N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Glædelig jul 2019

BIGzag
BIGzag

149
Offline
Level: 1 (Goomba)

6
1ups givet

Skrevet 30-11-2019 21:56

Et glædelige jul til jer alle sammen,
Er lidt tilbage til Nintendo efter et par besøg hos Nintendopusheren. Efter års pause har jeg fået en snes igen ?? Gode jul der ude

KJ85
KJ85

21409
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 22-12-2019 11:21

@ŞųņņyŞpļąţ: Hvis siden ikke loader med det samme, så skal du stadig kun trykke på "skriv svar" den ene gang, for den har oftest registreret det, selvom det måske ikke kommer frem med det samme. Her havde du jo nået at trykke på knappen 4-5 gange, men jeg har slettet alle de ekstra indlæg nu.

Velkommen til i øvrigt Smiley


HinKyto
HinKyto

797
Online
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 22-12-2019 16:33

Nu synes jeg, at vi er tæt nok på juleaften til at jeg kan sige det, og er usikker på om hvorvidt jeg kommer på de næste par dage, så jeg tager lejligheden til at sige glædelig jul til jer allesammen Smiley


 ŞųņņyŞpļąţ
ŞųņņyŞpļąţ

13
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 22-12-2019 16:55

Glædelig jul til folk! PS helt og lykke med pakkeleg Smiley


 ŞųņņyŞpļąţ
ŞųņņyŞpļąţ

13
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 22-12-2019 16:56

KJ85 skrev:
@ŞųņņyŞpļąţ: Hvis siden ikke loader med det samme, så skal du stadig kun trykke på "skriv svar" den ene gang, for den har oftest registreret det, selvom det måske ikke kommer frem med det samme. Her havde du jo nået at trykke på knappen 4-5 gange, men jeg har slettet alle de ekstra indlæg nu.

Velkommen til i øvrigt Smiley



Tusind tak ahah😅 Mit net er lidt sløvt i øjeblikket ahah


Marddos91
Marddos91

967
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 22-12-2019 22:22

Har folk efterhånden fået styr på julegaveindkøbene? Smiley

Jeg plejer som regel at være ude i rigtig god tid, men det har desværre været umuligt i år. Mangler kun en gave til min mor nu og så er jeg færdig. Hun ønsker sig bare - som altid - ingenting, så det er vanvittigt svært at finde på noget Smiley


HinKyto
HinKyto

797
Online
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 22-12-2019 22:58

Jeg har fået købt alt, jeg skal, ved bare ikke, om jeg får gaven til min mor i tide. På hjemmesiden stod der, at fragten ville tage 1-5 hverdage, men det var ikke før jeg gennemlæste bekræftigelses-mailen den anden dag, at jeg fandt ud af, at der kan gå op til 5 dage, før de sendte den ud. Kan kun håbe på, at den kommer inden jul, ellers må det blive en pænt pakket ind "I owe you"-seddel med et billede af det, jeg har købt.

Men jeg tror jeg bliver tilgivet, hun havde nemlig også lidt glemt mig, men det er en længere historie Smiley


Marddos91
Marddos91

967
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 23-12-2019 00:39

Jeg har været utroligt heldig med mine sidste-øjebliks online-bestillinger. Bestilte nogle ting fredag/lørdag og har nået at modtage alle 4 pakker i løbet af weekenden. Jeg er meget tilfreds med PostNord, GLS og DAO i år Smiley


HinKyto
HinKyto

797
Online
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 23-12-2019 01:18

Ooph, jeg misunder dig! Jeg hader tanken om at give en tom gave, men der er ikke rigtigt det store, jeg kan gøre ved det ^^' Og hun skal jo nok få gaven, når den ankommer, men det er jo bare ikke det samme som at få / give det på dagen.


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 23-12-2019 06:30

Næsten alt i hus her... mangler lige 2 ting idag. Smiley ... og jeps GLS og DAO styrer.


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 23-12-2019 09:34

Alt er klappet og klart hos os, var klar til den store rengøring og julehygge i weekenden, men så blev vores søn syg. Nu er vi på Rigshospitalet, hvor vi i forvejen er tilknyttet børneafdelingen pga. nogle maveproblemer, og jeg er spændt på, om vi kommer hjem inden i morgen. Det er ellers typisk nok, for det er os der skal holde jul for noget familie i år, alt maden er indkøbt og sådan.


HinKyto
HinKyto

797
Online
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 23-12-2019 09:40

Det er jeg frygteligt ked af at høre. Ikke alene er det ikke særligt sjovt for hverken jer eller jeres barn at skulle være på hospitalet, især ikke lige nu, men at det er jer, der skal holde julen i år er en rigtigt dårlig situation at havne i... er det måske muligt, at I kunne få familien til at hjælpe til? Jeg er sikker på, at de er forstående over for jeres situation.


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 23-12-2019 10:38

Jaja, de forstår skam. Svigermor kommer og gør det sidste rent i vores lejlighed og begynder på at lave noget af julemaden i dag. Og de tager juletræet med, noget vi skulle have fundet denne weekend.


HinKyto
HinKyto

797
Online
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 23-12-2019 10:42

Okay, jeg er meget glad for at høre, at I får noget hjælp. Kan ikke huske om det var mig eller min storebror, jeg tror, det var ham, måtte hospitaliseres julen over, hvilket så betød at det var dér, vi tilbragte vores jul det år, og selvom jeg ikke husker meget, så husker jeg i hvert fald, at den hjælp mine forældre fik virkelig gjorde det, der skulle til, for at det alligevel blev en god jul, alt taget i betragtning. Men lykke til, jeg krydser fingre for at I når hjem inden jul Smiley


Jonezy
Jonezy

4619
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 23-12-2019 11:44

Det lyder som noget bøvl @JOEP. Håber alt går i orden og I kan få en god jul trods alt. Smiley


martinmartin
martinmartin

1033
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 23-12-2019 11:54

God bedring (og glædelig jul og godt nytår!) til familien, JOEP! Håber alt går i orden hurtigst muligt! Smiley