Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Eksamener 2012

Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

Skrevet 31-05-2012 15:16

Hej alle!

Der findes vist allerede et lignende emne fra sidste år eller endda endnu ældre end det, men her er et for i år Smiley!

Emnet er ganske simpelt: Har du været til eksamener i år? Skal du til nogle? Har du lige overstået en, og hvordan gik det? Bare skriv hvad I har på hjerte mht. eksamener, hvad enten det er folkeskole, gymnasial uddannelse, videreuddannelse, eller hvis I bare har noget at sige om eksamener generelt Smiley

Jeg skal selv op i matematik skriftlig, dansk skriftlig og mundtlig, engelsk skriftlig, teknikfag mundtlig, kommmunikation/IT mundtlig, idéhistorie mundtlig, SO2 mundtlig. Var oppe i skriftlig matematik i dag, og tror det gik ganske godt. Ved ikke lige om jeg kan leve op til min årskarakter der ligger på 10, men jeg bliver overrasket hvis jeg får under 7 Smiley

Hvad med jer Smiley?

Med venlig hilsen Lukas Smiley
L3G3ND
L3G3ND

6
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 31-05-2012 15:22 - Redigeret 31-05-2012 15:24

Godt emne Smiley Jeg skal op i dansk skriftlig, engelsk skriftlig, musik mundtlig og dansk mundtlig. Jeg vil virkelig gøre mig umage til musik eksamen, da jeg fik et kedeligt 4-tal som årskarakter.


Bota
Bota

140
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 31-05-2012 15:39

Har været oppe til AT-eksamen og skriftlig dansk indtil videre. I AT fik jeg 7, hvilket er helt okay, taget i betragtning ingen stadig har styr på, hvad man skal i AT - ikke engang lærerne. Dansk skriftlig gik også fint, håber jeg. Brugte lidt under 3 timer på at skrive et 3 siders langt essay om retorik i medierne; generelt meget interessante stilemner, vi kunne vælge i år.
Har to skriftlige tilbage: Engelsk og musik, med engelsk allerede i morgen, men efter dem går det løs med mundtlig fysik, historie, religion, oldtidskundskab og engelsk til sidst den 27. juni. Forfærdelig trækning af mundtlige eksamener - dansk og musik mundtlig er de eneste, jeg ikke skal op i, hvilket imo er to af de bedste mundtlige, jeg kunne have fået, og sikkert scoret en præsentabel karakter i. Regner ikke med mere end højst 4 i fysik og oldtidskundskab.


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2633
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 31-05-2012 16:56

Har de stadig ikke styr på AT? Det er skidt.. Jeg var oppe i det i 2009, og der var det en værre omgang rod. Heldigvis var det til elevernes fordel, gennemsnittet på årgangen i det fag blev ret højt.

Jeg har kun skriftlige eksamener i dette semester, hvoraf jeg har afleveret to ud af tre - i sprogfag og i litteraturhistorie. Den sidste i mediefag skal jeg aflevere d. 12., så den sidder jeg med i øjeblikket. Derefter er det ferie inden der skal skrives bachelor til efteråret.


BecelClaes
BecelClaes

5
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 31-05-2012 18:30

Jeg har, indtil videre, kun været oppe i en årsprøve i skriftlig matematik i år. Så skal lignende prøver i AT og skriftlig dansk bare lige klares, før en bette fysik-eksamen d. 26. Temmelig godt trukket - af de tre fag jeg afslutter i år (2.g., så kemi, fransk, fysik) er det helt klart der jeg kan score den højeste karakter


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 31-05-2012 18:32

Jeg har været til skriftlig virksomhedsøkonomi, som virkede enorm nem, og så mangler jeg en erhvervscase. Nemt år i år.


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 08-06-2012 12:24 - Redigeret 08-06-2012 12:24

Så skød jeg da lige de mundtlige eksamener i gang med et 12-tal i idéhistorie. Sådan, one down, four to go Smiley


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 08-06-2012 12:46

Jeg trak Samfundsfag (C-niveau) som mundtlig eksamen i år. Jeg kunne også have været op i Kommunikation/IT eller Biologi, men er meget tilfreds med at det var samfundsfag, som blev udtrukket. Har desværre først læse ferie fra d. 15. så jeg har lige en uges skole endnu. Derefter så skal der bare læses til d. 25. hvor jeg skal op.


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 08-06-2012 12:55

Wow, jeg har haft ferie siden 25. Maj, og vi har kun to eksaminer.


MadsGS
MadsGS

17
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 15-06-2012 12:25

Efter et skuffende 4-tal i mundtlig matematik, har jeg nu opnået et 12-tal i mundtlig dansk! Smiley Ja, jeg går stadig i folkeskole.. Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 15-06-2012 12:49

Jeg fik 12 i studieområdet del 2 i tirsdags - det er sådan noget metalæren, altså at lære om forskellige læringsmetoder og sådan. Fik 10 i kommunikation/IT i dag - havde nu håbet på en 12'er, men 10 er bestemt ikke en dårlig karakter Smiley


KJ85
KJ85

21311
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 15-06-2012 14:29

Tillykke med 12-tallerne til jer begge.. Er det minimumskravet for at dele sin karakter i denne tråd Smiley


MadsGS
MadsGS

17
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 15-06-2012 16:30

#KJ85.

Ja det virker lidt dobbeltmoralsk kun at dele ens høje karakterer her på N-club. Det var også derfor jeg lige følte mig nødsaget til at nævne mit 4-tal i matematik! Smiley Jeg er bestemt ikke vant til at få så høje karakterer, bare lige for at slå det fast. Hehe Smiley


HGC
HGC

7001
Online
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 15-06-2012 17:18

Mundtlig matematik i folkeskolen?


MadsGS
MadsGS

17
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 15-06-2012 17:54

Jeg skal ikke kunne sige om det er normalt eller ikke. Men jeg kan da ihvertfald bekræfte at jeg var oppe i mundtlig matematik Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 15-06-2012 18:03

Så vidt jeg husker er det et udtrækningsfag i folkeskolen. Mener også vi kunne komme op i det dengang Smiley