Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Mobil

WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 24-04-2007 20:21

hej allesammenSmiley

jeg leder efter en ny/god mobil uden abonnement/ billige mobil. kan ikke så godt lid min mobil den er dårlig og den må godt have huk/mp3 håber i kan hjælpe mig

Roflmao 4 år O_O? Smiley
TriSilav
TriSilav

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 24-04-2007 20:25

Hvormeget har du tænkt dig at den skulle koste?


WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 24-04-2007 20:27

500-700




Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 24-04-2007 20:28

Hvis du skal have en ny god mobil uden abo og med mp3 afspiller skal du af med mere end 500-700kr


Strunge
Strunge

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 24-04-2007 20:31

Hvis den skal være Abo fri bliver det nok mere end det ja...


Holistic
Holistic

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 24-04-2007 20:32 - Redigeret 24-04-2007 20:35

En anden gang laver vi lige en ordentlig titel.
+ et ordentligt start indlæg der beskriver nærmere hvad du søger.


AkiRa
AkiRa

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 24-04-2007 20:33 - Redigeret 24-04-2007 20:34

Jepper, lige så snart du ikke skal have abonnoment med, så stiger prisen.
Bare inde på nogle auktions sider, og visse farvede aviser. Der ligger de på minimum 700 kr.
Men jeg ville anbefale diverse Sony-Ericsons. Fra w800i og så op efter. Deres kamera er helt i orden, da de bruger diverse software fra Sony's cybershot kameraer. Mp3 afspilleren er den samme historie, hardware og software fra Sony's tidligere mp3 afspillere.
Har personlig en w810i, egentlig meget tilfreds med telefonen, eneste minus er den føles lidt billig forhold til de forgående, den har meget runde kanter, så den er lidt lettere at tabe.


WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 24-04-2007 20:35

akira hvor køber jeg den?Smiley


Strunge
Strunge

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 24-04-2007 20:35

AkiRa skrev:
Jepper, lige så snart du ikke skal have abonnoment med, så stiger prisen.
Bare inde på nogle auktions sider, og visse farvede aviser. Der ligger de på minimum 700 kr.
Men jeg ville anbefale diverse Sony-Ericsons. Fra w800i og så op efter. Deres kamera er helt i orden, da de bruger diverse software fra Sony's cybershot kameraer. Mp3 afspilleren er den samme historie, hardware og software fra Sony's tidligere mp3 afspillere.
Har personlig en w810i, egentlig meget tilfreds med telefonen, eneste minus er den føles lidt billig forhold til de forgående, den har meget runde kanter, så den er lidt lettere at tabe.



Agree på det næsten det hele..

hvad mener du med at W810i føles billigere ? (jeg har den samme) Smiley


AkiRa
AkiRa

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 24-04-2007 20:39 - Redigeret 24-04-2007 20:39

Kæresten har en w800i og den føles bare lidt mere hårdfør. Når man slår på den med en negl, så kommer den lidt hule plastik lyd ikke frem. Hvorimod på w810i, er der lidt langs kanterne, og en lidt sjov finnish over sig. Men det er også ude i småtings afdelingen når jeg tænker over det. Faktisk, når jeg ser på andre telefoner, så er det vist et gennemgående problem for mange mobilefirmaer.


Strunge
Strunge

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 24-04-2007 20:42

hmm.. tjaah.. jeg kan nu meget godt lide det, de runde kanter føles bedre når den ligger i min hånd Smiley

og det med at den ikke er helt så hårdfør har jeg heller ikke de store problemer med, men den er underligt nok ikk specielt meget lettere ^^


AkiRa
AkiRa

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 24-04-2007 20:49 - Redigeret 24-04-2007 20:51

- Wiimand

Hvis du allerede har et abonnement, og skal bruge en ny telefon til det. Snak med din udbyder, og spørg om du kan købe den igennem dem, til en nogenlunde pris.
Jeg er kunde hos TDC, og da min gamle SE ikke gad mere. Så gik jeg ned i deres butik, og købte min nye til 1 kr. og fik en gratis oplader til bilen med, endda uden at skulle ændre mit abonnement.


- Strunge

Tja, jeg skulle nok bare finde noget for at være negativ. Smiley Man skulle næppe beskyldes for fanboyism


Holistic
Holistic

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 24-04-2007 20:51

Præcis som Akira siger.. det er den nemmeste billigste og hurtigste måde at gøre det på.

Er du til en lidt mere blæremobil kan en SE M600i klart anbefales. En super tlf


WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 24-04-2007 21:03 - Redigeret 24-04-2007 21:04

jeg har telemord der er der ikke Abonnement på. du riger smser og betaler


AkiRa
AkiRa

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 24-04-2007 21:07 - Redigeret 24-04-2007 21:16

- Wiimand

Inde på telmore shoppen har de en Sony ericsson K750i til salg til små 299 kr. Også en meget fin telefon. Hardware mæsigt faktisk identisk til w800i 'eren. Faktisk hvis du flasher en k750, så kan den blive til en Walkman telefon.


Nu da spørgsmålet er besvaret så kan vi lige så godt snakke mobil telefoner resten af tiden.
Jo ja M600i'eren er en fin telefon. Men jeg kunne bare ikke vende mig til den, de to-vejs knapper, virkede bare ikke helt for mig. Når man ville skrive med stylus på den. Altså genkendelse skrift, så var det lavet på en mystisk måde. Men alt det var det overflade kosmetiske jeg nåede at stifte bekendskab med, resten såsom stereo Bluetooth, audio streaming osv osv nåede jeg ikke at kigge på.
Jeg syntes dog når man var oppe i det leje, med touch screen. Så kunne man lige så godt købe en Smartphone. Jeg købte en engang.... to faktisk. Aldrig har jeg været så glad for en telefon som jeg var for min Qtek s100. Den kunne alt, og det den ikke kunne, det kunne man hente programmer til. MAn kunne se Avi, Mpg film, chattet over Irc, redigere Excel filer. You Name It!
Problemmet er bare, at de ligger på den forkerte side af 5000 kr... Og når man vælger at køre den første over. For derefter skaffe sig en ny, som man helt tilfældigvis ligger oven på bilen, og måske sætte bilen lidt for hurtig igang. Så er det pludselig dyrt at have Smartphones.


Holistic
Holistic

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 24-04-2007 21:12

Hehe... Smiley

må nu sige jeg er yderst tilfreds med min M6001.. overvejede oss en desideret smartphone med Windows CE.. men har altid været nysgerrig efter Symbian, så derfor faldt valget på SE. Designmæssigt ligger den oss tættere på det jeg kan li end de fleste rigtige smartphones gør.. de er som regel ret klodse.. min sidekick II blev jeg f.eks lynhurtig træt af.