Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Blockbuster-udsalg i gang...

N-club Streams: uge 14

Lanceringstrailer for Wha...

Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1407
Offline
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
KennethK
KennethK

1424
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#7546 - Skrevet 17-12-2020 08:25

Marddos91 skrev:
Jeps, det kan man! Smiley



Det er til gengæld MEGA tarveligt at spillet ikke må være ældre end 2 år fra udgivelsesdatoen, når man gør det.
Så jeg havde kun 1 spil jeg fik point for, i stedet for 4.. :/


Marddos91
Marddos91

957
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7547 - Skrevet 17-12-2020 09:31

Ja, der er selvfølgelig lige dén lille hage ved det, at man skal sørge for at være "hurtigt" ude. Jeg købte ARMS og Pokkén Tournament for noget tid siden, men det var vist et godt stykke efter udgivelsesdatoen, så jeg måtte også opgive at få point for disse Smiley


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#7548 - Skrevet 19-12-2020 18:04

Hmmm, det sidste jeg har købt må være Sniper Elite 3... jeg er helt vild med den serie, så selvom jeg endnu ikke har gennemført 3'eren, så har jeg lige investeret i 4'eren til mig selv i julegave. Smiley


Sillyyy
Sillyyy

2934
Online
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#7549 - Skrevet 14-01-2021 10:19 - Redigeret 14-01-2021 10:22

Marddos91 skrev:

Sillyyy skrev:
^ Jeg har bestilt den samme triologi efter jeg læste dette. Lyder som et fedt koncept og jeg kunne godt tænke mig at læse bøger igen, som jeg gjorde engang hele tiden Smiley Jeg modtager bøgerne i morgen.



Feeeedt! Du må endelig fortælle, hvad du synes, når du kommer i gang med dem Smiley



Jeg har læst den første bog og er færdig med den anden nu, så mangler bare den sidste, (: Jeg synes det er et fedt univers med Scythes, der har hver sin måde at slå ihjel på, udvælge hvem der skal dø, og hvor det for nogen er et respektfuldt "arbejde", er det for andre noget, de glæder sig til at gøre hver gang. Jeg synes den første bog er bedst, det var nyt og jeg lærte en helt masse om det at være Scythe, og jeg ville ønske at 2'eren dykkede dybere ned i det, da det har været det mest interessante for mig. Jeg kunne læse en hel bog hvor man følger en Scythe der udfører sit arbejde hver dag, detajleret hvordan han/hun vælger hvem der skal dø, hvordan det skal ske, hvilke tanker og overvejelser der foregår i hovedet imens det sker, osv. Historiens plot er okay i 2'eren, hvordan de respektfulde, "gamle" Scythes og de "nye" Scythes søger indflydelse på, hvordan man er en rigtig Scythe.

Det er svært at sige mere uden at spoile for meget. Generelt er jeg glad for bøgerne, det var et godt impulskøb. Det fik mig til at læse lang tid af gangen i min seng med min kat liggende ved siden af mig, og det var det jeg håbede på. Smiley Jeg har også fundet den næste bogserie jeg vil købe, når 3'eren er læst færdig.

En lille bonus er bogomslaget! Det er super flot, d:


Marddos91
Marddos91

957
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7550 - Skrevet 14-01-2021 12:24

Hvor er det fedt, at du er i gang - og lader til at være glad for universet! Smiley

Jeg kunne personligt bedst lide 2'eren, da der sker SÅ vanvittigt meget og særligt slutningen var jeg helt vild med. 3'eren er sådan en klassisk afslutning af en trilogi, hvor de skal samle alle stumperne op, men hvor der samtidigt introduceres en masse nyt (den er vist en del længere end 2'eren, der i forvejen var en del længere end den første).

Håber virkelig på en ordentlig film/serie-adaptering af det hele Smiley

Og jeg er også helt vild med bogomslaget! Jeg lånte bøgerne på biblioteket, men har efterfølgende købt trilogien bare for at eje dem - de er så flotte!

