? N-CLUB .DK N N-CLUB B A

musik band afstemning

Oprettet 02/12/2005
chris-peetz-vis
chris-peetz-vis
0
Level: Medlem
Skrevet 02/12/2005 • Redigeret 21/12/2005
0 1ups
ok syns lige vi ska lave en musik afstemning.

man SKAL kun skrive fem af de band`s som står her


SYSTEM OF A DOWN
GOOD CHARLOTE
SIMPLE PLAN
OUTLANDIS
METALLICA
P.O.D.
LINKiN PARK
GREEN DAY
H.I.M.
NIGHT WISH
GORILLAZ
MY CHIMICAL ROMANCE
STICTY
COLD PLAY
MEW
THE RASMUS
TOKIO HOTEL
MOTÖRHEAD
DANSK FLØDE
STERLING
MUSE
NICKELBACK
MIYAVI
GACKT
ORANCE RANGE
CRUSH 40
SUM 41
BLINK 182
THE BRAVERY
THE CURE
DIZZY MIZZ LIZZY
LOSTPROPHETS
NIRVANA
ROBEN OG KNUD
U2
HEVIA
FEDE FIN OG FUNNY BOYS
KIM LARSEN OG KJUKKEN
QUEENS OF THE STONE
KASMIR
DCFC
CHILDREN OF BODOM
THE BLOOD HOUND GANG
STORM SLAG
RAMMSTEIN
MEGADETH
TV-2
D.A.D
RED WARSZADA
AYREON
NEW ORDER
HEAD ATOMICA
GRATITUDE
DIAL ZERO
ISIS
LAMPHADE
MY BLOODY VALENTINE
THE CHAMICAL BROTHERS
THE USED
VIRGO
SOIL
YELLOWCARD
GUNS N` ROSES
THE DARKNESS
D 12
BIKSTOK RØGSYSTEM
ARCH ENEMY
DIMMU BORGIR
SAFRIDUO
NIK & JAY
SPLEEN UNIDET
DARF PUNK
CKY
CLUTCH
UNDER BYEN

nogle af dem er bare med for at få så mange med så muligt

ps: den nederste band hader jeg lidt for stygt....

og forresten må i godt lave en top fem...

1=5 points
2=4 points
3=3 points
4=2 points
5=1 point


min stemme: 1: system of a down
2: the darkness
3: rammstein



Alt respekt til Axis Pedaler, Ludwig Tromer, Paiste Bæknerer og Lunar Eclipse!
chris-peetz-vis
chris-peetz-vis
0
Offline
Level: Nybegynder
#31 Skrevet 03/12/2005 • Redigeret 03/12/2005
0 1ups
hey!
nu hvor der er kommet flere bands må i gerne lave en top 5




undskyld jeg først siger det nu

Alt respekt til Axis Pedaler, Ludwig Tromer, Paiste Bæknerer og Lunar Eclipse!
Aura
Aura
0
Offline
Level: Nybegynder
#32 Skrevet 03/12/2005 • Redigeret 08/12/2005
0 1ups
Ok Smiley

1. P.O.D.
2. Linkin Park
3. Nickelback
4. Bloodhound Gang
5. Good Charlotte
Hyuuga
Hyuuga
0
Offline
Level: Nybegynder
#33 Skrevet 03/12/2005
0 1ups
1. KASHMIR
2. System Of A Down
3. Nightwish
4.(Metallica, Nirvana, Static-X)

Musik lige nu: Alt Muligt
Venter på: Final Fantasy XIII (PS3)
Spiller for tiden: Intet
Mads_7
Mads_7
0
Offline
Level: Nybegynder
#34 Skrevet 03/12/2005
0 1ups
Wee~! Nye bands! Smiley

Men jeg bliver jo nok stadig den eneste, der stemmer på Children of Bodom, da der nok ikke er andre der kender dem Smiley Smiley

1. Children of Bodom
2. Nightwish
3. Rammstein
4. Metallica
5. System of a Down

Excellent. It appears you are certainly capable of performing my lost art.
Very well. My next hidden skill is...
The Barrel Roll! Let it be hewn into your mind!
Mecha_tails
Mecha_tails
0
Offline
Level: Nybegynder
#35 Skrevet 04/12/2005
0 1ups
Det var svært fordi jeg ikk sysnogle af de 5 band er bedre end det andet

1: Crush 40
2: Sum 41
3: Orange Range
4: Blink 182
5: Linkin park
Flødeglasur
Flødeglasur
10
Offline
Level: Nybegynder
#36 Skrevet 04/12/2005
0 1ups
1. Linkin Park
2. Fort Minor
3. Good Charlotte
Ignorancia
Ignorancia
0
Offline
Level: Nybegynder
#37 Skrevet 04/12/2005
0 1ups
Tillad mig lige at smide et lille notits ind her, Hold kæft hvor er LP's standard bare gået lav, jeg mener, Fort Minor, mage til lorte pop/rock/crap skal man da lede længe efter, hvis de bare havde holdt Reanimation stilen hele vejen igennem...

