KuvertFantasy Life i: The Girl ...

KuvertDave the Diver får mere ...

KuvertOnimusha 2: Samurais Dest...

KuvertSonic Racing: Crossworlds...

KuvertSidste runde af årets pa...

KuvertN-club Streams: Uge 7

KuvertFootball Manager 25 Touch...

KuvertNintendo Direct om Switch...

KuvertLanceringstrailer for Eiy...

KuvertNintendo viser Switch 2 f...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertSwitch Online

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertTetris 99

KuvertN-cast-tråden

KuvertPokémon Unite

KuvertFire Emblem Heroes

KuvertNintendo Musik

KuvertNintendo Switch

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

EM2008!!

DK_MelMan
DK_MelMan

15
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 05-06-2008 08:07 - Redigeret 05-06-2008 08:09

Jeg kan næppe forestille mig at jeg er den eneste her på siden, der glæder sig ustyrligt til de næste 3 uger hvor der er EM-bold i fjernsynet!

Er der noget specielt I ser frem til? Jeg ser frem til kampene i Gruppe C - Holland, Frankrig, Italien og Rumænien! Der blir forhåbenlig en masse gode kampe i den Gruppe! Ellers så håber jeg at Portugal og Spanien spiller den fodbold vi ved de kan, men som de desværre ikke rigtig har gjort i lang tid!

Hvem tror I vinder? Umiddelbart håber jeg på Spanien, da jeg er en sucker for Spansk Fodbold! Meeen, hold som Frankring, Italien, Holland og Tyskland har nok større chance på papiret! Jeg håber bare ikke det blir Tyskland! Kedelig fodbold! Smiley

Hvem skuffer? Igen vil jeg ta Spanien! De har skuffet ved de sidste mange slutrunder, og jeg er bange for de gør det igen!

Hvem blir topscorer? Man kunne jo fristes til at ta en Ronaldo. Portugal er i en rimelig nem gruppe så de burde gå videre, og få mindst 4 kampe, og man kan vist roligt sige at Ronaldo har spillet sit livs bedste sæson, så hvis han fortsætter hvor han slap ved CL finalen, så skal han nok få scoret en masse mål!

Kom frisk, fodbold-freaks!

EDIT: Her er lige et link til Ekstra Bladets EM-site, med masser info! Se under billedet!

Man skal kunne gå på vandet, før man kan gå gennem isen... - Jonatan Spang
NeLo
NeLo

0

0
1ups givet

#1 - Skrevet 05-06-2008 08:53

Jeg tror Holland vinder.

Spanien Skuffer.

Almeida eller Ronaldo bliver topscorer.

Tror at finalen bliver mellem Italien og Holland x)

Tror også at sverige overrasker, og Rosenberg scorer en masse mål. Håber faktisk det bliver ham der bliver topscorer.

Selvom at Ronaldo er verdens bedste spiller i øjeblikket, så tror jeg at der er flere der vil tage over, faktisk tror jeg at han skuffer en smule.

DK_MelMan
DK_MelMan

15

0
1ups givet

#2 - Skrevet 05-06-2008 09:08 - Redigeret 05-06-2008 09:13

Jaeh... På en måde kan Ronalde næsten kun skuffe! Sådan som han har spillet i Premier League, tvivler jeg på han kan blive ved med - men vi kan da altid håbe!

Sverige... Hmm! Hvis vi siger at Sverige kommer på 2. pladsen i deres gruppe, så skal de altså højst sandsynligt møde Holland, Frankrig eller Italien! Så tror jeg altså ikke de kommer videre, så at sætte en svensker som topscorer vil nok være at smide penge ud af vinduet! De er jo også i gruppe med Spanien og Rusland, som begge er ret stærke defensivt! Men hvis de slår Grækenland 5-0 og Rosenberg scorer alle 5, så er han jo næsten allerede topscorer! Smiley

Tyskland er nok i EM's svageste gruppe, så at vi får en tysk topscorer er ikke helt usandsynligt! I så fald kunne det nok nemmest blive Klose! Og hvis Tyskland får en 1. plads i deres gruppe, skal de højst sandsynlig møde Tyrkiet eller Tjekkiet i Kvartfinalen, så der burde de også kunne score en del mål og gå videre! Bortset fra Portugal, så har Tyskland en, på papiret, rimelig nem vej til finalen!

Og så må jeg skuffe dig med at Holland og Italien ikke kan komme i fianlen begge to! De kan senest møde hinanden i Semifinalen! Smiley

NeLo
NeLo

0

0
1ups givet

#3 - Skrevet 05-06-2008 09:24

Har ikke sat mig så meget ind i det som du har x) Men tror faktisk ikke det er tjekkiet der går videre sammen med portugal, mener det er den gruppe hvor polen er i, tror polen overrasker.

Men altså Holland er jo i en mega svær gruppe, men det er jo set før. Mine venner tror at Italien dropper ud i gruppespillet pga. Luca Toni ikke er god nok.

