Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Eksamener 2012

Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

Skrevet 31-05-2012 15:16

Hej alle!

Der findes vist allerede et lignende emne fra sidste år eller endda endnu ældre end det, men her er et for i år Smiley!

Emnet er ganske simpelt: Har du været til eksamener i år? Skal du til nogle? Har du lige overstået en, og hvordan gik det? Bare skriv hvad I har på hjerte mht. eksamener, hvad enten det er folkeskole, gymnasial uddannelse, videreuddannelse, eller hvis I bare har noget at sige om eksamener generelt Smiley

Jeg skal selv op i matematik skriftlig, dansk skriftlig og mundtlig, engelsk skriftlig, teknikfag mundtlig, kommmunikation/IT mundtlig, idéhistorie mundtlig, SO2 mundtlig. Var oppe i skriftlig matematik i dag, og tror det gik ganske godt. Ved ikke lige om jeg kan leve op til min årskarakter der ligger på 10, men jeg bliver overrasket hvis jeg får under 7 Smiley

Hvad med jer Smiley?

Med venlig hilsen Lukas Smiley
HGC
HGC

7001
Online
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 15-06-2012 18:20

Jeg kunne ikke komme op i mundtlig matematik, og jeg troede egentligt, at det var ens for alle skoler Smiley


MadsGS
MadsGS

17
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 15-06-2012 18:30

Jeg går i 10.klasse. Ved ikke om det har noget at sige Smiley


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3011
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 15-06-2012 20:26 - Redigeret 15-06-2012 20:29

Læser Medialogi på Aalborg Universitet, 2. semester.

Har indtil videre været oppe i skriftlig matematik og Interaction Design. Har ikke fået svar endnu.

I dag var jeg oppe i Physical Interface Design (tænk elektronik, men med fokus på fysisk interaktion). Min gruppe havde lavet en Iron Man-handske kaldet Super Glove (ja, den video er ret fesen, men vi lavede den kun for sjov) inspireret af Nintendos Power Glove. Vi brugte flex sensors og en Arduino. Når man lukker hånden, charger den langsomt op (med en højtaler hvis pitch stiger), og når den er fuldt opladet, kan man åbne, og en gruppe LED-lys blinker for at simulere effekten af at skyde.

Fik 7 til den mundtlige eksamen, hvilket jeg er meget tilfreds med. Der er nemlig rigtig mange formler og komponenter at have styr på.

Om halvanden uge skal jeg op i vores hovedprojekt: Monster Mixer - et Kinect-spil til at opbygge en bedre fonologisk forståelse med målet at forhindre/mindske ordblindhed.


Mic
Mic

292
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 15-06-2012 23:34

Jeg er lige blevet færdig med 4. semester på RUC - de to såkaldte "basisår". Fra næste år begynder jeg på overbygningsfagene, hvor jeg har valgt kommunikation og virksomhedsstudier - valgt ud fra de fire specialkurser jeg har haft de sidste to semestre. Bliver superfedt - men det er også SUPERLÆKKERT at have sommerferie til september nu Smiley


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 16-06-2012 13:21

Mundtlig matematik er kun for 10. klasse. 9. klasse kan ikke komme op i det.


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 16-06-2012 16:13

Jeg var til mdt. mat i 9., engang i tidernes morgen. Er det blevet ændret?


Mic
Mic

292
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 16-06-2012 16:45

Det var jeg også, men det er til gengæld 6 år siden (holy shit)


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 16-06-2012 20:30

Det var kun 10. klasse som kunne komme op i mundtligt, da jeg gik i 9. klasse, og det er to siden. Dog kan det selvfølgeligt ha' ændret sig.


KennethDN
KennethDN

29
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 05-07-2012 21:10

Jeg kan nu ånde lettet op efter at have fået 10, og dermed godkendt min bachelorrapport i molekylærbiologi, der omhandler oprensning af Bovine ?-Casein.

Så mangler der bare to 5 ECTS eksamener i august, og så har jeg en bachelor i molekylærbiologi.


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2633
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 11-01-2013 16:06

Hvordan går det med folks vintereksamener?

Jeg fik overstået den første mundtlige i dag. Skulle op i religionshistorie og frygtede virkelig for, hvad jeg skulle trække. Trak så en hinduistisk kildetekst, gisp.. men fik reddet et 7-tal hjem, hvilket jeg virkelig er lettet over. Det hele har ligget lidt i skyggen af min bacheloropgave, som jeg skal forsvare d. 22., hvilket jeg faktisk glæder mig til nu. Derefter står den på et minitrip til Barcelona inden det nye semester går igang til februar!


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 11-01-2013 16:12

Ikke eksamen, men jeg afleverede SRP i December, og ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente..

Synes egentlig jeg fik anvendt en del teori, men jeg frygter at min konklusion ikke god nok, og at der mangler kilder. Krydser fingre for et 7-tal.


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 11-01-2013 16:31

Statustekst skrev:
Ikke eksamen, men jeg afleverede SRP i December, og ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente..


Same. Jeg synes selv, min blev meget god, så jeg er ret spændt på min karakter. Holder dog mine forventninger nede for en sikkerheds skyld...


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2633
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 11-01-2013 16:58

Hvad skrev I om?


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 11-01-2013 17:10 - Redigeret 11-01-2013 17:10

Jeg skrev om det kunne svare sig for Joe and the Juice at udvide til USA på baggrund af markedet og kulturen.


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 11-01-2013 17:16

Jeg skrev om det engelske sprogs påvirkning på det danske, hvor jeg skulle undersøge, hvorfor vi snakker mere og mere engelsk i Danmark, og om det danske sprog er truet af denne indflydelse. Jeg analyserede bl.a. danske sangtekster og undersøgte, hvorfor artisterne lånte engelske ord i stedet for at bruge danske, og hvilken virkning de ønskede med dette valg.