N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Glædelig Jul og Godt Nytår 2023!

[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1824
Offline
Level: 31 (ChuChu)

6
1ups givet

Skrevet 23-12-2014 20:42 - Redigeret 25-11-2023 07:36

Tjaa... Trådens titel siger vel lidt det hele, ik? Smiley
Jeg tillader mig at genbruge tråden fra 2014!

Herinde kan vi ønske hinanden en glædelig jul, poste hvad vi ønsker/ønskede os i gaver og hvad vi fik/gav (meget gerne Nintendo/gamingrelateret), fortælle om gode juleminder, og så er jeg da også spændt på at høre om jeres nytårsforsætter!
Put nu en go' gammeldaws omgang energi i jeres poster, folkens - Det' dét vi alle ka' li! Smiley

Let the spellebration commence! Smiley


Smiley GLÆDELIG JUL Smiley


...oO( Virkeligheden skal holde sin kæft når jeg spiller Nintendo )Oc.
powerfull499
powerfull499

172
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#76 - Skrevet 04-11-2018 15:35

Ja, - i Aarhus begyndte forretningerne allerede med jul i slutningen af oktober! Lidt for tidligt efter min smag!
Kommer nok ikke til at ønske mig noget Nintendorelateret i år, da jeg ikke kan vente med Super Smash Bros Ultimate. Det eneste gamingrelaterede bliver nok, at jeg ønsker mig et nyt headset, da mit gamle Logitech G35 knækkede, da jeg tabte det på gulvet Smiley


[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1824
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#77 - Skrevet 26-11-2018 18:32

Så er der under en måned til juleaften. Mon nogle har en opdateret ønskeliste der kan postes? Smiley



Nemy
Nemy

9491
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#78 - Skrevet 26-11-2018 18:43

Jeg har pt. følgende spil på ønskelisten:
Starlink Battle for Atlas
Captain Toad Treasue Chest
Diablo III: Eternal Collection

Køber de fleste Switch-spil jeg gerne vil have på release, så det er begrænset, hvad jeg ikke har fået samlet op Smiley




powerfull499
powerfull499

172
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#79 - Skrevet 28-11-2018 14:56

Jeg har ønsket mig et gavekort til Nintendo eShop. Som nævnt tidligere, så får jeg ikke tid til andet end Super Smash Bros Ultimate (og min nye PC!)


TheIssing
TheIssing

108
Offline
Level: 5 (Cheep)

1
1ups givet

#80 - Skrevet 03-12-2018 19:19 - Redigeret 03-12-2018 19:20

Alt jeg ønsker mig af en gamecube controller adapter.
Jeg har ikke mange ønsker i år, ud over måske lidt penge, da jeg er ret broke.



Natascha*Nat*
Natascha*Nat*

209
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#81 - Skrevet 05-12-2018 01:06

Jeg ønsker mig en Switch - men får den helt sikkert ikke.


JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#82 - Skrevet 05-12-2018 09:09

Jeg får ikke gaver af andre end konen, og hun givet ikke spil, så ønsker mig ikke noget. Har dog en løbende ønskeseddel, som jeg bruger til at holde styr på de ting, jeg gerne vil købe, og her står Super Mario Party JoyCon bundle og Starlink på.


Marddos91
Marddos91

977
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#83 - Skrevet 05-12-2018 23:44

Jeg synes, jeg har haft relativt let ved at finde ønsker i år, så jeg håber da på, at jeg får en enkelt eller to af tingene på min liste.

Dark Souls, Diablo III, Pokemon Let's Go, Pikachu!, Super Mario Party og Super Smash Bros. Ultimate til Switch samt Metroid: Samus Returns, Detective Pikachu, Luigi's Mansion 1+2 og Xenoblade Chronicles til 3DS.

Derudover har jeg lidt bøger, film og spil til PS4/X1, som jeg også har ønsket mig.



Natascha*Nat*
Natascha*Nat*

209
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#84 - Skrevet 06-12-2018 00:32

Så er der selvfølgelig lige de der fede Nintendo-tørklæder fra Gamestop, meeen dem får jeg nok heller ikke.


[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1824
Offline
Level: 31 (ChuChu)

2
1ups givet

#85 - Skrevet 15-12-2018 21:02

SÅ har aben fået købt gaverne for i år.
Det mødrende ophav får Jonas Jonassons "Analfabeten Der Kunne Regne", og broderen min får sig sgu en brand-spankin'-new SWITCH med grå Joy-Cons, da jeg har to neonfarvede par.

SÅ skal der sgu games "ToeJam & Earl" i det nye år! YIR! Smiley

High-fives uddeles hermed til alle I knaldhamrende groovie medclubsere! *KLaSK* Smiley



Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#86 - Skrevet 16-12-2018 12:41

Jeg har lige bestilt Diablo3 som en gave til mig fra konen. Min datter får Pokemon Let's go Eevee og så er jeg altså også lige lidt tændt på Dark Souls også... måske man lige skulle være ekstra sød ved sin bedre halvdel. Smiley Rigtig god jul og godt nytår til jer alle på N-Club. Smiley


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8090
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

3
1ups givet

#87 - Skrevet 16-12-2018 19:06

På mit arbejde består julegaven i år i, at vi kan købe, hvad vi har lyst til for op til 1.100 kr og så få beløbet refunderet med næste lønudbetaling. En fantastisk beslutning fra ledelsen, som har betydet, at jeg kunne købe den boks, der for et par uger siden blev udgivet med alle Suspekts albums på vinyl.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#88 - Skrevet 17-12-2018 07:57

ThePatrickBay skrev:
På mit arbejde består julegaven i år i, at vi kan købe, hvad vi har lyst til for op til 1.100 kr og så få beløbet refunderet med næste lønudbetaling. En fantastisk beslutning fra ledelsen, som har betydet, at jeg kunne købe den boks, der for et par uger siden blev udgivet med alle Suspekts albums på vinyl.



Det ku man godt misunde lidt. Smiley. Vi plejer altid at få en eller anden nips ting fra Kay Bojesen. I år har vi så fået et større sortiment, hvor vi selv kan vælge en gave i blandt. Det er da bedre end det plejer. Smiley


AND
AND

547
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#89 - Skrevet 17-12-2018 10:28

ThePatrickBay skrev:
På mit arbejde består julegaven i år i, at vi kan købe, hvad vi har lyst til for op til 1.100 kr og så få beløbet refunderet med næste lønudbetaling. En fantastisk beslutning fra ledelsen, som har betydet, at jeg kunne købe den boks, der for et par uger siden blev udgivet med alle Suspekts albums på vinyl.



Wow! Yderst lækkert, må man sige. AND'en husker at have modtaget en lille Kähler vase på et tidspunkt... Smiley


Marddos91
Marddos91

977
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#90 - Skrevet 22-12-2018 19:31

Jeg fik et gavekort til et weekendophold på Comwell fra min arbejdsplads. Vi plejer at få en gavekurv, hvor 90% blev givet videre til familie og venner, da jeg ikke selv kunne lide det. I år fik vi valget mellem en masse forskellige ting, så jeg er fint tilfreds Smiley