Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1381
Offline
Level: 4 (Stalkid)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Offline
Level: 18 (Twhomp)

3
1ups givet

#7576 - Skrevet 08-01-2022 21:28 - Redigeret 08-01-2022 21:31


Jeg går med vilje ind "helt koldt" - jeg husker godt overfladisk, at spillet fik markant negativ omtale i sin tid, og angiveligt skulle være .. Vist en anelse under-middel ift. forgængerne. Men that's it - no clue om, hvad der venter, derudover. Jeg tænker jo umiddelbart: "det kan da umuligt være SÅ dårligt, at det ikke engang er 35 kr. værd?"

Jeg får se, I guess! Smiley


Magnacomp
Magnacomp

11
Offline
Level: 1 (Goomba)

3
1ups givet

#7577 - Skrevet 25-03-2022 21:06

Long time lurker, men nu tænkte jeg, at det var på tide at poste noget Smiley

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg kan godt lide at sumpe med noget ekstern musik når jeg sidder og gamer. Har derfor lige spenderet en hel masse penge på et spritnyt B&O H8i headset! Så skal der bare smækkes op på musikken i højeste kvalitet Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1967
Offline
Level: 25 (Kokiri)

1
1ups givet

#7578 - Skrevet 26-03-2022 15:35

Andreas Tarding skrev:

Jeg går med vilje ind "helt koldt" - jeg husker godt overfladisk, at spillet fik markant negativ omtale i sin tid, og angiveligt skulle være .. Vist en anelse under-middel ift. forgængerne. Men that's it - no clue om, hvad der venter, derudover. Jeg tænker jo umiddelbart: "det kan da umuligt være SÅ dårligt, at det ikke engang er 35 kr. værd?"

Jeg får se, I guess! Smiley


Hva... Hvordan var det?


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Offline
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#7579 - Skrevet 28-03-2022 17:33 - Redigeret 28-03-2022 17:34

Dead-Cheese skrev:
Hva... Hvordan var det?


Nåh ja. Jeg endte simpelthen med, at gå død i det i én omgang - og har sidenhen forsøgt at genoptage det adskillige gange, men er simpelthen endt med burnout hver gang. Jeg begynder efterhånden at tvivle på, jeg nogensinde får det gennemført, lol. Men det var jo måske også det forventede?

Selve actiongameplayet, finder jeg egentlig dejligt nok - synes det matcher "feel'et" fra de gamle spil acceptabelt nok. Men historien og figurerne, føles simpelthen totalt anonyme, i forhold til de tidligere spil. Det er jo nok bare dét, der fjerner energien, tænker jeg mig jo. Universet fremstår bare ikke "opladt spændende", ville jeg kalde det, på samme måde som tidligere. Men, det er jo nok også svært, at lave en værdig efterfølger til noget, der i sin tid har været banebrydende - som de oprindelige spil jo i én eller anden grad var.

Det skal nok også tilføjes, at den eventuelle "The Room-faktor", man jo kunne forvente sig fra grafiske glitches i spillet, selvfølgelig for længst er patchet bort - så der er ingen underlige ansigter, og ingen bogstavelige kæbepartier 70 cm mod gulvet. (Og opad, og baglæns igennem nakkerne.)

.. Måske kunne det jo netop derfor, være en idé, selvf, at anskaffe en "unpatched version" - "The Original Classic Experience!" Herunder evt. et konstant meta-game af, hvordan éns spil konstant risikerer at blive sarboteret af eventuelle random fejl. Som jeg læser mig til online, var releaseudgaven dog ikke SÅ slem med glitches, som forskellige Youtubevideoer ellers får fremstillet det som. Men, det kunne da være en idé at prøve alligevel, selvf. Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1967
Offline
Level: 25 (Kokiri)

1
1ups givet

#7580 - Skrevet 28-03-2022 18:45

Andreas Tarding skrev:
Nåh ja. Jeg endte simpelthen med, at gå død i det i én omgang - og har sidenhen forsøgt at genoptage det adskillige gange, men er simpelthen endt med burnout hver gang. Jeg begynder efterhånden at tvivle på, jeg nogensinde får det gennemført, lol. Men det var jo måske også det forventede?

Selve actiongameplayet, finder jeg egentlig dejligt nok - synes det matcher "feel'et" fra de gamle spil acceptabelt nok. Men historien og figurerne, føles simpelthen totalt anonyme, i forhold til de tidligere spil. Det er jo nok bare dét, der fjerner energien, tænker jeg mig jo. Universet fremstår bare ikke "opladt spændende", ville jeg kalde det, på samme måde som tidligere. Men, det er jo nok også svært, at lave en værdig efterfølger til noget, der i sin tid har været banebrydende - som de oprindelige spil jo i én eller anden grad var.


