Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2011

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 06-06-2011 18:50



E3 2011 starter officielt i morgen, men Microsoft holder vist allerede pressekonference.... nu? Jeg har hverken tid eller lyst til at følge dækningen af det hele i år, så jeg tænker, at dette emne kan være et sted, hvor folk smider nyheder og links ind, som man hurtigt kan tjekke.

Sillyyy
Sillyyy

2979
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 06-06-2011 22:13

Michael skrev:
Og når folk har kørt den samme lyriske plade i et par år efterhånden, så ønsker man at det kommende N-club har en muteknap.


d: "Synes godt om".


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 06-06-2011 22:15 - Redigeret 06-06-2011 22:22

Hvis du blev formærmet, Michael, så var det ikke hensigten.

Jeg refererede bare til, da John Riccitiello atter blev CEO for EA og begyndte at fokusere på "hardcore kvalitetsspil" så som Mirror's Edge, Dead Space m.fl., da gik internettet op i jubel. Det gjorde EA's økonomi bare ikke, og millionerne trillede ud. I 2009 fyrede de 1100 medarbejdere, hvad svarede til 11 % af alle deres ansatte. Og siden da har de har haft flere underskud og fyringsrunder. Heldigvis har de Madden og FIFA til at rede dem, når de ikke kan få dækket omkostningerne fra deres dyre 'kvalitetsspil', som kun et fåtal køber.

Anyway. Viste de FIFA 12 frem? Har set en trailer og det ser nice ud, selvom det kun er begrænset, hvad de kan opgradere fra år til år.


Esmun
Esmun

10
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 06-06-2011 22:32

Og jeg som troede at de ikke kunne toppe ME3, så gjorde de det alligevel med Battlefield 3 Smiley

Min interesse for det spil er steget med en faktor 1000


Michael
Michael

5411
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 06-06-2011 22:46 - Redigeret 06-06-2011 22:50

@ Alexander:
Det seneste spil jeg har kørt igennem var Sims 3: Generations / Lev Livet. Termet 'hardcore gamer' rammer mig på ingen måde, så du skal slet ikke være bange for at du har fornærmet mig.

Mit tidligere indlæg skal heller ikke ses som et modangreb, men et backhanded slap der skal fortælle, at nu har N-club efterhånden hørt hvor du står mht. salgstal og hard/softcore gamere. Din holdning behøver ikke blive genopfrisket ved hver eneste lejlighed, for ikke overraskende, så bliver den meget, meget hurtig kedelig at følge med i.

Vi kan alle blive enige om, at videospil skal være sjove, og hvis der er noget der dræber en sjov diskussion, så er det da kedelige indspark om at et kommende spil er dømt til døden fordi en bestemt japaner står bag det, eller fordi det spilles i 3D, når det tydeligvis klædes bedst i 2D.

Ikke en eneste bruger på N-club lever af at sælge videospil, så hvorfor skal vi lade som om salgstal er spændende?


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 06-06-2011 22:50 - Redigeret 06-06-2011 22:52

Hardcore gamer var nu ikke specifikt rettet mod dig. Sims 3: Generations / Lev Livet lyder ellers som et fedt spil. Var det en tvungen anmeldelse eller kunne du bare ikke lade det ligge? Smiley

Ingen siger, at I skal gå op i salgstal. Vi anskuer alle tingene forskelligt, det er vel derfor vi diskuterer med hinanden.


Michael
Michael

5411
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 06-06-2011 22:52

Det blev heller ikke opfattet som et angreb rettet mod mig.

Det er et ganske fint spil, og EA har overdynget mig med retailkopier, så du råber endelig højt, hvis du vil have en kode.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 06-06-2011 22:53

Jeg tror, jeg springer over. Men måske vi kan tage et slag Sims til det næste Live-arrangement. Det kunne blive epic, selvom jeg højest har spillet to timers Sims i mit liv. Jeg kan vel lære det.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 06-06-2011 22:55

Alexander Brock Petersen skrev:
det næste Live-arrangement.


Og hvornår bliver det så? Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 06-06-2011 22:57

Når Michael er klar til at spille Sims med mig.


Michael
Michael

5411
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 06-06-2011 23:00

Det sker kun hvis du først vil spille Mario Galaxy 2 og Metroid: Other M med mig.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 06-06-2011 23:04

Tag dem med til Live, så ser vi på det. Back to topic. Post flere nyheder, så skal jeg nok undlade at nævne ordet "salgstal" de næste firetyvetimer - kun for Michaels skyld.


Dingler_
Dingler_

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 06-06-2011 23:06 - Redigeret 06-06-2011 23:22

Efter at have set Microsoft's keynote og deres casual Kinect-gøgl, kunne jeg ikke andet end grine af den her.

Nintendo's secret plan:


SmileySmiley

Bliver spændende at se hvor meget fokus Sony giver Move.

Her er nogle posts fra div. forums rundt om på nettet:

Nintendo would have to fail horribly to not win this years E3 by a landslide.



All they need to do is this:
New console, $250 or less, 1080p, All major NES / SNES / Gameboy games included on the box, N64 - GC games available for purchase online, backwards compatible for Wii and GC, Release day Zelda or Mario.


Sounds about right.

Generelt er der en meget dårlig stemning om Microsoft's fremlæggelse, internettet er skuffet - jeg elsker E3! Uden tvivl årets sjoveste begivenhed at følge live!
Det er som om det altid går frygteligt galt for nogle selskaber, hvilket resulterer i morsomheder der strækker sig lang ind i efteråret. Hvem husker ikke Konami's Tak Fujii og hans awesome presentation? Der bliver stadig snakket om den et år senere.

Clicky, til dem der har misset den

High-guy is high Smiley

EDIT: Bonus-lulz


Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 06-06-2011 23:07

haha det kunne være gyldent hvis de kom med den udlægning på konferencen imorgen Smiley

Sker nok ikke i min levetid men damn det kunne være god spas Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 06-06-2011 23:26

Konami er super LOL.

Microsoft aner ikke, hvad de har gang i. Men penge har de nok af.


Dingler_
Dingler_

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 06-06-2011 23:31 - Redigeret 06-06-2011 23:50

Til dem der ikke har set MS konferencen, do it!
Det skinner virkelig igennem hvor langt fra virkeligheden og brugerbasen Microsoft egentlig er med Kinect. Samtlige spil de showcasede skreg "gimmick" og virkede meget uprofessionelle og uambitiøse.

Det ubestridt sørgeligste, grænsende til pinligt (jeg sad og krummede tæer under liveudsendelse) var dog deres Kinect Star Wars:

Star Wars Kinect- E3 2011 Demo

Jesus...GIMMICK!! Rails? Really?!
Her er deres demo af selvsamme "spil" fra E3 2010:

What an improvement! Wait...2010?!"

Alle de andre "rigtige" Kinect spil de viste fungerede på samme måde, altså "rails"... Velkommen til 2011 apparently Q___Q

Her er endnu et eksempel, fra Crytek:

Ryse Kinect trailer

Er der seriøst nogen der har lyst til at stå sådan der konstant, alene hjemme på værelset? Jeg forstår sagtens appellen ved Kinect når vi snakker lokal multiplayer, men så stopper legen også der. "You are the controller!" - nej tak!

Det eneste jeg var en smule imponeret over, var deres "Kinect Finger Tracking" og selv det, var somewhat "meh" og ligegyldigt:

Kinect Fun Labs

All in all, a sad sad story - Nintendo stjæler showet for sure!

Det kom måske til at handle lidt meget om MS, men vi skal jo fordrive tiden med et eller andet mens vi venter på Big N Smiley