N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2015

KJ85
KJ85

21415
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

Skrevet 12-05-2015 17:34 - Redigeret 15-06-2015 20:30

Om en god måneds tid går endnu engang løs ved årets største spilmesse, når E3 løber af stablen d. 16. til 18. juni i Los Angeles, og dette er tråden, hvor alt om årets messe kan diskuteres - det lige gyldigt om det handler om Nintendo eller de andre spilfirmaer.

<iframe width="500" height="281" src="https://www.youtube.com/embed/aBM5nzJ5Bws" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Når vi kommere nærmere dagene for eventen, så opdateres tråden med tidspunkter for de forskellige firmaers præsentationer osv., men indtil nu skal I bare byde ind med al info I måtte støde på Smiley

<h2>Søndag d. 14. juni:</h2>- 16.40: Smash Bros.-præsentation
- 23.35: Nintendo World Championships 2015 Pre-show


<h2>Mandag d. 15. juni:</h2>- 00.00: Nintendo World Championships 2015
- 04.00: Bethesda
- 18.30: Microsoft
- 22.00: EA


<h2>Tirsdag d. 16. juni:</h2>- 00.00: Ubisoft
- 03.00: Sony
- 18.00: Nintendo Digital Event (efterfulgt af Nintendo Treehouse Live @ E3)
- 19.00: Square Enix


<h2>Onsdag d. 17. juni:</h2>- 18.55: Nintendo Treehouse Live @ E3


<h2>Torsdag d. 18. juni:</h2>- 18.55: Nintendo Treehouse Live @ E3



AND
AND

542
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#166 - Skrevet 20-06-2015 10:07

@JOEP - mon ikke grafikken kommer til at se helt fin ud i den endelige version af spillet?


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#167 - Skrevet 20-06-2015 10:11

stelzig skrev:

Scrapper skrev:
Han nævner at Splatoon for eksempel heller ikke var så interessant for mange under og efter præsentationen, men da de så fik mulighed for at prøve spillet eller bare se mere af spillet (gennem treehouse live), så steg interessen for spillet.

Hvilket er fuldstændig forkert i hvert fald i forhold til hvad jeg oplevede på nettet og hvad jeg selv mente efter jeg så præsentationen af splatoon. Folk var hooked med det samme.

Kan selvfølgelig være at indtrykkene har været helt anderledes blandt folk der var til stede ved e3, meeeeen.

Det var generelt en ret sjov udtalelse Reggie kom med, han fik også lige trukket Iwatas undskyldning tilbage. :3



Ja, det er lidt nedern. Men på den anden side, betyder "Vi hører hvad I siger" vel at de har tænkt sig at overveje noget andet til næste år. Det er vel det tætteste vi kan få på en undskyldning Smiley

Jeg oplevede nu heller ikke, at folk var skeptiske over Splatoon. Men det kan da godt være de har en hel anden oplevelse Smiley


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3026
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#168 - Skrevet 20-06-2015 10:36

Jeg, og andre, var skeptiske sidste år pga. Splatoon's Nickelodeon-agtige artstyle. Syntes figurerne så generiske ud (hvorfor ikke bruge Mario eller andre figurer?). I dag er det dog helt anderledes, og jeg synes, at figurerne og universet oser af personlighed og charme. Men har man ikke prøvet Splatoon selv, kan spillet godt virker generisk og ikke-Nintendo agtigt.

Dog var jeg aldrig negativ om Splatoon ved sidste års E3 (som mange i dag er mht. Metroid Prime 3DS), men bare lettere forvirret.


stelzig
stelzig

4775
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#169 - Skrevet 20-06-2015 10:50 - Redigeret 20-06-2015 10:51

Det jeg kan huske jeg bed mærke i med det samme da jeg så splatoon var udelukkende at det lignede mere flydende og fast paced gameplay end mange af deres andre nye spil. Noget jeg ikke havde set siden mario strikers: charged.

Karakterene og universet i sig selv tænkte (og tænker) jeg ikke så meget over... Den eneste ting jeg kan huske som "frustrerede" folk var at det lige i starten lignede et nyt mario sunshine, men stadig ikke i nærheden af reaktionerne på det her metroid spil. Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#170 - Skrevet 20-06-2015 11:28

Det var kun gyro-controls, som jeg syntes folk virkede lettere forvirret over - "kan man bruge den ene analog-stick til at styre kameraet?" lod til at være det hovedsagelige spørgsmål. Folk var interesseret i konceptet, og jeg syntes langt de fleste kaldte det deres favorit-annoncering, i hvert fald hvad angik Nintendo spil.

Det nye Metroid ser ikke engang dårligt ud, og jeg tvivler på at Next Level Games kommer til at lave et dårligt spil, MEN selv hvis Samus laver en optræden, selv hvis vi rent faktisk ser en Metroid i spillet med samme navn, så var det en undervældende trailer, og det hjalp slet, slet ikke, at det gør brug af seriens navn, og så leverer noget så fjernt fra det folk har ønsket i næsten 8 år (minus Other M).

Dét sagt så var Digital Event bare meget dårligt i år. Treehouse Live har virkelig været det bedre sted at se disse nye titler.