Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2011

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 06-06-2011 18:50



E3 2011 starter officielt i morgen, men Microsoft holder vist allerede pressekonference.... nu? Jeg har hverken tid eller lyst til at følge dækningen af det hele i år, så jeg tænker, at dette emne kan være et sted, hvor folk smider nyheder og links ind, som man hurtigt kan tjekke.

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 06-06-2011 23:56

Tak for din detaljerede gennemgang, Dingler. Microsoft er et godt eksempel på det, som Malstrom kalder for 'birdmen'. De ser et populært fænomen, dvs. Wii'en, og tænker "dumme casual gamere, dem skal vi også tjene penge på". Men det ender med et kæmpe fail, fordi de kun så fænomenet, men ikke forstod, hvad der lå bag det.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 07-06-2011 00:06

Det er lidt som om, at selvom man kan gøre nogle anderledes med bevægelsescontrollere, så kan man stadig gøre mange flere ting med almindelige controllere.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 07-06-2011 00:09 - Redigeret 07-06-2011 00:10

Videospil handler ikke om teknologi, men om værdier. Og hvis du sammenligner eksempelvis Wii Sports med de spil, som Microsoft nu fremviser til Kinect, så er der stor forskel, selvom de begge benytter en bevægelsesfølsom teknologi.

Derudover var Nintendo også bevidste om, at Wii Remoten aldrig skulle erstatte den klassiske controller. Tænk Brawl og Mario Kart. Microsoft derimod presser bare Kinect ned over alle mulige titler - som fx Star Wars - uden det giver den bedste spiloplevelse.


Dingler_
Dingler_

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 07-06-2011 00:19 - Redigeret 07-06-2011 00:25



Det orginale billede er fra den fantastiske blog, Hyperbole and a half (non-gaming)

This also seems appropriate:


...og så tager vi lige nogle andre E3-nyheder Smiley

Ny in-game demo af Skyrim (!!!):

Skyrim demo HD

Næstefter Diablo III er det her uden tvivl mit mest ventede spil i 2011. For satan det ser fedt ud. Role-playing done right, yay!



Pieyanthikos
Pieyanthikos

2693
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 07-06-2011 00:23

Jeg er først lige kommet i gang med konferencerne - ham presenteren fra Ubi Soft er godt nok glad i låget. "Yikes", "Epic fail", smarte overgange.. han har vist siddet lidt for længe på div. online fora Smiley

Til gengæld en del spændende titler. Rayman så meget forfriskende ud, ligesom Tintin måske kan genskabe lidt af tegneseriernes magi.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 07-06-2011 00:25 - Redigeret 07-06-2011 00:26

Dingler >> Skyrim ser ikke helt dårligt ud. Nu hvor Nintendo absolut ikke vil lave et ordentligt Zelda-spil mere, må man jo prøve at finde en eller anden substitut. Jeg ved dog ikke, om Skyrim er lidt for kompliceret til mig. Kan man spille co-op i det?

Piey >> Kommer der et Tintin-spil? Forhåbentligt ikke med samme art style som i den kommende film? *krydser fingre*


M60dk
M60dk

0
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 07-06-2011 00:25

Rayman Origins så sjovt ud. Som fan af originalen er jeg glad for at myggen vender tilbage.


Dingler_
Dingler_

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#38 - Skrevet 07-06-2011 00:28 - Redigeret 07-06-2011 00:34

@Alex
Jeg tvivler stærkt på co-op i Skyrim, det skulle ihvertfald være første gang det implementeres i et Elders Scroll-spil. Ved ikke om du har kastet dig ud i Oblivion, men i forhold til Morrowind og de tidligere spil, er Oblivion meget brugervenligt. Grafisk, er det også stadig overraskende aktuelt - go for it!


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2693
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#39 - Skrevet 07-06-2011 00:32

Alexander Brock Petersen skrev:
Piey >> Kommer der et Tintin-spil? Forhåbentligt ikke med samme art style som i den kommende film? *krydser fingre*



Jo, vi er vist ude i noget af det samme. Forhåbentlig vænner man sig til den nye stil over tid, men umiddelbart kan man ikke undgå at være skuffet ift. de gamle tegnefilm.

Hvad er folks forventninger til PS3-showet i nat? - Er det værd at holde sig vågen til?


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#40 - Skrevet 07-06-2011 00:32 - Redigeret 07-06-2011 00:32

Jeg kan huske, at Filip fik det tilbage i 2006. Jeg har aldrig rigtig været en PC-gamer, og alt for avancerede RPG-spil siger mig ikke så meget (det er jo netop derfor mange elsker Zelda på grund af comboen af RPG og real-time arkade action). Oblivion og Skyrim har selvfølgelig også real-time action, så det er en mulighed.


Dingler_
Dingler_

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#41 - Skrevet 07-06-2011 00:34 - Redigeret 07-06-2011 00:36

Whoa, glemte helt at Microsoft afslørede et eksklusivt samarbejde med Minecraft på konferencen - naturligvis lavet til Kinect. Prepare for some heavy, tedious lifting!

Her er en kilde

Pieyanthikos skrev:
Hvad er folks forventninger til PS3-showet i nat? - Er det værd at holde sig vågen til?


Hvis du godt kan li' Playstation Move og HD remakes af PS2-titler, så ja.


M60dk
M60dk

0
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#42 - Skrevet 07-06-2011 00:35

Dingler_ skrev:
Whoa, glemte helt at Microsoft afslørede et eksklusivt samarbejde med Minecraft på konferencen - naturligvis lavet til Kinect. Prepare for some heavy, tedious lifting!


Det kan dog spilles med controller, har Notch afsløret på Twitter.
Personligt tror at det kan blive godt hvis de får inbygget den Xbox Live funktionalitet man er vant til. Man skal kunne invitere venner direkte ind i ens spil.


Dingler_
Dingler_

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#43 - Skrevet 07-06-2011 00:40 - Redigeret 07-06-2011 00:43

^ Fore sure, Microsoft kan helt sikkert bidrage med brugervenlighed og optimere multiplayer-delen. Det kan sagtens gå hen og blive fornuftigt.
Jeg har bare en frygtelig mistanke om at spillet på sigt vil blive begrænset (som 90% af alle multiplatform-spil idag) af en konsolport. Hvis Notch kommer i lommen på MS, vil det under alle omstændigheder have en effekt på den fremtidige udvikling af PC-udgaven. Også selvom han højst sandsynligt ikke kommer til at udvikle på Xbox-udgaven overhovedet, der skal nok være nogle høje hoveder der pænt skubber ham og PC-udgaven i den "rigtige" retning, til fordel for konsol-udgaven.


Bota
Bota

140
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#44 - Skrevet 07-06-2011 00:48

Daaaamn, AC Revelations ser fantastisk ud.


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#45 - Skrevet 07-06-2011 01:05

Min mening om Microsofts konference

Min mening om EAs konference (dårlig lyd, YouTubes skyld)

Meget nemmere at sige det hele på video end skrive det her i tråden Smiley Betragt endelig dette indlæg som et indlæg hvor jeg ville have skrevet alt hvad jeg har sagt i videoen Smiley

Tilføj eventuelt den her: Video jeg optog inden Microsofts konference