KuvertFootball Manager 25 Touch...

KuvertNintendo Direct om Switch...

KuvertLanceringstrailer for Eiy...

KuvertNintendo viser Switch 2 f...

KuvertSalgstal for perioden okt...

KuvertCapcom Spotlight afholdes...

KuvertN-cast #245: Vi spår Nin...

KuvertDate Everything udkommer ...

KuvertThe Legend of Heroes: Tra...

KuvertOverblikstrailer for Tail...

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertTetris 99

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertN-cast-tråden

KuvertPokémon Unite

KuvertFire Emblem Heroes

KuvertNintendo Musik

KuvertNintendo Switch

KuvertNintendo Direct

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvorfor valgte du Wii og ikke PS3 eller X360?

Mikkel Larsen
Mikkel Larsen

0
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 26-05-2007 22:11

Ja, hvorfor valgte du en Wii frem for Playstation 3 og Xbox 360? Smiley

Jeg valgte selv Wii pga. de eksklusive titler, controlleren, designet og så selvfølgelig Virtual Console. Smiley

Dynemand
Dynemand

0

0
1ups givet

#16 - Skrevet 27-05-2007 09:55

Jeg havde heller ikke tænkt på at købe andet end Wii, da jeg syntes at de andre konsoller var alt for dyre. Jeg valgte specielt Wii'en pga. styringen, og så selvfølgelig bare fordi at det var Nintendo. Smiley

stelzig
stelzig

5566
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 27-05-2007 10:08

Jeg køber sandsynligvis også PS3 på et tidspunkt, men jeg købte en wii først både fordi at den er billigere og fordi at jeg ved at smash snart udkommer Smiley

Carbon60
Carbon60

0
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 27-05-2007 11:27

Jeg har alle 3, men kan ikke anbefale det. Jeg købte dem alle af samme grund som også nævnes i denne tråd, nemlig at man ikke bør begrænse sig. Men det er ingen begrænsning, hvis man ikke køber PS3 - den er intet værd pt.

Jeg hader ikke Sony (tidligere havde jeg kun PS og PS2 - og var rigtig glad for dette) - men der er bare intet at komme efter ved en PS3, endnu. Det kommer jo nok med tiden, men indtil videre er det alt for dyrt, at give 5000 for en maskine med ingen 'must-have' titler overhovedet.

Jeg har hentet det meste fra PS shoppen af spilbare demoer, og har naturligvis et par titler til maskinen, alligevel er den aldrig tændt. Jeg vil gerne medgive, at maskinen evner indenfor det grafiske er rigtig fede, men spillene er reelt tomme og indholdsløse som det ser ud nu.

Det er super fedt, at se f.eks. Motorstorm i aktion. Det ser SÅ cool ud, men efter et par gennemspilninger, så kender man den fede grafik og så er der ikke mere at komme efter. Desværre.

Det værste ved PS3 er dog, at den ikke kan bruges sammen med mine venner. Ingen (og jeg kender trods alt en del der kommer hér og gamer) gider være med til, at spille på PS3'en. Vi tænder gerne Wii'en, og senere X360'eren.

Det er sørgeligt, at jeg har for små 8000 kroner stående (med spil, controllere osv.) der bare står og samler støv - og jeg gentager lige, jeg er ikke sony hader, bare realist.

Om 1-2 år vil der måske være nogle spil der er værd at spille, og så er maskinen måske endda faldet en del i pris. Måske er der endda kommet en version med et bedre Blu-ray drev. Og til den tid vil PS3 uden tvivl være en fin maskine, men i dag...nah. Vent til den er faldet i pris og der er bare 2-3 gode spil - og køb hellere en Wii og(?) en X360 indtil da Smiley

TuXX
TuXX

0

0
1ups givet

#19 - Skrevet 27-05-2007 11:30

Ovenstående bekræfter fint hvorfor jeg ikke har PS3 endnu.

Er egentlig enig med Holistic også med, at man ikke bør begrænse sig, men pengene hænger ikke på træerne og hvis der ikke er spil man gider spille på en platform, hvorfor så købe?

Om 2 år er jeg sikker på jeg ejer alle 3 konsoller. Men pt. støjer X360 for meget og PS3 er for dyr og uinteressant.

Piske
Piske

0

0
1ups givet

#20 - Skrevet 27-05-2007 11:31 - Redigeret 27-05-2007 11:31

jeg valgte Wii fordi:
1. Det er nintendo. Nintendo har de bedste title IMO
2. Kontrolleren!
3. Den er billig

Jeg overvejer kraftigt at begynde at spare sammen til en 360'er. og det er mest pga. grafikken.