Det var da ærgerligt at du fik burnout. Godt at din oplevelse undervejs var god.
Med din feedback, så bliver det nok ikke mit næste køb.

Det skal nok også tilføjes, at den eventuelle "The Room-faktor", man jo kunne forvente sig fra grafiske glitches i spillet, selvfølgelig for længst er patchet bort - så der er ingen underlige ansigter, og ingen bogstavelige kæbepartier 70 cm mod gulvet. (Og opad, og baglæns igennem nakkerne.)

.. Måske kunne det jo netop derfor, være en idé, selvf, at anskaffe en "unpatched version" - "The Original Classic Experience!" Herunder evt. et konstant meta-game af, hvordan éns spil konstant risikerer at blive sarboteret af eventuelle random fejl. Som jeg læser mig til online, var releaseudgaven dog ikke SÅ slem med glitches, som forskellige Youtubevideoer ellers får fremstillet det som. Men, det kunne da være en idé at prøve alligevel, selvf. Smiley


Jeg mindtes også at have læst at der var nogle hard-crashes på ps4, som altså kan medføre at man bricker sin maskine. Så det bør man måske ikke gøre der. Men på Steam, der kunne det måske være ret sjovt Smiley


Til dem som måske ikke har set det, så er der her en af de mange videoer fra 2017 som viser nogle glitches.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1967
Offline
Level: 25 (Kokiri)

1
1ups givet

#7581 - Skrevet 30-03-2022 13:31

En N64 controller, så jeg endelig kan spille 4 player Mario Kart 64. Det er nok det eneste der kan spilles med nummer 4, for det ser ud til at den har en ret slidt analog stick.
Og Breath of Fire: Dragons Quarters til PS2.
Jeg kom af med 99 kr.


AND
AND

462
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#7582 - Skrevet 30-03-2022 18:04

^Stærkt! Overvej at skifte selve stick’en - de fleste sælger kun Gamecube-versionen, som selvfølgelig er lidt forkert, men de virker faktisk rigtig fint Smiley


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

481
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

3
1ups givet

#7583 - Skrevet 17-12-2022 13:20

Jeg købte lige Mega Man Z/ZX Legacy Collection i går til 70 kr. Havde nogle coins der skulle bruge så fik lige smækket det ned i pris!


AND
AND

462
Online
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#7584 - Skrevet 17-12-2022 14:27 - Redigeret 17-12-2022 14:28

^For nu at blive lidt i samme tema: Ikke et køb, men ANDen fik for nyligt vanvittigt gode Mega Man X til den gode gamle Super Nintendo forærende.

En klassiker, der har manglet i samlingen Smiley


JessieJim1
JessieJim1

46
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7585 - Skrevet 23-04-2023 10:17 - Redigeret 25-05-2023 10:51

I dag bestilte jeg blomster til mig selv, jeg elsker, når huset lugter dejligt og lækkert https://eflowers.dk/. Du behøver ikke en grund til det.


AND
AND

462
Online
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#7586 - Skrevet 29-04-2023 08:44

Hollow Knight til halv pris på eShoppenSmiley


BroSmash
BroSmash

1088
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

2
1ups givet

#7587 - Skrevet 29-04-2023 17:34

Har lige købt en Nintendo DS Lite da min gamle DS var tæt på at være helt kaput Smiley


madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

5
1ups givet

#7588 - Skrevet 31-05-2023 20:00

Efter det lykkedes at købe en billig Tears of the Kingdom pro controller på Gucca.dk, så måtte jeg også købe en matchende Tears of the Kingdom Switch OLED konsol plus spillet naturligvis Smiley
Det bliver så mit comeback til Nintendo! Har ikke spillet Nintendo siden WiiU og New3ds. Glæder mig til at vende tilbage - og til at spille de mange spil til Switch, som jeg ikke har fået spillet.


AND
AND

462
Online
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#7589 - Skrevet 31-05-2023 22:51 - Redigeret 31-05-2023 22:51

^Glæd dig! Switch-kataloget er lidt af en guldgrube Smiley


BonusNinja
BonusNinja

1381
Offline
Level: 4 (Stalkid)

2
1ups givet

#7590 - Skrevet 01-06-2023 17:47

Nice, madjor Smiley Og fedt at se flere "gamle" folk herinde fra, som er ved at vende tilbage til Nintendo m.m.

Jeg har lige fået fat i TMHT og SMB3 til NES - til en super pris endda. Så jeg er en glad ninja Smiley