N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Religion

chris-peetz-vis
chris-peetz-vis

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 31-08-2006 22:33

Ja... Jeg tænkte på hvad n-clubs brugeres religion var...

jeg har ingen... men ku jo være i har



ps: Behold Judas

Alt respekt til Axis Pedaler, Ludwig Tromer, Paiste Bæknerer og Lunar Eclipse!
OMGWTF
OMGWTF

15
Offline
Level: ()

0
1ups givet

#1 - Skrevet 31-08-2006 22:39

Er Kristen men efter min Konfi skifter jeg tro


BonusNinja
BonusNinja

1417
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 31-08-2006 22:52

Det skader ikke at søge lidt efter ældre tråde. Smiley

Tidligere religion-tråde:
Religion 1
Religion 2


Mecha_tails
Mecha_tails

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 31-08-2006 23:14

kristen Smiley


Fornuft
Fornuft

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 01-09-2006 00:20

Jeg er Ateist/lidt satanist fordi jeg syndes det er forkert at rette sig efter guder som sikkert ikke findes undskyld hvis nogle bliver stødt over det!

grunden til at jeg er lidt satanist er at den slags satanisme jeg "dyrker" er at nedbryde andre religioner og overbevis dem at videnskab er det rigtige ^^ derefter vil jeg så nedbryde mig selv og prøve at få de andre med...
*hvorfor har jeg lige forsvaret min minning uden at havde fået kretik >_>* ... ...


SuperMikkel
SuperMikkel

1
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 01-09-2006 12:56

Hvis man er Satanist tror man vel også på Gud Smiley og er dermed ikke Ateist.


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 01-09-2006 12:59

Jeg har valgt at droppe religion, da det er i mine øjne er noget vås.

Hoved principperne med næste kærlighed osv, er det eneste der er noget hver, men religionerne for sig selv, holder ikke.


Fornuft
Fornuft

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 01-09-2006 13:08 - Redigeret 01-09-2006 13:09

SuperMikkel skrev:
Hvis man er Satanist tror man vel også på Gud Smiley og er dermed ikke Ateist.



som jeg skrev var det at den slags satanisme jeg tror på er er at få alle ned og underkaste sig videnskaben og Nintendo Smiley der findes forskeldige grade af det Smiley

[dubble post]


Aura
Aura

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 01-09-2006 13:27

Linkfan skrev:
Er Kristen men efter min Konfi skifter jeg tro



Neeej, hvor er du da smart.
Hvis man ikke tror på det, skal man da heller ikke gøre det!
Når du lader dig konfirmere, går du ind til den kristne tro, så er det da dybt latterligt bare at bakke ud igen. For man går vel ikke bare ind til den kristne tro, pga. penge og andet, vel?


Rotjen
Rotjen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 01-09-2006 13:47

Aura: Nogle gør- bare spørg mine venner Smiley

Whatever, Kristen her Smiley


OMGWTF
OMGWTF

15
Offline
Level: ()

0
1ups givet

#10 - Skrevet 01-09-2006 13:58

Aura skrev:

Linkfan skrev:
Er Kristen men efter min Konfi skifter jeg tro



Neeej, hvor er du da smart.
Hvis man ikke tror på det, skal man da heller ikke gøre det!
Når du lader dig konfirmere, går du ind til den kristne tro, så er det da dybt latterligt bare at bakke ud igen. For man går vel ikke bare ind til den kristne tro, pga. penge og andet, vel?



Jeg vil kun konfirmeres for at bekræfte min dåb ikke for at bekræfte min tro til gud Smiley


Cebt
Cebt

2
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 01-09-2006 14:01

Aura skrev:For man går vel ikke bare ind til den kristne tro, pga. penge og andet, vel?



er der desværre mange på den alder der gør.. ved jeg at jeg selv gjorde.. jeg fik alternativet: Konfirmation eller ingen fest.. og da jeg i den alder ikke var helt klar over hvad det ville sige gik jeg selvfølgelig efter gaverne Smiley dette fortryder jeg dog lidt i dag..

nu til dags ser jeg mig mest som ateist.. jeg går ind for mange af satanismens grundbegreber men vælger ateisme da satanismen bliver sammenlignet med mange forskruede menneskegrupper gennem tiden der egentlig ikke har noget med satanismen at gøre men sådan huskes religionen.. og dem vil jeg ikke sættes i bås med..

det skal så lige siges at satanismen egentlig ikke går ud på at tro på hverken gud eller satan.. dvs. du behøver ikke tro på satan for at være satanist.. satanisme går ud på at sætte det enkelte individ i fokus, at vi alle er vores egne og at ingen er mere værd end andre, mennesket er altså bare endnu et dyr..

samtidig mener satanismen at man skal gøre alt hvad man kan for sine venner og dem man holder af men at man ikke skal gøre noget som helst for sine fjender.. hvilket er en holdning jeg kan relatere til.. jeg ville aldrig kunne tilgive en person der seriøst sårede mig eller mine venner.. med det mener jeg ikke følelsesmæssige angreb.. men f.eks. overfald, voldtægt eller mord.. jeg går ikke ind for selvtægt og hævn.. men ville samtidig heller ikke kunne trække på skuldrene og tilgive personen som bibelen siger vi skal.


Aura
Aura

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 01-09-2006 14:53

Linkfan skrev:
Jeg vil kun konfirmeres for at bekræfte min dåb ikke for at bekræfte min tro til gud Smiley



Hvorfor er det man bliver døbt?


N-Freak
N-Freak

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 01-09-2006 15:05

Fordi man er Kristen?


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 01-09-2006 15:22 - Redigeret 01-09-2006 15:22

Vandsted skrev:
Jeg er Ateist/lidt satanist fordi jeg syndes det er forkert at rette sig efter guder som sikkert ikke findes undskyld hvis nogle bliver stødt over det!

grunden til at jeg er lidt satanist er at den slags satanisme jeg "dyrker" er at nedbryde andre religioner og overbevis dem at videnskab er det rigtige ^^ derefter vil jeg så nedbryde mig selv og prøve at få de andre med...
*hvorfor har jeg lige forsvaret min minning uden at havde fået kretik >_>* ... ...




Vandsted - dét du der nævner har intet med satanisme at gøre? Har du læst De Sataniske Vers? Det er den satanistiske udgave af biblen og satanisme har absolut intet med videnskab at gøre. Hvis man er satanist så indebærer det at man altid tænker på sig selv først - en slags modsætning til de ti bud vi kender fra biblen.

At du derimod forsøger at vende folk fra religion til videnskab - det er noget komplet andet og har intet med nogen som helst form for grad af satanisme at gøre.

Jeg er selv af den opfattelse at religion KUN blev opfundet for at undertrykke mennesker - religion er magt, ganske enkelt.



Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 01-09-2006 15:25

Religion er de svages våben mod de stærke.

Det var lidt af hvad frederick niche har sagt/skrevet.