også lige bestilt dem ! Så er der gang i bogklubben Smiley


Marddos91
Marddos91

952
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7542 - Skrevet 15-12-2020 09:37

Stærkt! Håber ikke de skuffer Smiley


KennethK
KennethK

1424
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#7543 - Skrevet 16-12-2020 09:59

Marddos91 skrev:
Jeg kom lige i tanke om, at man får guldpoint, hvis man registrerer sine fysiske spil på sin Switch, så der var lige en masse point til, at jeg - med et mindre tilskud - kunne købe Ori and the Will of the Wisps og Mortal Kombat 11, som en tidlig julegave til mig selv Smiley



Betyder det at man kan købe spil på e-shoppen for de guldmønter man får for registrering?


Marddos91
Marddos91

952
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7544 - Skrevet 16-12-2020 10:32

Jeps, det kan man! Smiley


KennethK
KennethK

1424
Offline
Level: 4 (Stalkid)

2
1ups givet

#7545 - Skrevet 16-12-2020 15:50

Marddos91 skrev:
Jeps, det kan man! Smiley



Mega fedt! Det skal jeg da lige have kigget på i aften. Det her forum er virkelig guld værd!
Af hjertet TAK!Smiley