KuvertNy trailer for The Eterna...

KuvertMIO: Memories in Orbit ud...

KuvertMød de kommende Street F...

KuvertDevon Pritchard er starte...

KuvertNintendo frigiver billede...

KuvertNy trailer for Resident E...

KuvertAnimal Crossing: New Hori...

KuvertCoffee Talk Tokyo udgives...

KuvertSe en live showcase af Re...

KuvertDynasty Warriors: Origins...

KuvertLEGO Super Mario

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSwitch 2 - spilrygter og ...

KuvertNintendo Switch 2

KuvertSpil på vej til Switch 2

KuvertAlternative nyheder

KuvertAnimal Crossing: New Hori...

KuvertFortnite

KuvertPokémon Unite

KuvertTilbudstråden

KuvertS Tomme kasser til spil

KuvertS: Donkey Kong Bananza

KuvertSwitch dock sælges

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Glædelig Jul og Godt Nytår 2025!

[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

3385
Level: 31 (ChuChu)

11
1ups givet

Skrevet 23-12-2014 20:42 - Redigeret 04-12-2025 11:59

Tjaa... Trådens titel siger vel lidt det hele, ik? Smiley
Jeg tillader mig at genbruge tråden fra 2014!

Herinde kan vi ønske hinanden en glædelig jul, poste hvad vi ønsker/ønskede os i gaver og hvad vi fik/gav (meget gerne Nintendo/gamingrelateret), fortælle om gode juleminder, og så er jeg da også spændt på at høre om jeres nytårsforsætter!
Put nu en go' gammeldaws omgang energi i jeres poster, folkens - Det' dét vi alle ka' li! Smiley

Let the spellebration commence! Smiley

Smiley GLÆDELIG JUL Smiley

...oO( Virkeligheden skal holde sin kæft når jeg spiller Nintendo )Oc.
[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

3385

2
1ups givet

#211 - Skrevet 20-12-2025 16:13

Nåh, folkens...
Så er der kun små fire dage at løbe på! 🥶
Har I fået alle gaverne i hus og hvad med juuulemadden?
Hvem skal I mon holde festivitas'en med og hvor?
Hvad gi'r I og hvad har I ønsket jer i år? (gerne Nintendo/gaming-relateret) 😗
Spørgsmålene er mange og tiden er kort... 😬😱
Jeg selv, sagde aben, ser desværre ind i en juleaften på hospital, men hvis jeg skulle være så heldig at blive sat fri skal der fejres hos moderdyret, som altid 💚
Vi har heldigvis allerede udvekslet gaver så dét er på plads.

Smid endelig lige et bette skriv hvis I har tid, kære medklubsere og ellers fortsat god nedtælling 😊Smiley

ChiCkenEL
ChiCkenEL

1850
Level: 8 (Pirahna Plant)

5
1ups givet

#212 - Skrevet 20-12-2025 17:22

Vi skal holde jul hos Tazzers storebror, det bliver første gang vi holder hos den, så det bliver spændende. Så er deres mor kommet fra Sjælland og sover her hos os til på mandag, så tager hun videre, inden vi så køre der til d. 24 og alle samles.
Så i år skal vi ikke selv sørge for så meget, så det er rart nok.

Jeg har 3 julegaver, som jeg skal pakke ind, Tazzer har klaret alle de andre. Men hun skal jo ikke pakke sin egen ind Smiley
Har også en pakke med endnu en gave på vej, der også indeholder en julegave til Tazzer, men tror ikke den når frem.

Når det kommer til gaming ønskerne, er der et par stykker, men forventer som sådan ikke at få nogen af dem, det er sjældent jeg får den slags efter hånden. Men det sker i nu og næ. Normalt har jeg også altid sagt, at fra omkring midt Oktober, og til nytår, der må der ikke købes spil. Dette har jeg holdt de sidste mange år, vil nok sige mindst +10 år. Men i år valgte jeg ar købe Metroid Prime 4.

Det jeg har sværest ved i denne tid, er at det bliver den anden jul uden hverken min far eller mor. Men sidste år holdt vi med sammen med min søster, så det hjalp lidt på det, denne gang er der uden. De er meget savnede og specielt i juletiden.

Super Yoshi
Super Yoshi

1192
Level: 12 (Fire Keese)

6
1ups givet

#213 - Skrevet 20-12-2025 18:15

ChiCkenEL skrev:
Det jeg har sværest ved i denne tid, er at det bliver den anden jul uden hverken min far eller mor. Men sidste år holdt vi med sammen med min søster, så det hjalp lidt på det, denne gang er der uden. De er meget savnede og specielt i juletiden.