Hvad er næste bogserie, du skal i gang med? Smiley


Sillyyy
Sillyyy

2934
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#7551 - Skrevet 17-01-2021 08:13

Jeg har kigget på andre bøger, som den samme forfatter har skrevet. Det virker til at alle hans bøger har døden som tema, Smiley Så jeg køber enten en anden trilogy "The Skinjacker Trilogy" eller "The Ultimate Unwind Collection".


martinmartin
martinmartin

1033
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#7552 - Skrevet 17-01-2021 22:14

Jeg købte Tactics Ogre: Knight of Lodis til GBA for anden gang via eBay i dag. Denne gang komplet med manual og boks. Jeg købte det som løst cartridge sidste sommer, hvor jeg havde brugt en del tid på at finde en sælger der også havde et billede af selve boardet. Dengang mistede posten dog den trackede forsendelse, hvilket har irriteret mig en del siden. Så, jeg håber det lykkes denne gang! Specielt, da det lykkes mig at forudbestille Analogue Pocket'en tilbage i august. Den håber jeg også kommer i år.

Ellers har jeg været på et heftig bogkøb på det seneste. Derfor er det blevet til.

Witold Gombrowicz - Dagbog 1953-1954
Marek Hlasko - Ugens ottendedag
Czeslaw Milosz - Issadalen
Czeslaw Milosz - The History of Polish Litterature
Slawomir Mrozek - Elefanten
Slawomir Mrozek - Livet for begyndere
Brian Porter-Szücs - Poland in the Modern World: Beyond Martyrdom

Hvis der er nogen på n-club der mangler en startguide til polsk modernistisk litteratur skriver de bare, ha.


Michael
Michael

5381
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#7553 - Skrevet 17-01-2021 23:27

Med frygt for at der går alt for meget bogklub i den herinde (det er måske for sent?), så modtog jeg endelig i dag William Gibsons Neuromancer og Madeline Millers The Song of Achilles; to bøger, som jeg har glædet mig til at læse i lang tid efterhånden! Smiley


JOEP
JOEP

73980
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#7554 - Skrevet 18-01-2021 06:20

Bogklubben kan jo med fordel udnytte denne tråd. Smiley


Goldmumfe
Goldmumfe

20
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

1
1ups givet

#7555 - Skrevet 01-02-2021 18:07

Fik endelig mit fysiske star wars racer ind af døren i dag. Hold op hvor det slår i nostalgi klokkerne!


niconej
niconej

795
Online
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#7556 - Skrevet 14-02-2021 13:22

Cat Mario og Cat Peach amiibo! Når nu jeg ikke gider at købe Super Mario 3D World + Bowser's Fury fordi jeg allerede har 3D World til Wii U, tænkte jeg at jeg ville købe de to amiibo i stedet. Smiley


Marddos91
Marddos91

957
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7557 - Skrevet 14-02-2021 14:41

Lord of the Rings Extended Edition i 4K-udgave! Nu skal jeg så se om jeg gider betale 300,- i told og afgifter på trods af, at der på hjemmesiden stod, at de dækkede alle eventuelle udgifter i den dur. Smiley

Og så har jeg som mange andre også lige fået fingrene i Super Mario 3D World!


Jonezy
Jonezy

4613
Offline
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

#7558 - Skrevet 14-02-2021 17:19

Jeg er en klovn, som åbenbart elsker at have en backlog længere end jeg nogensinde når at spille igennem.

Derfor samlede jeg Knights and Bikes og Dicey Dungeons op i denne uges eShop tilbud.

Knights and Bikes har været på radaren længe. Et rigtig indie spil med fed art og lyd som giver nogle fede vibes om at vokse op og bare hygge med sin bedste ven.

Dicey Dungeons får meget ros og burde være lige noget for mig, som også elsker brætspil.

Men nu må så se hvornår jeg rent faktisk får spillet dem. Vi skal vist til at sparke noget liv i Nindie Klubben igen. Smiley


JOEP
JOEP

73980
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#7559 - Skrevet 16-02-2021 07:12

Jeg har lige bestilt en Banjo-Kazooie amiibo fra Coolshop. Kunne ikke dy mig. Smiley


AND
AND

527
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#7560 - Skrevet 16-02-2021 22:16

Stærkt! Smiley