DK_MelMan
DK_MelMan

15

0
1ups givet

#4 - Skrevet 05-06-2008 19:45 - Redigeret 06-06-2008 09:14

Jeg tror heller ikke rigtig på Italien! Ja, de er verdensmestre, men jeg syntes ikke de har levet op til det siden! Og det kan godt være at Luca Toni ikke er go', men så har de til gengæld den tudse-gamle Del Piero der lige har haft sin bedste sæson EVER! Det er 10 år siden han sidst havde en så go' sæson! Virkelig imponerende! Og nu må de jo også undvære deres kaptajn, Cannavaro! Det kan muligvis også sænke dem lidt!

NeLo
NeLo

0

0
1ups givet

#5 - Skrevet 06-06-2008 15:49

De har den ældste Em trup, dvs flere af dem har deres sidste EM nogensinde, mon ikke de vil vinde det?

Hvis man ser på det ud fra grupperne og holdenes seneste kampe.

Så er holland usikre.´

Som du siger har tyskland den letteste vej. Men tror ikke de har holdet til at vinde over de helt store.

DK_MelMan
DK_MelMan

15

0
1ups givet

#6 - Skrevet 06-06-2008 16:02

Jaeh... Men Italien har 3-4 top-hold de skal/kan møde på vej til finalen! Så hvis de møder Tyskland eller Portugal i finalen, så har de måske brugt mange flere kræfter på at komme til finalen end Tyskland og Portugal har pga. de har haft sværere modstandere!

Jeg så forresten lige at de viser fianlen fra '92 på TV2 imorgen omkring kl 12! Skal man lige se den!? Det tror jeg nok man skal! Fodbold fra 12-23 imorgen! Helle for at sidde i sofaen hele dagen! Smiley

NeLo
NeLo

0

0
1ups givet

#7 - Skrevet 06-06-2008 16:06

hehe skal jeg sq også Smiley

Sad lige og så Christoftes mål. Danmark vinder måske deres slutrunde pga. en dommer fejl xD

Mr. Mario
Mr. Mario

6679
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 07-06-2008 17:53

Så bliver det snart sparket i gang. Smiley

Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå.

DK_MelMan
DK_MelMan

15

0
1ups givet

#9 - Skrevet 07-06-2008 18:03

Flot åbnings-ceremoni! På papiret en lidt kedelig åbnings-kamp, og hvis begge hold har første-kamps-nerver, så kan det nemt blive en 0-0'er! Jeg tror dog mest på Tjekkiet, men nu må jeg også indrømme at jeg slet ikke ved hvad Schweiz har at byde på! Go kamp! Smiley

rapmus
rapmus

11

0
1ups givet

#10 - Skrevet 07-06-2008 18:55 - Redigeret 07-06-2008 18:56

vinder:frankrig

flopper:italien

Overrasker:kroation

Topscorer:benzema(frankrig)

Finale:frankrig-portugal

holder med:frankrig

ynglingsspiller: Samir Nasri (frankrig)

NeLo
NeLo

0

0
1ups givet

#11 - Skrevet 07-06-2008 19:28

NEEEJ håbede virkelig på Schweiz xD de kan stadig nå det.

DK_MelMan
DK_MelMan

15

0
1ups givet

#12 - Skrevet 07-06-2008 19:58 - Redigeret 07-06-2008 20:34

^^... Men det gjorde de ikk! Og det er jeg glad for, for jeg har odds'et på Tjekkiet! Smiley Så skal Portugal også "bare" vinde i aften, så er der cash til pappa!
Ellers en rimelig go' og intens åbningskamp! Måske ikke helt fortjent at det var Tjekkiet der vandt, men vi fik da både drama og mål! Hånd på 2 gange? Nej siger jeg! Udemærket dommer-præstation set over hele kampen! Og KÆMPE-synd for Frei at han blev skadet! Både synd for ham og for Schweiz!

Det blir spændende at se om Ronaldo kan blive ved med at præstere! Og jeg glæder mig også lidt til at se hvad Tyrkerne har at byde på. De plejer at spille agressivt angrebs-fodbold, men kan de gøre det mod et stærkt mandskab som Portugal!?

NeLo
NeLo

0

0
1ups givet

#13 - Skrevet 08-06-2008 19:18

Svag omgang fodbold egentligt, troede kroatien var meget bedre x) Holland smadrer alle holdene hvis de spiller på den måde som de gør.

DK_MelMan
DK_MelMan

15

0
1ups givet

#14 - Skrevet 09-06-2008 08:12

Ja, jeg blev også lidt skuffet over kroatien - eller måske nærmere overrasket over Østrig! De gik sgu til den! Det var helt synd de ikke fik scoret og fik point! Tyskland gjorde et godt stykke arbejde! De spillede præcis som jeg havde forventet. Dog en del mere organiseret end jeg troede! Jeg tror træner Löw gør et rigtig godt stykke arbejde!

Og hvad vi har set indtil videre, så vil jeg umiddelbart sige at Holland ikke har en chance mod hverken Tyskland eller Portugal! De 2 har gode chancer for at nå langt. Meeen - det kan være de skuffer i deres 2 sidste gruppe-kampe!

NeLo
NeLo

0

0
1ups givet

#15 - Skrevet 09-06-2008 10:57

Du skriver om et hold du ikke har set spille endnu.

Vinder man sin første kamp er man videre, sådan har jeg altid set på det.

Hvis Holland vinder idag, er de videre, MEN!!! man kan ikke regne med at frankrig er videre pga. sejren over rumænien.