Friends are like toasters, if you drop them down the stairs, they won't make you toast anymore
AND
AND
818
Offline
Level: Medlem
#38 Skrevet 04/12/2005
0 1ups
Hvorfor er Megadeth ikke med på listen? De er da klart federe end nogen andre.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mystical Ninja: Starring Goemon Greatest '98
Ibisumaru: "Igimagiocar!!"
Konami Yeah!!
chris-peetz-vis
chris-peetz-vis
0
Offline
Level: Nybegynder
#39 Skrevet 04/12/2005
0 1ups
AND skrev:
Hvorfor er Megadeth ikke med på listen? De er da klart federe end nogen andre.



grunden til at der ikke er så mange af jeres ynglings band's er fordi da jeg lavede den her afstemning, to jeg bare nogle tilfældige band's


så det godt i menner mig om dem jeg har glemt......

Alt respekt til Axis Pedaler, Ludwig Tromer, Paiste Bæknerer og Lunar Eclipse!
dustman
dustman
17
Offline
Level: Nybegynder
#40 Skrevet 04/12/2005
0 1ups
hvad stemmer vi om?

THE CHAINSAW TWIRLS INTO THE CROWD, RIPPING APART FLESH AND BONES. I HEAR THE SOFT STEPS OF MY BEST FRIEND APPROACHING THE FEAST OF HER LIFE. HER MOUTH RIPS THROUGH THE BONES, CRUSHING THEM WHILE THE BLOOD IS DRIPPING FROM HER DISFIGURED FACE. WE ARE HOME.
chris-peetz-vis
chris-peetz-vis
0
Offline
Level: Nybegynder
#41 Skrevet 05/12/2005 • Redigeret 05/12/2005
0 1ups
dustman skrev:
hvad stemmer vi om?



hva det bedste "band" er........


ps: kajika. ka godt være du er sur over at alle "dine" ynglings band ikke er med. du den eneste der broker dig..... de andre ber mig bare om at få den med på listen..... så hvis du bare to det lidt roligt, og sagde hva for et band du godt kunne tænke skulle med.............

Alt respekt til Axis Pedaler, Ludwig Tromer, Paiste Bæknerer og Lunar Eclipse!
Mads_7
Mads_7
0
Offline
Level: Nybegynder
#42 Skrevet 05/12/2005
0 1ups
btw, er det kun nogle bestemte genre, som du vil have på listen eller kan alle bands og musikere komme med hvis der biver bedt om det?

For jeg synes mest at jeg ser Rock, Punk, Metal osv.

Hvad med f.eks. Eminem's rap rap eller Mozart's synfonier??

Excellent. It appears you are certainly capable of performing my lost art.
Very well. My next hidden skill is...
The Barrel Roll! Let it be hewn into your mind!
chris-peetz-vis
chris-peetz-vis
0
Offline
Level: Nybegynder
#43 Skrevet 05/12/2005
0 1ups
Mads_7 skrev:
btw, er det kun nogle bestemte genre, som du vil have på listen eller kan alle bands og musikere komme med hvis der biver bedt om det?

For jeg synes mest at jeg ser Rock, Punk, Metal osv.

Hvad med f.eks. Eminem's rap rap eller Mozart's synfonier??



det er jo en "band" afstemning..........


har tænk mig at lave en afstemning hvor det kun er solo
fks. eminem, mozart, loc,..................

men det blir ik nu

,..................=hvad som helst

Alt respekt til Axis Pedaler, Ludwig Tromer, Paiste Bæknerer og Lunar Eclipse!
chris-peetz-vis
chris-peetz-vis
0
Offline
Level: Nybegynder
#44 Skrevet 05/12/2005
0 1ups
NINST skrev:
gorrilazz
mew
u2

kunne du måske sætte D.A.D på listen?



arrrrrggggggggggg........ hvordan kan jeg nu også glemme det band,
når D.A.D er et meget godt band...

Alt respekt til Axis Pedaler, Ludwig Tromer, Paiste Bæknerer og Lunar Eclipse!
Kanin
Kanin
Offline
Level: Aktiv
#45 Skrevet 06/12/2005
0 1ups
Hva med:
Ayreon
New Order
Head Atomica
Gratitude
Dial Zero
ISIS
Lamphade
My Bloody Valentine
The Chemical Brothers
The Used
Virgo
Soil
Yellowcard
Du skal være logget ind for at svare

Deltag i diskussionen ved at logge ind eller oprette en konto

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Nemy - 1 dag siden
Atelier Karia: The Night ...
af JOEP - 3 dage siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 5 dage siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 5 dage siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 7 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 7 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 7 dage siden
Mario Shop