Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

EM2008!!

DK_MelMan
DK_MelMan

15
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 05-06-2008 08:07 - Redigeret 05-06-2008 08:09

Jeg kan næppe forestille mig at jeg er den eneste her på siden, der glæder sig ustyrligt til de næste 3 uger hvor der er EM-bold i fjernsynet!

Er der noget specielt I ser frem til? Jeg ser frem til kampene i Gruppe C - Holland, Frankrig, Italien og Rumænien! Der blir forhåbenlig en masse gode kampe i den Gruppe! Ellers så håber jeg at Portugal og Spanien spiller den fodbold vi ved de kan, men som de desværre ikke rigtig har gjort i lang tid!

Hvem tror I vinder? Umiddelbart håber jeg på Spanien, da jeg er en sucker for Spansk Fodbold! Meeen, hold som Frankring, Italien, Holland og Tyskland har nok større chance på papiret! Jeg håber bare ikke det blir Tyskland! Kedelig fodbold! Smiley

Hvem skuffer? Igen vil jeg ta Spanien! De har skuffet ved de sidste mange slutrunder, og jeg er bange for de gør det igen!

Hvem blir topscorer? Man kunne jo fristes til at ta en Ronaldo. Portugal er i en rimelig nem gruppe så de burde gå videre, og få mindst 4 kampe, og man kan vist roligt sige at Ronaldo har spillet sit livs bedste sæson, så hvis han fortsætter hvor han slap ved CL finalen, så skal han nok få scoret en masse mål!

Kom frisk, fodbold-freaks!

EDIT: Her er lige et link til Ekstra Bladets EM-site, med masser info! Se under billedet!

Man skal kunne gå på vandet, før man kan gå gennem isen... - Jonatan Spang
DK_MelMan
DK_MelMan

15
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 09-06-2008 13:38

^^ Det var også derfor jeg skrev "umiddelbart"! Smiley Jeg så desværre ikke da Holland spillede mod Danmark, men hvis Danmark kan spille 1-1 mod Holland, så vil jeg ikke sige at Holland virker skræmmende! Men nu var det jo også bare en test-kamp, så de sætter sig selvfølgelig anderledes op til en kamp med Italien ved en EM-slutrunde!

Og ja, hvis man vider den første kamp i sin gruppe, så skal meget gå galt for at man ikke går videre! Men helt sikker på at gå videre er man selvfølgleig ikke! 4 point, og så er man næsten sikker på mindst en 2. plads i gruppen!


LocoLogo
LocoLogo

3
Offline
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 09-06-2008 13:43

det var flot af østrig... har taget em testen på danskespil.dk og er 71% kroat, såeh.... GO Hrvatska!!!

topic

Jeg er ret sikker på enten tyskland eller italien vinder
igår spillede tyskerne fremragende og italien er jo italien

Jeg tror spanien skuffer ved at ryge ud i kvartfinalen.
Jeg tror også schweitz skuffer ved ikke at gå videre - tjekkiet er altså ikke meget værd, men fik en heldig sejr.

topscorer bliver lukas podolski, han spillede rigtig godt igår og puttede to ind, han får også flest kampe i og med han skal spille finale Smiley klose og toni er også en mulighed


DK_MelMan
DK_MelMan

15
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 09-06-2008 20:46 - Redigeret 10-06-2008 11:45

Ja, Tyskland spillede rigtig godt igår! Og lidt snyd at tippe podolski som topscorer nu! Smiley

Nu går jeg glip af dagen kampe da jeg er på arbejde, men jeg hører det i radioen, og det lød som om at jeg var heldig at jeg er på arbejde, så jeg ikke sad og så på Frankrig - Rumænien! Komentatoren på P3 sad og snakkede om vejret fordi det var mere spændende, end hvad der skete på banen! Smiley

EDIT: DAMN, det lød som om jeg så til gengæld gik glip af årets kamp: Holland - Italien! Jeg ville ha elsket at se Italien blive ydmyget! Herligt resultat!


LocoLogo
LocoLogo

3
Offline
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 10-06-2008 16:06

Ved ikke om det er snyd har ikke spillet på det Smiley men han har jo altid været god på landsholdet (ca. et mål hver anden kamp)

jeg håber på holland og italien går videre fra gruppen, selvom jeg også godt kan lide Rumænien.. Holland pga. deres spillestil og Italien pga. typerne


Agger
Agger

0
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 10-06-2008 17:13

Selv håber jeg på Sverige Smiley

Men tror mere på Italien (selv efter kampen mod Holland)

Dog synes jeg klart at Tyskland har spillet bedst hidtil


ZerX
ZerX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 10-06-2008 17:14

Jeg ved Holland vinder Smiley!


LocoLogo
LocoLogo

3
Offline
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 10-06-2008 17:32 - Redigeret 10-06-2008 17:32

Agger:
Hader Sverige, kan kun lide de spillere de har fra Brøndby Smiley ellers er de bare arvefjenderne


powerfull499
powerfull499

107
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 10-06-2008 18:05

Holland eller Portugal vinder EM Smiley


DK_MelMan
DK_MelMan

15
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 10-06-2008 18:52 - Redigeret 13-06-2008 19:02

... Men så kom Spanien igang!! Wooo Hooo... Jeg ved bare de vinder EM! Og det ville være fortjent!

Jeg tror så også at Sverige lamme-tæver Grækenland! 3-0 eller 4-0 vil jeg skyde på! Edit - Det blev så kun 2-0! Heldigt! Smiley

Tyskland skuffede fælt igår, men det var fortjent at Kroatien vandt!

Og så er Italien ved at være på røven igen! De er da usandsynligt uskarpe for tiden! Well... Det minder mig jo bare om hvorfor jeg ikke bryde rmig om Italiensk fodbold! Og nej, det er ikke kun pgs. deres klamme hår! Smiley


NeLo
NeLo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 24-06-2008 21:00

Hmm tror at semi 2 afgøre ALT. Russerne eller Spaniolerne.


DK_MelMan
DK_MelMan

15
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 29-06-2008 08:44 - Redigeret 30-06-2008 05:54

Og selvfølgelig blev det Spanien der røg i finalen! Lige nu kan jeg godt ærge mig over at jeg ikke fik sat penge på at Spanien vider hele turneringen!... Meeen, det er jo en finale, og det er jo mod de forbandede tyskere, så alt kan ske i aften! Det skal nok blive spændende! Men at det er Spanien der fortjener at stå med pokalen til sidst, kan vi vist ikke være uenige om!?

... Og så tænkte jeg - Er der ikke noget der hedder Bronze-kamp mere!?

EDIT: Og der er stadig retfærdighed til! Espania = Numero Uno! Smiley Jeg ville aldrig mere se EM hvis tyskerne havde vundet! De har intet haft gennem hele turneringen og var kun kommet der til pg.a. held! Spanierne har spillet forrygende flot fodbold i hver eneste kamp (måske ikke lige mod Italien) så selvfølgelig skal sådan et hold stå med pokalen til sidst!

Et fantastisk EM er slut! Der var stort set ingen skuffelser. Alle hold gjorde deres ypperste og mere til!