Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

OL 2012

Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

Skrevet 27-07-2012 02:01

Hvad synes I generelt om OL, hvilke er jeres yndlingsdiscipliner og hvilke skal I se i år? OL starter jo i morgen, så dette er tråden til al diskussion derom.

Jeg er netop vendt hjem fra London, hvor jeg må indrømme jeg blev en smule hyped på det hele, men jeg plejer ikke at gå forfærdelig meget op i det og ser det kun hvis jeg keder mig en smule. Dog har jeg planer om at følge sprint i år, for at se om verdensrekorden bliver slået endnu engang Smiley

Sillyyy
Sillyyy

2979
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 28-07-2012 02:07

Så er åbningsceremonien afsluttet, og jeg så det fra begyndelsen til da den Olympiske flamme blev bragt til det Olympiske Stadion. Synes det var meget flot og underholdene, især med Mr. Beans optræden, :] Det var også smukt hvordan alle på stadionet sang med på "Hey Jude" til sidst.

Jeg regner med at følge med i håndbold kampene, men ellers ikke meget andet.


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 28-07-2012 02:40

Jeg skal også se håndbold.
Ellers bliver det nok bare lidt random kiggeri engang imellem, atletik er ret fint at have i baggrunden og kampsport burde være sejt at se. Hvis Danmark får guld i noget andet kan det være jeg også ser finalen der.


Power_Eskild91
Power_Eskild91

1
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 28-07-2012 20:11

lidt trist at der kun er dårlige sportsgrene med i ol... det har helt sikkert potentialle til mere..


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 28-07-2012 20:13

Power_Eskild91 skrev:
lidt trist at der kun er dårlige sportsgrene med i ol... det har helt sikkert potentialle til mere..



Troll-club.dk


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 02-08-2012 01:55

Hehe, så nogen af jer dette? Smiley

http://kotaku.com/5930983/olympic-gymnast-uses-zelda-medley-during-performance


JOEP
JOEP

74282
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 02-08-2012 09:57



Dét er awesome!


Bota
Bota

140
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 02-08-2012 18:32

Ærgerligt med så mange danske badmintonspillere ude. Ser heller ikke godt ud for Gade lige pt. - i det mindste er herredoublen da videre til semifinalen.


stelzig
stelzig

4790
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 02-08-2012 19:33 - Redigeret 02-08-2012 19:52

Er jeg den eneste som er ved at være træt af snakken om usportslighed og direkte snyd (ja, det sagde en nyhedsvært. At tabe kan åbenbart være at snyde...) ved de diskvalificerede badmintonholds forsøg på at tabe? Hele sportsverdenen virker til at være fyldt med folk som i kompetitiv gaming vil anses som "scrubs".

Jeg kan til dels forstå reaktionen hvis vi snakker at tabe for andre hold på grund af bestikkelse eller whatever, men når man taber fordi det rent faktisk er ens egen bedste chance for at vinde i sidste ende? Come on. Ja, ok kald det usportsligt og ikke fair play (det eneste parti jeg kan se det som "usportsligt" overfor her er forresten også tilskueren, der er ingen af deltagerne der tager skade). Men det er sgu ikke en regel og at diskvalificere folk for det og bagefter være stolt over hvordan man har håndteret sagen (godt gået, Virkerlig svært at diskvalificere folk, i er fandme dygtige), synes jeg sgu er for meget.

Der bliver snakket alt for meget om hvordan det er en skandale hvad spillerne har gjort og alt for lidt om at det er en skandale at det overhovedet kan være en fordel at tabe til at begynde med. ORDN JERES REGELSÆT I STEDET FOR DE HER LAPPELØSNINGER!

ps. Ja, jeg er godt klar over at visse turneringer som MLG har lidt af de samme æreskodeks, men den situation jeg kender derfra (to spillere der splittede), finder jeg stadig lidt mere respektabel end det her som sagtens kan fikses på en bedre måde. Så vidt jeg har forstået er det endda fordi de selv for nylig har ændret regelsættet og at det ikke kunne ske tidligere. pfffft.


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2693
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 02-08-2012 22:23

Jeg er herovre, og har set virkelig meget sport den seneste uge. Stemningen er fænomenal, OL-byen er huuuuuge - det er virkelig en 'once in a lifetime'-oplevelse. Mødte tre basketstjerner fra Spanien forleden, det var ret fedt.


JOEP
JOEP

74282
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 02-08-2012 22:33

stelzig skrev:
Er jeg den eneste som er ved at være træt af snakken om usportslighed og direkte snyd (ja, det sagde en nyhedsvært. At tabe kan åbenbart være at snyde...) ved de diskvalificerede badmintonholds forsøg på at tabe? Hele sportsverdenen virker til at være fyldt med folk som i kompetitiv gaming vil anses som "scrubs".

Jeg kan til dels forstå reaktionen hvis vi snakker at tabe for andre hold på grund af bestikkelse eller whatever, men når man taber fordi det rent faktisk er ens egen bedste chance for at vinde i sidste ende? Come on. Ja, ok kald det usportsligt og ikke fair play (det eneste parti jeg kan se det som "usportsligt" overfor her er forresten også tilskueren, der er ingen af deltagerne der tager skade). Men det er sgu ikke en regel og at diskvalificere folk for det og bagefter være stolt over hvordan man har håndteret sagen (godt gået, Virkerlig svært at diskvalificere folk, i er fandme dygtige), synes jeg sgu er for meget.

Der bliver snakket alt for meget om hvordan det er en skandale hvad spillerne har gjort og alt for lidt om at det er en skandale at det overhovedet kan være en fordel at tabe til at begynde med. ORDN JERES REGELSÆT I STEDET FOR DE HER LAPPELØSNINGER!

ps. Ja, jeg er godt klar over at visse turneringer som MLG har lidt af de samme æreskodeks, men den situation jeg kender derfra (to spillere der splittede), finder jeg stadig lidt mere respektabel end det her som sagtens kan fikses på en bedre måde. Så vidt jeg har forstået er det endda fordi de selv for nylig har ændret regelsættet og at det ikke kunne ske tidligere. pfffft.



Jeg kan næsten ikke være mere enig! Jo, det er måske usportsligt sådan kampåndsmæssigt, men de ville jo netop gerne vinde det hele. Synes også, det er en overreaktion at diskvalificere dem.


Power_Eskild91
Power_Eskild91

1
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 03-08-2012 11:08

helt sikkert stelzig. de hele peger i virkeligheden hen imod et større og dybere problem. tror bare snak om snyd og bestikkelse er så indgroet en del af elitesport kulturen at man ikke kommer udne om den slags kneejerk reaktioner


KJ85
KJ85

21442
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 03-08-2012 12:41

Så blev det da til en bronzemedalje i badminton, mixdouble - godt at se Smiley


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 04-08-2012 11:16

Gammelt klip, men er lidt vild med hans stil Smiley




KJ85
KJ85

21442
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 04-08-2012 11:44

Hold da op, hvor er semifinalen i badminton, herredouble med dansk deltagelse, spændende. Tredje sæt skal i gang om lidt på DR hvis det er Smiley


Birks
Birks

2
Offline
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 04-08-2012 14:02

Så hørte vi endelig vores egen hymne ved olympiaden! 2 medaljer i træk er også nice. Jeg blander mig i diskvalifikationsdebatten senere, skal lige have læst en kronik jeg skrev i 2.g om de moderne olympiske lege, ånden deri osv. Jeg kan dog allerede afsløre, at jeg er uenig med stelzig og co. Smiley