N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Julen 2015

Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

Skrevet 01-12-2015 11:43

Det Sørme, det sandt, december! Hvilket jo betyder det er blevet juletid! Hvad har i fået skrevet på jeres ønskeseddel i år? Skal i se julekalender? Har i nogle specielle juletraditioner? Så længe det handler om jul høre det til her!

Benjamin1980
Benjamin1980

60
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 03-12-2015 21:00

Tager den lange tur fra det mørke Jylland over og besøger min mor i københavn i julen , glæder mig til hygge og god mad Smiley


Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 08-12-2015 11:36

Så har jeg fået set lidt af TV2 julekalender....Jeg er godt nok ikke særlig imponeret over børneskuespillerne! Det er ikke et særlig godt tegn når den klart bedste skuespiller er en 8-årig dreng Smiley!


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 08-12-2015 16:10

Asger Grau skrev:
Så har jeg fået set lidt af TV2 julekalender....Jeg er godt nok ikke særlig imponeret over børneskuespillerne! Det er ikke et særlig godt tegn når den klart bedste skuespiller er en 8-årig dreng Smiley!


Børn er sjældent særligt gode skuespillere og det er en gennemgående problem i stort set alle julekalendere. I sidste ende er julekalendere på tv jo også henvendt til børn, og de lægger jo nok ikke mærke til at det er dårligt skuespil Smiley


JB
JB

211
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 08-12-2015 17:01

Nemy skrev:

Asger Grau skrev:
Jeg har opdaget en hel "ny" juleklassiker som jeg ved jeg hvert fald kommer til at se hvert eneste år fra nu af: Arthurs Christmas...Eller på dansk Arthurs store julegaveræs. Nøj hvor den film rammer så mange ting rigtig hvad angår julen! Filmen har massere af humor og historien er faktisk rigtig interessant! filmen kan findes på Netflix og er virkelig noget der kan få en i julestemning Smiley!


Sjovt du siger det, har netop set den i søndags. Den er som du siger en instant juleklassiker på højde med Polarexpress i mine øjne =)



Den er rigtig god, jeg så den også i søndags med ungerne og de er vilde med den.