Doki Doki Literature Club...

Eiyuden Chronicle: Hundre...

Mario + Rabbids Sparks of...

N-cast #97: Det sker til ...

Wholesom Direct - alle Sw...

Wizard with a Gun annonce...

Første trailere for Mari...

Last Stop udgives 22. jul...

Ny trailer for Monster Hu...

Greak: Memories of Azur u...

Spil på vej til Switch

E3 2021 - og des lige

Sony og Microsofts næste...

Mario + Rabbids Sparks of...

Game Builder Garage

Pokémon-tråd

Bytte - Pokemon Sword & S...

Nintendo Switch

Animal Crossing: New Hori...

Fire Emblem Heroes

Tilbudstråden

K: Wii spil

S: Bravely Default 2

S: Switch skuldertaske (g...

K: The Legend of Zelda: M...

Zelda Collectors Edition ...

K: Wii remote plus

Tank! Tank! Tank (Wii U) ...

Vurdering af Pokemon kort

S: Diverse spil

N-club Juletema 2018

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Story of Seasons: Trio of Towns

Mario Party: The Top 100

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

30
Level: 3 (Koopa-Troopa)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

JOEP
JOEP

40846
Level: 47 (Boo)

1
1ups givet

#7576 - Skrevet 16-02-2021 07:12

Jeg har lige bestilt en Banjo-Kazooie amiibo fra Coolshop. Kunne ikke dy mig. Smiley

AND
AND

878
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#7577 - Skrevet 16-02-2021 22:16

Stærkt! Smiley

niconej
niconej

524
Level: 3 (Koopa-Troopa)

4
1ups givet

#7578 - Skrevet 25-03-2021 21:19

Hades til Switch! Jeg gik med den fysiske udgave, som er rigtig lækker.
Jeg havde hørt så utrolig meget godt om Hades, men jeg var stadig usikker på om det var noget for mig. Jeg er ved at køre træt i rogue-like genren, fordi de kræver så uendelig meget dedikation at komme igennem. Så jeg måtte prøve det hos en kamerat, før jeg for alvor kunne afgøre, om det var noget for mig. Og efter små 30-45 minutters gameplay, må jeg sige at jeg var hooked. Og mine tanker blev ved med at vende tilbage til det. Så nu kastede jeg mig ud i det - og jeg må sige, at jeg ikke har fortrudt! Smiley

Sillyyy
Sillyyy

982
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#7579 - Skrevet 27-03-2021 14:44

Jeg fik pludseligt lyst til at spille Gamecube/Wii spil igen, så jeg købte en Wii HDMI adapter, og i dag modtog jeg nogle Wii spil, (: Zelda: Twilight Princes, Epic Mickey, Metroid: Other M og Metroid Prime 3.

JOEP
JOEP

40846

2
1ups givet

#7580 - Skrevet 27-03-2021 17:16 - Redigeret 27-03-2021 17:18

Så har jeg modtaget min Banjo-Kazooie-amiibo. Smiley Den er godt nok fin!

Og så har jeg været i LEGO Store på Strøget med min søn. Det blev da også lidt af et indkøb der, men mest til ham. LEGO har været så onde at have en robot-figur (altså en Lego-mand) på et af deres kataloger, og den ville han så gerne have mig til at lave - det kan man jo ikke, så jeg foreslog, at vi tog ind og kiggede. Fandt ikke robotten, men fandt en anden robot, noget LEGO City-maskinsæt og nogle assorterede klodser, som vi mangler masser af. Fantastisk butik...

KJ85
KJ85

19863
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#7581 - Skrevet 27-03-2021 18:27

^Jeg har også lige bestilt sådan en amiibo i dag fra Amazon.de, og så smed jeg Catherine: Full Body oveni for at få den gratis fragt Smiley

JOEP
JOEP

40846

4
1ups givet

#7582 - Skrevet 29-04-2021 13:59 - Redigeret 29-04-2021 13:59

Jeg har købt hus (med min hustru)... Har boet til leje hele mit liv, men nu er det altså slut. Det bliver da spændende.

Eller dvs., alle papirer er underskrevet, så nu er der lige nogen, som skal gennemgå dem og alt det der formelle, men det går formentlig meget smooth igennem.

Og så har jeg købt en bog om børneopdragelse og konflikthåndtering. Har erkendt, at jeg ikke er pædagogisk nok til at kunne klare et børnehavebarn uden hjælp udefra efterhånden. Smiley

Jonezy
Jonezy

2014
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#7583 - Skrevet 29-04-2021 18:46

^Efter 10 år som indskolings folkeskole lærer har jeg stadig dage, hvor jeg har lyst til at gå ind til chefen og sige 'aj vel, jeg er ude...'. Smiley

Kæmpe tillykke med huset! Lyder som om det bliver fundamentet for en skøn familie . Smiley