N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad laver du nu? - Tråden

Fabula
Fabula

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 13-10-2006 02:29 - Redigeret 29-10-2006 16:00

Jeg kunne ikke finde en lignende tråd, så nu må det briste eller bære. Smiley

Anyways, hvad foretager du dig nu?
____

Nu er jeg lige ved at få en nyhed færdig.

Jeg tror jeg vil spille lidt Nintendogs. Det er ved at være hundrede år siden, jeg har set til de kræ.

Fik forresten forudbestilt min Wii igår, så er bare glad.
Det er først nu, at jeg faktisk kan mærke jeg glæder mig, og at Wii releasen er ved at nærme sig Smiley
Jeg misunder dog mine amerikanske venner, som allerede kan få glæde af den d. 19 November.

Fabula er så doven.. Hun gider ikke skrive om sig selv.
Endnu ubesejret i Metroid Prime Hunters. Bring it! Smiley
DKnintendo
DKnintendo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7756 - Skrevet 15-05-2010 23:03

ser natural born killers på DR2


L3G3ND
L3G3ND

6
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#7757 - Skrevet 16-05-2010 17:54

Hører Gorillaz' nye plade. Pretty neat!


Pete
Pete

26
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#7758 - Skrevet 23-05-2010 22:52 - Redigeret 24-05-2010 00:54

Jeg har fået min WoW account hacket af nogle kinesiske goldfarmers, der endda har været smarte nok til at adde en authenticator til min account >_> Jeg kan ikke finde min originale CD-key som jeg skal bruge for at bevise det er min, og nu skal jeg nok vente en 2-4 dage på overhovedet at få et svar på min første mail til Blizzard. Og nu sidder jeg her og koger, mens jeg får mine personlige oplysninger stjålet af hackers, og de fleste andre folk er i byen/til fest/sammen med venner/whatever. Og så er jeg i øvrigt forkølet. Life is great Smiley

Edit: Okay, med min negative tone skulle indlægget måske have været postet i "Himmelråbende uretfærdigt" i stedet for Smiley


Jainay
Jainay

2
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#7759 - Skrevet 24-05-2010 12:05

Lol, fik også min account nakked for noget tid siden, dog fik jeg den tilbage som ingenting.

Btw, alle fremtidige emails du får fra Blizzard, skal du bare slette, det er CHINESE WOWERS der bare vil have dine info, jeg får like 3 om dagen.


Michael
Michael

5396
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7760 - Skrevet 24-05-2010 12:14

Peter:
Det er ofte nok at indscanne passet og vedhæfte det i en mail.


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#7761 - Skrevet 24-05-2010 12:50

Ja, jeg har prøvet at scanne passet ind - jeg fik den tilbage lige med det samme Smiley

Kunne nu også godt tænke mig at vide om den blev hacket, eller om de bare havde tilsnydt sig dit kodeord på en anden lumsk måde (f.eks. bare ved at gætte det eller spørge dig i en mail fra "Blizzard" som Jainay siger) Smiley?


Pete
Pete

26
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#7762 - Skrevet 24-05-2010 14:02 - Redigeret 24-05-2010 14:04

Michael skrev:
Peter:
Det er ofte nok at indscanne passet og vedhæfte det i en mail.


Problemet er at jeg faktisk ikke har et pas pt., Smiley det er en del år siden jeg sidst var i udlandet, og dengang kunne man stå i sine forældres pas, hvilket jeg gjorde - men i værste fald må jeg jo tage ned og få lavet et pas i morgen. Har dog prøvet at indscanne mit sygesikringskort + give dem lidt insider-information som nok kun jeg ville vide, så nu må vi se om det er nok Smiley

Lukas: Keylogger. Hvor den kommer fra aner jeg dog ikke, mindes ikke at have været inde på nogen skumle sider, og mit antivirusprogram er rimelig up-to-date. Oh well.


L3G3ND
L3G3ND

6
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#7763 - Skrevet 24-05-2010 16:41

Peter Hahn skrev:
mindes ikke at have været inde på nogen skumle sider



Jaja, klart... Smiley


Pete
Pete

26
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#7764 - Skrevet 24-05-2010 20:24

For lige at give en opdatering, så kunne Blizzard vist ret tydeligt se at det var en hacker der havde haft gang i en masse skummelt på min account, så problemet er løst nu Smiley Har dog bestilt en authenticator, og tør ikke logge ind på accounten igen før jeg har modtaget den, stoler ikke helt på at min computer er 100% clean selv om jeg har haft 2 virusskannere i gang...men nu er jeg glad Smiley


Esmun
Esmun

10
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7765 - Skrevet 24-05-2010 21:41

Læser Alan Wake Files. Skal have gravet mig længere ned i universet Smiley Slutningen af Alan Wake gav slet ikke svar nok!


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7766 - Skrevet 24-05-2010 22:26

har lige læst den her geniale artikel om folk i USA der har sagsøgt hinanden, den er godt nok fra 2003 men det fanme genialt! tog lige et udklip for at vide jer det!

I 1997 besluttede Bob Craft fra Hot Springs, Montana, at ændre sit navn til det smagfulde Jack Ass. I disse dage kræver han 50 millioner dollars i erstatning fra TV-stationen MTV, fordi han mener, at serien og filmen »Jackass«, hvor dumme mænd gør endnu dummere ting for åben skærm, har skadet hans anseelse, og krænket hans ophavsret til navnet. Endnu er sagen ikke afgjort.


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7767 - Skrevet 05-06-2010 15:37

leder efter en danboard/Danbo til at lave nogle fede billeder med Smiley nogle der ved hvor man kan købe en til en fornuftig pris? Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#7768 - Skrevet 05-06-2010 15:40

Køb noget pap, en saks, og noget lim.

Således Smiley!


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7769 - Skrevet 05-06-2010 15:47

Det ikke det samme! Smiley det skal være kval, og det bliver det ikke hvis jeg laver den Smiley kunne godt tænke mig en stor og en lille Smiley


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7770 - Skrevet 07-06-2010 08:13

Er grædefærdig over alt det regn, havde glædet mig til at jeg skulle ned og tage billeder af kongeskibet som kommer til Kolding her til morgen, og så skulle jeg da også lige have et billede af når hun kører i karret, men med regnen gider jeg slet ikke tage derned. det nitte