Den ramte mig lige.

Min egen mor gik bort i maj i en alder af kun 62 år... Smiley
Jeg savner hende utrolig meget lige nu. Har desværre en del angst, så min mor var også et af de få mennesker, jeg kunne være sammen med helt uden nogen facade.
Skal besøge min søster i juleferien og har stadig min far. Jeg er dog ikke helt ligeså tætte med dem.

I må have en dejlig jul Smiley

Tazzer111
Tazzer111

21
Level: 2 (Keese)

3
1ups givet

#214 - Skrevet 20-12-2025 19:50

ChiCkenEL skrev:

Jeg har 3 julegaver, som jeg skal pakke ind, Tazzer har klaret alle de andre. Men hun skal jo ikke pakke sin egen ind Smiley
Har også en pakke med endnu en gave på vej, der også indeholder en julegave til Tazzer, men tror ikke den når frem.

Ja alle hvad der føles som 82 pakker..... der var 18 pakkekalender pakker og så er der alle de almindelige julegaver så nu er jeg træt..... xD

AnneDB
AnneDB

18
Level: 1 (Goomba)

1
1ups givet

#215 - Skrevet 23-12-2025 11:40 - Redigeret 23-12-2025 11:41

Skal aflevere sønnen hos sin far og ellers holde jule med min bror og forældre. Men er klar. men synes måneden er hyggeligere end juleaften i år. ikke at jeg ikke hygger med min familie , det er bare ikke det samme uden min søn, eller mine niecer der er hos deres mor. Men glæder mig til maden!

Håber i får en rigtig god Juleaften i morgen , og en dejlig lille juleaften!
Glædelig jul!

NikoZ
NikoZ

97
Level: 4 (Stalkid)

2
1ups givet

#216 - Skrevet 23-12-2025 13:11

Glædelig jul herfra også Smiley Smiley

Jonezy
Jonezy

5540
Level: 18 (Twhomp)

3
1ups givet

#217 - Skrevet 24-12-2025 08:17

Glædelig jul allesammen. SmileySmiley

Vi har en meget chillet jul hos os. Jeg er nået den alder, hvor generationen over mig efterhånden ikke er her mere, og da jeg ikke har nogle søskende eller har fået nogle børn selv, og fruens egen lille familie bor i Engalnd; så ender vi med bare at være min mor, fruen og jeg juleaften. Det tager vi meget afslappet og vi pakker stadig mange gaver ud, da vi forkæler hinanden med 3-4 gaver hver. Mange af gaverne er oftest oplevelser, så dem begynder vi så at glæde os til.

Jeg forventer ikke Nintendo spil i år selvom både Discounty og Mario Galxy 1+2 var på listen.

[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

3385

4
1ups givet

#218 - Skrevet 24-12-2025 20:17 - Redigeret 24-12-2025 20:45

Lige en kondoleren til Super Yoshi, Kyllingen og alle I andre der ikke har alle kære omkring sig længere. 🫂💚
Abens faderdyr er også specielt savnet i jule- og nytårsdagene. Det var altid ham der for rundt i køkkenet, kampsvedende og kreerede den skønherligste mad til hele familien år efter år!
Han gik bort i 2oo8, men savnet er der stadig lyslevende... Det forsvinder jo aldrig men man kan med tiden opbygge et lille rum hvor gode gamle minder så vel som nye stunder kan bo - inde hos de bortgangne. 💚
Og så tilbaws til den glædelige juletråd!
Her er en lille vidvid fra i aftes med hvad aben har givet sig selv:

To museadaptorer til joy-cons, en hygsom lampe med de tre originale power-ups fra "Super Mario", en pro-controller (havde aldrig en til den gamle Switch så tænkte at nu skulle det sgu være med al den gode omtale Switch 2 pro'eren har fået) og sidst men bestemt ikke mindst det skønherligt nostalgiske "RollerCoaster Tycoon Classic" og det fabelagtige, legendariske og lettere blodige "Clock Tower"! 💚🤟🥶😄
☃️🎄GLÆÆÆDELIG JUUUL🎄☃️

PS: Hvis videoen af én eller anden mystisk grund ikke virker så er der lige et link istedet
https://youtu.be/M6KV3-PXUa0

The ultimate beast
The ultimate beast

4372
Level: 20 (Moblin)

3
1ups givet

#219 - Skrevet 24-12-2025 20:43

Glædelig jul til alle herinde på N-club! Smiley
Vi holder efterhånden også en ren voksen-jul, hvor min kone og jeg er de yngste i selskabet. Vi holder skiftevis jul med vores forældre, så I år er det hjemme hos mine forældre samt onkel og tante. Jeg håber, at alle derude må få en hyggelig aften i selskab med dem I holder af. Smiley

ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

1141
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#220 - Skrevet 25-12-2025 16:21

[8-Bit] MoNkEy skrev:
Lige en kondoleren til Super Yoshi, Kyllingen og alle I andre der ikke har alle kære omkring sig længere. 🫂💚
Abens faderdyr er også specielt savnet i jule- og nytårsdagene. Det var altid ham der for rundt i køkkenet, kampsvedende og kreerede den skønherligste mad til hele familien år efter år!
Han gik bort i 2oo8, men savnet er der stadig lyslevende... Det forsvinder jo aldrig men man kan med tiden opbygge et lille rum hvor gode gamle minder så vel som nye stunder kan bo - inde hos de bortgangne. 💚
Og så tilbaws til den glædelige juletråd!
Her er en lille vidvid fra i aftes med hvad aben har givet sig selv:

To museadaptorer til joy-cons, en hygsom lampe med de tre originale power-ups fra "Super Mario", en pro-controller (havde aldrig en til den gamle Switch så tænkte at nu skulle det sgu være med al den gode omtale Switch 2 pro'eren har fået) og sidst men bestemt ikke mindst det skønherligt nostalgiske "RollerCoaster Tycoon Classic" og det fabelagtige, legendariske og lettere blodige "Clock Tower"! 💚🤟🥶😄
☃️🎄GLÆÆÆDELIG JUUUL🎄☃️

PS: Hvis videoen af én eller anden mystisk grund ikke virker så er der lige et link istedet
https://youtu.be/M6KV3-PXUa0

Champen vil altså gerne lige vide hvor Aben har fået de dersens Joycon holder fætre fra? De ser skide nice ud!

ChiCkenEL
ChiCkenEL

1850

1
1ups givet

#221 - Skrevet 25-12-2025 21:39 - Redigeret 25-12-2025 21:43

ChampionOfWhat skrev: Champen vil altså gerne lige vide hvor Aben har fået de dersens Joycon holder fætre fra? De ser skide nice ud!

Jeg skrev bare "joycon mus" på google, første resultat der kom frem var disse.

https://www.proshop.dk/Spil-tilbehoer/iMP-TECH-LED-Mouse-Adaptor-Duo-Pack-Black-Nintendo-Switch-2/3397081?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=searchengine&gad_source=1&gad_campaignid=1681305312&gclid=CjwKCAiA3rPKBhBZEiwAhPNFQIfx5W8mT9Hmq6b0DAfWyTZJf8SoxPFf79RqN5IkXwOh-OM2FGEBuxoCjQIQAvD_BwE

[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

3385

0
1ups givet

#222 - Skrevet 26-12-2025 04:36 - Redigeret 26-12-2025 04:37

Det er lige præcis dem Kyllingen linker til, Champs! 😃
Dog købt fra Coolshop da de havde de to spil jeg også skulle have! 👍

ChiCkenEL
ChiCkenEL

1850

1
1ups givet

#223 - Skrevet 26-12-2025 17:33

[8-Bit] MoNkEy skrev:
Det er lige præcis dem Kyllingen linker til, Champs! 😃
Dog købt fra Coolshop da de havde de to spil jeg også skulle have! 👍

Ja der er flere der sælger dem, jeg tænkte bare, nu havde jeg lavet en meget simpel søgning, så jeg tager det første link link der kommer.

[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

3385

0
1ups givet

#224 - Skrevet 28-12-2025 18:29 - Redigeret 28-12-2025 18:40

I skal ikke snydes for hvad jeg også har givet mig selv i gave og langt om længe har fået programmeret til den helt rigtige effekt:

Købt for en lille måned siden over Etzy fra en Edgar fra Vilnius. Håndgjort og har købt fra ham før så jeg kender hans sublimt udsøgte kvalitet!💚
Så er der fan'me Matrix til folket! 😃💚🤟

PS: Som altid ser det ikke ud til at funke med YT-klip så her er igen links:
https://m.youtube.com/shorts/UpVqsI6R6u4

https://youtube.com/shorts/ZDVlsAZ4FQo?si=C0tcejzxdqsy9wPA

KJ85
KJ85

24503
Level: 58 (Tektite)

1
1ups givet

#225 - Skrevet 28-12-2025 19:11

^Aben skal bare lære at formatere sine YouTube-indlejringer korrekt (citer denne besked for at se, hvordan)