KuvertN-cast #272: En vaskeægt...

KuvertCarmageddon: Rogue Shift ...

KuvertLanceringstrailer for Met...

KuvertAssassin's Creed: Shadows...

KuvertDetaljer og trailer om ko...

KuvertLanceringstrailer for Red...

KuvertN-club Streams: Uge 49

KuvertN-cast #271: Fans i panik...

KuvertÅrets pakkeleg 2025 er i...

KuvertAssassin's Creed Shadows ...

KuvertMario Kart World

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertMetroid Prime 4: Beyond

KuvertGlædelig Jul og Godt Nyt...

KuvertN-cast-tråden

KuvertAlternative nyheder

KuvertFilm med videospilsrefere...

KuvertTetris 99

KuvertElden Ring: Tarnished Edi...

KuvertKirby Air Riders

KuvertS: pokemon legends za sw2

KuvertTilbudstråden

KuvertS Tomme kasser til spil

KuvertS: Donkey Kong Bananza

KuvertSwitch dock sælges

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvorfor valgte du Wii og ikke PS3 eller X360?

Mikkel Larsen
Mikkel Larsen

0
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 26-05-2007 22:11

Ja, hvorfor valgte du en Wii frem for Playstation 3 og Xbox 360? Smiley

Jeg valgte selv Wii pga. de eksklusive titler, controlleren, designet og så selvfølgelig Virtual Console. Smiley

Garfi
Garfi

0

0
1ups givet

#31 - Skrevet 27-05-2007 12:50

Ja, det må vi jo se når Metroid Prime kommer til Wii'en, de har jo lovet at revolutionere måden at spille shooter på til konsoller Smiley

Det er de også nød til for, hold da op, FPS på konsollerne i dag foregår i kørestol hvor selv pensionisterne kan være med. Prøvede resistance fall of man til PS3, hvor man bruger begge sticks til at styre med, hot damn, my head hurt, my feet stink and I don't love jesus, det var crazy.

PS. Ja jeg er en PC FPS whore Smiley

Shajita
Shajita

338
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 27-05-2007 13:04

jeg valgete wii'en pga mario, zelda, PKMN, wifi spil, prisen og ds & wii samarbejde.
og når jeg får penge på lommen vælger jeg 360 frem for ps3 pga x-box LIVE og RARE.

Ed
Ed

0

0
1ups givet

#33 - Skrevet 27-05-2007 13:06 - Redigeret 27-05-2007 13:06

Pga. de eksklusive spil, som jeg desværre et blevet meget skuffet over. Der er i hvert fald ikke kommet noget ordentligt til Wii endnu. Wii Sports, Wario Ware, og Excite Truck er da sjove nok, men ikke fantastiske. Zelda er rigtig godt, men det er ikke eksklusivt til Wii, og så har man i øvrigt intet at lave i det når det er gennemført. Håber snart der kommer noget bedre til Wii ...

chessr
chessr

341
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 27-05-2007 15:20 - Redigeret 27-05-2007 15:20

fordi Nintendos egne spil ligger langt over alle xbox og PS3 spil. deres spil siger mig bare ikke noget mere. har en 360er men bruger den ikke. ikke siden jeg fik Wii. og på grund af alle de fede spil som er ude til Wii allerede nu Smiley

de kan ikke underholde på samme niveau

Jeppe
Jeppe

0

0
1ups givet

#35 - Skrevet 27-05-2007 15:23 - Redigeret 27-05-2007 15:30

Er enig med dem der siger, at der kun er komme MEGET få gode spil til Wii. Synes alle 3 konsoller ser ud til at få nogle gode spil inden nytår. Jeg vælger nok PS3 fremfor 360, da mange af de gode spil til 360 også kan spilles på PC.

Carbon60: Forhold dig nu helt i ro. Det er altid dumt at købe en konsol til launch, da man ikke ved hvornår de gode titler kommer. Anyways, PS3'en har lovende titler i sigte: LittleBigPlanet, Uncarted: Drake’s Fortune, Ninja Gaiden Sigma, Final Fantasy XIII, Ratchet and Clank, og flere.

Zøvnig
Zøvnig

10
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 27-05-2007 15:40

Jeg har valgt en Wii fremfor de andre af flere grunde. Jeg er selvfølgelig Nintendo fan og det gør selvfølgelig mit valg lidt lettere Smiley
Men controlleren og den nye indgangsvikle til spillene betyder meget for mig. Jeg har været gamer i små 25år og der skal mere og mere til før jeg rigtig bliver fanget af et spil.

Ds gav mig virkelig spilleglæden tilbage og Wii har samme tendens. Kan godt lide nye vinkler på spillene så det er min primære grund.

Omkring de andre to vil jeg vælge Xbox 360 hvis jeg en dag udvidder. Den har Oblivion og andre titler i den dur og dem kan jeg rigtig godt følge. Xbox Live virker også gennemarbejdet og det tiltaler mig meget at kunne spille online igen (spillede en del på pc før i tiden) PS 3 synes jeg ikke rigtig indeholder noget jeg kan bruge. Spillene ser for mig samtidig kedelige ud og det er kun LittleBigPlanet jeg synes de ser rigtig spændende ud.