StarF
StarF

0

0
1ups givet

#21 - Skrevet 27-05-2007 12:04

Har valgt Wii fordi så får jeg Zelda og Mario osv...

har desuden lige købt en brugt Xbox360.. så kan man få prøvet Viva Pinjata Smiley har ingen planer om nogen sinde at røre en ps3!

Ploek
Ploek

0

0
1ups givet

#22 - Skrevet 27-05-2007 12:10

Bambi skrev:
Kan kun give TuXX ret i at X360 støjer utrolig meget... Jeg er nødt til at sætte min til at køre over et stereoanlæg, for at overdøve den.Smiley

Ved godt den larmer men hvis ovenstående er tilfældet har du delme et dårligt tv!

Ploek
Ploek

0

0
1ups givet

#23 - Skrevet 27-05-2007 12:12

TuXX skrev:
Om 2 år er jeg sikker på jeg ejer alle 3 konsoller. Men pt. støjer X360 for meget og PS3 er for dyr og uinteressant.

Tror ik du ska regne med at 360éren blir mindre støjende med tiden!

TuXX
TuXX

0

0
1ups givet

#24 - Skrevet 27-05-2007 12:12 - Redigeret 27-05-2007 12:13

Det behøver ikke være et dårligt TV.. Nogle TV har slet ikke højttalere... Smiley

Men en X360, Wii mv. skal da i forvejen være sat til et surround anlæg så det giver helt sig selv Smiley

Pløk: Det tegner ellers den vej mht til støj. De arbejder jo på en 65nm CPU/GPU og i USA er de allerede begyndt, at bruge BenQ drev som støjer mindre.

Hvorfor mener du ikke jeg skal regne med, at den kommer til, at støje mindre ud fra ovenstående?

Vaelte
Vaelte

0

0
1ups givet

#25 - Skrevet 27-05-2007 12:19

BonusNinja skrev:
Jeg valgte den pga. kontrollen og Virtual Console. PlayStation 3 er bare for dyr, sååå ... Smiley

Hehe, du vandt den jo, så du skal ikke klage Smiley

Ploek
Ploek

0

0
1ups givet

#26 - Skrevet 27-05-2007 12:21

TuXX skrev:
Pløk: Det tegner ellers den vej mht til støj. De arbejder jo på en 65nm CPU/GPU og i USA er de allerede begyndt, at bruge BenQ drev som støjer mindre.

Det vidste jeg slet ik! det lyder som et godt skridt for maskinen for den er sgu noget støvsuger agtig!

TuXX
TuXX

0

0
1ups givet

#27 - Skrevet 27-05-2007 12:23

Men lad os nu se Pløk.. jeg selv er lidt skeptisk fordi maskinen sælger jo skidegodt som den er nu, så hvorfor putte for mange penge i, at gøre den alt for støjsvag?

Jeg går bare og håber som en lille dreng.. Smiley

Alternativt må man jo tage chancen og købe en, montere anden firmware i drevet og smide 2 lydsvage blæsere i.. men så ryger al garanti på den og den er jo lidt halvkendt for 3 Rings of Death..

Ploek
Ploek

0

0
1ups givet

#28 - Skrevet 27-05-2007 12:25

TuXX skrev:
Hvorfor mener du ikke jeg skal regne med, at den kommer til, at støje mindre ud fra ovenstående?

Det var ikke baseret på noget du skrev, det var baseret på min teori om at de nok hellere ville lave en ny maskine end bruge penge på at forbedre hardwaren i den nuværende!

Ploek
Ploek

0

0
1ups givet

#29 - Skrevet 27-05-2007 12:34

TuXX skrev:
Men lad os nu se Pløk.. jeg selv er lidt skeptisk fordi maskinen sælger jo skidegodt som den er nu, så hvorfor putte for mange penge i, at gøre den alt for støjsvag?

Jeg går bare og håber som en lille dreng.. Smiley

Alternativt må man jo tage chancen og købe en, montere anden firmware i drevet og smide 2 lydsvage blæsere i.. men så ryger al garanti på den og den er jo lidt halvkendt for 3 Rings of Death..

Eller: man kan købe et eksternt køle apparat som skulle gøre den betydeligt lydsvagere!

Selvom det er en støjende maskine, er jeg faktisk rigtig glad for min 360ér!
Spil som Crackdown, gears of war og rainbow six vegas er jo fuldstændig
fabelagtige!

MasterJJ
MasterJJ

13

0
1ups givet

#30 - Skrevet 27-05-2007 12:39

Jeg har valgt Wii, fordi jeg elsker Nintendos spilserier. Og jeg har en Xbox 360, for at spille seriøse skydespil(Halo) + racing spil, noget der ikke fungerer så godt på Nintendos konsoller.