Carbon60
Carbon60

0
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 27-05-2007 16:15

Jeppe skrev:
Carbon60: Forhold dig nu helt i ro. Det er altid dumt at købe en konsol til launch, da man ikke ved hvornår de gode titler kommer. Anyways, PS3'en har lovende titler i sigte: LittleBigPlanet, Uncarted: Drake’s Fortune, Ninja Gaiden Sigma, Final Fantasy XIII, Ratchet and Clank, og flere.

Holder mig generelt i ro Smiley

Jeg køber stort set altid konsoller til launch, så jeg er skam godt klar over, at der tit går lidt tid inden der kommer super titler. Jeg er også godt klar over, at der kommer fine titler til PS3 en dag - hvilket jeg også skriver.

Men det ændrer ikke ved, at der pt. intet er på PS3. Jeg ser frem til LittleBigPlanet som noget yderst lovende, men bortset fra denne, glæder jeg mig ikke til noget.

X360 har en del bedre spil, og (for mit vedkommende) nogle gode på vej også. Og da prisen er lavere, så er den klart at foretrække som det ser ud nu. Det er muligt, at det ændrer sig med tiden - hvilket jeg OGSÅ skriver.

Jeg tror sagtens man kan få noget godt ud af PS3 om et par år, så det eneste jeg mener er, at man måske bør vente med et køb i den prisklassem indtil der rent faktisk er spil der er værd at spille.

Om så PS3 bare er så meget fedre end alting om 3 år, det vil jeg ikke afvise, men jeg ville bare- hvis jeg kunne vælge om - have ventet til det var en realitet. Indtil da kunne jeg så hygge med med to konsoller der (igen IMO) holder hele vejen allerede nu.

Jeg gider ikke noget flame fis, for det er ikke hvad jeg er ude på. Hvis nogen mener, at PS3 - som den ser ud nu - bare er alt for cool, så er det jo perfekt. Jeg har en anden mening.

DK_MelMan
DK_MelMan

15

0
1ups givet

#38 - Skrevet 28-05-2007 15:11

Kenny skrev:
Pga. de eksklusive spil, som jeg desværre et blevet meget skuffet over. Der er i hvert fald ikke kommet noget ordentligt til Wii endnu. Wii Sports, Wario Ware, og Excite Truck er da sjove nok, men ikke fantastiske. Zelda er rigtig godt, men det er ikke eksklusivt til Wii, og så har man i øvrigt intet at lave i det når det er gennemført. Håber snart der kommer noget bedre til Wii ...

"Zelda er rigtig godt, men det er ikke eksklusivt til Wii". WHAT?!?! Hvilke andre maskiner har du da set Zelda til? Jeg vil sådan set også gerne lige se et link, til et billede af et cover af Zelda til PS3 eller Xbox, eller en Youtube film hvor man kan se en der spiller Zelda på PS3 eller Xbox...

Zelda, Mario, Donkey Kong osv. er Nintendo Only! Og det er blandt andet derfor vi ELSKER Nintendo!

BecelClaes
BecelClaes

5
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#39 - Skrevet 28-05-2007 15:12

Twilight Princess findes også i Gamecube version. Det er ikke ekslusivt til Wii.

Butju
Butju

10

0
1ups givet

#40 - Skrevet 28-05-2007 15:17

Jeg valgte wii fordi den er billigst og den specielle styring Smiley

Munck
Munck

0
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#41 - Skrevet 28-05-2007 15:22

Valgte alle 3 fordi jeg er en gamer Smiley.
Jeg er ikke så kræsen at jeg kun vil have den ene slags.
Samt at jeg tror Wii'ens success blæser af om et par år og så vil PS3 og 360 vinde endnu mere frem end de gør i dag.

Matthias Aurelian
Matthias Aurelian

0

0
1ups givet

#42 - Skrevet 28-05-2007 15:34

Jeg valgte Wii frem for Playstation 3 og Xbox 360.

Det gjorde jeg fordi der er flest titler der tiltaler mig til Nintendo frem for de andre. Må også give medhold i at Wii'en ikke har alt for mange must have endnu. Der er lidt for meget prøv-den-nye-styring-spil efter min mening.

Playstation 3 var på tale, da jeg har en ps2 og også kende en hel del gode spil til den. men Playstation 3 har absolut ingen titler der tiltaler mig endnu, og heller ikke nogen som jeg har hørt kommer. Desuden er den voldsomme pris også noget der tynger vægtskålen.

Xbox 360 - ved ikke. Hvis jeg skulle have en udover Wii har den da nogle spændende titler.

DK_MelMan
DK_MelMan

15

0
1ups givet

#43 - Skrevet 28-05-2007 15:36

Terrificy skrev:
Twilight Princess findes også i Gamecube version. Det er ikke ekslusivt til Wii.

Nåååh, ja... På den måde... Meeen...

kaldra
kaldra

13

0
1ups givet

#44 - Skrevet 28-05-2007 15:37

men hvad?

Gradius
Gradius

22
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#45 - Skrevet 28-05-2007 17:37

Munck skrev:
Valgte alle 3 fordi jeg er en gamer Smiley.
Jeg er ikke så kræsen at jeg kun vil have den ene slags.
Samt at jeg tror Wii'ens success blæser af om et par år og så vil PS3 og 360 vinde endnu mere frem end de gør i dag.

Hehe nu tror jeg ikke det handler så meget om folk er kræsne hvis de ikke vælger alle 3... nok nærmere monetos Smiley

Har en XBOX360 og en Wii